تعمیر ماشین ظرفشویی زیرووات در اصفهان

تعمیر ماشین ظرفشویی زیرووات در اصفهان


آقای سرویس به عنوان برترین مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی در اصفهان متمایز است و برای کلیه نیازهای تعمیر ماشین ظرفشویی زیرووات در اصفهان می توانید به خدمات ما اعتماد کنید.

در صورت نیاز به خدمات تعمیرکار ماشین ظرفشویی زیرووات در اصفهان می توانید با شماره 09138193848 به صورت شبانه روزی تماس بگیرید

تعمیر و عیب یابی ماشین ظرفشویی زیرووات

شایان توجه است که علیرغم کیفیت بالای ماشین ظرفشویی زیرووات، احتمال بروز مشکل یا نقص در آن وجود دارد. در صورتی که شما یک تکنسین هستید یا صرفاً به دنبال عیب یابی دستگاه خود هستید، نکات تعمیر و عیب یابی ارائه شده توسط تعمیرکار نمایندگی ماشین ظرفشویی زیرووات می تواند مفید باشد.

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی زیرووات

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی می تواند عوامل مختلفی باشد که یکی از مشکلات رایج پریز برق معیوب است. برای رفع این مشکل، ماشین ظرفشویی را به پریز دیگری وصل کنید تا ببینید آیا مشکل همچنان وجود دارد یا خیر.

اگر ماشین ظرفشویی پس از امتحان یک پریز دیگر باز هم روشن نشد، ممکن است موتور ماشین آسیب دیده باشد. در چنین مواردی، توصیه می شود برای تشخیص و رفع مشکل از یک تعمیرکار حرفه ای ماشین ظرفشویی Zerowatt کمک بگیرید.

علاوه بر این، سوختن فیوز نیز می تواند دلیلی برای روشن نشدن ماشین ظرفشویی باشد. توصیه می شود برای اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، فیوز را بررسی و در صورت لزوم تعویض کنید.

سایر مقالات: تعمیر ماشین ظرفشویی سام

 

علت صدای زیاد ماشین ظرفشویی زیرووات

علت سر و صدا در حین کار ماشین ظرفشویی را می توان به عوامل مختلفی نسبت داد، علیرغم عملکرد آرام مورد نظر این وسایل. برای رفع این مشکل، روش های جایگزین برای عیب یابی ماشین ظرفشویی Zerowatt را بررسی می کنیم:

  • اگر پمپ ماشین خراب شود، ممکن است باعث ایجاد صدایی از ماشین ظرفشویی شود. برای رفع این مشکل، توصیه می شود برای کمک با تکنسین ماشین ظرفشویی زیرووات تماس بگیرید.
  • علاوه بر این، بارگیری بیش از حد ظروف در ماشین ظرفشویی می تواند منجر به چرخش نامناسب و صداهای بعدی شود. برای کاهش این صدا، چیدمان صحیح ظروف در ماشین ظرفشویی ضروری است.
  • وجود ذرات غذا یا اجسام خارجی در داخل ماشین ظرفشویی نیز می تواند یکی از دلایل بالقوه صدای ایجاد شده در حین کار آن باشد.

علت نشت آب از ماشین ظرفشویی زیرووات

نشت آب از ماشین ظرفشویی می تواند ناشی از عوامل مختلفی باشد. یکی از دلایل رایج می تواند گرفتگی فاضلاب باشد که به خوبی به ماشین ظرفشویی متصل است، که ممکن است برای حل مشکل نیاز به رفع گرفتگی داشته باشد.

یکی دیگر از دلایل احتمالی نشت آب می تواند سوراخ یا پارگی در شیلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی باشد که نیاز به تعویض شلنگ آسیب دیده دارد.

علاوه بر این، پارگی در مهر و موم لاستیکی اطراف درب ماشین ظرفشویی نیز می تواند منجر به نشت آب شود. شناسایی و پرداختن به این علل بالقوه می تواند به عیب یابی و حل موثر مشکل نشت آب کمک کند.

تعمیر ماشین ظرفشویی زیرووات در اصفهان

علت عدم آبگیری ماشین ظرفشویی زیرووات

اگر ماشین ظرفشویی شما تخلیه نمی کند، به این معنی است که فرآیند شستشو انجام نمی شود. برای رفع این مشکل و تعمیر ماشین ظرفشویی زیرووات، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • اولاً، ممکن است در اتصالات شیر ورودی که به ماشین ظرفشویی شما متصل است مشکلی وجود داشته باشد. برای حل این مشکل، توصیه می شود شیر آب را بررسی کرده و از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید.
  • دوم اینکه ممکن است بازوهای اسپری آب در ماشین ظرفشویی شما آسیب دیده یا شکسته باشند. در چنین مواردی، توصیه می شود برای کمک و تعمیر با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی زیروات تماس بگیرید.
  • علاوه بر این، اگر جسم خارجی در لوله های ماشین ظرفشویی شما گیر کند، می تواند از تخلیه مناسب جلوگیری کند. برای مقابله با این مشکل، بازرسی لوله ها و برداشتن هرگونه انسدادی که ممکن است باعث این مشکل شود، مهم است.

ارورهای ماشین ظرفشویی زیرووات

ماشین ظرفشویی به عنوان یک لوازم خانگی حیاتی عمل می کند و هر کد خطا مربوط به یک مشکل خاص در ماشین ظرفشویی است که به کاربران در تصمیم گیری آگاهانه هنگام عیب یابی خطا کمک می کند. درک این کدهای خطا برای نگهداری و تعمیر ماشین ظرفشویی ضروری است.

ماشین ظرفشویی زیرووات مانند بسیاری از برندهای دیگر مجموعه ای از کدهای خطای خاص خود را دارد که نشان دهنده خرابی های مختلف است. با آشنایی با این کدهای خطا و دلایل آنها، می‌توانیم به طور مؤثری هر مشکلی را که ممکن است در دستگاه ایجاد شود برطرف کنیم.

کد خطا ED-E15 در ماشین ظرفشویی زیرووات

ممکن است نشان دهنده مشکلات مربوط به کنتور آب قسمت فشارشکن یا مشکل در برد ماشین ظرفشویی باشد. برای رفع این خطا، اگر مشکل از قسمت فشارشکن است، توصیه می شود سیم ارتباطی و مقدار اهم سنسور کنتور آب را بررسی کنید.

اما اگر مشکل اصلی مربوط به برد ماشین ظرفشویی است، توصیه می شود دستگاه را از منبع برق جدا کرده و از تعمیرکار مجاز مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی زیرووات در اصفهان کمک بگیرید.

کد خطای E2 در ماشین ظرفشویی زیرووات

اغلب به دلیل مشکلات در پمپ تخلیه، هیدرواستات یا ورودی آب ایجاد می شود. در برخی موارد، خرابی برد مدار می‌تواند باعث خطای E2 در ماشین ظرفشویی زیروات شود.

برای رفع این خطا، اگر مشکل از پمپ تخلیه، هیدرواستات یا ورودی آب باشد، شیر برقی، هیدرواستات، مخزن و شلنگ هیدرواستات را به طور کامل بازبینی کنید. اگر مشکل مربوط به برد مدار است، بهتر است ماشین ظرفشویی را از منبع برق جدا کرده و از مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی زیرووات در اصفهان کمک بگیرید.

کد خطای E3 در ماشین ظرفشویی زیرووات

ممکن است به دلیل مشکلات پمپ تخلیه یا نقص در برد الکترونیکی باشد. برای عیب یابی خطای E3، توصیه می شود پمپ تخلیه و سیم کشی مربوطه را برای هر گونه ایراد بررسی کنید. در صورتی که مشکل اصلی برد الکترونیکی تشخیص داده شد، برای رفع مشکل از تعمیرگاه ماشین ظرفشویی زیرووات در اصفهان کمک بگیرید.

کد خطای E4 در ماشین ظرفشویی زیرووات

نشان دهنده مشکل تخلیه آب دستگاه و شیر برقی است. همچنین احتمال خرابی مدار در برد وجود دارد. برای رفع این خطا، می توانید مراحل زیر را امتحان کنید:

شیر برقی را برای هر گونه آسیب بررسی کنید، سطح برق شیر برقی را بررسی کنید، از باز بودن شیر ورودی آب اطمینان حاصل کنید و سیم کشی مربوطه را بررسی کنید.

بیشتر بدانید: تعمیر ماشین ظرفشویی دوو

کد خطای E5 در ماشین ظرفشویی زیرووات

اغلب به دلیل خرابی ترمیستور یا گرم شدن بیش از حد آب داخل دستگاه ایجاد می شود. برای رفع این خطا توصیه می شود از تعمیرکار متخصص و متخصص در تعمیرات ماشین ظرفشویی زیرووات در اصفهان کمک بگیرید.

کد خطای E6C در ماشین ظرفشویی Zerowatt

نشان دهنده خرابی در برنامه مدار برد EEPROM و در نتیجه حذف همه برنامه ها است. برای رفع این خطا، برنامه ریزی مجدد ماشین ظرفشویی کافی است.

کد خطای E7 در ماشین ظرفشویی زیروات

معمولاً به دلیل قطع ارتباط بین برد و پمپ تخلیه ایجاد می شود. همچنین ممکن است مشکل در مدار برد اصلی باشد. برای رفع این خطا، سیم کشی دستگاه را بررسی کنید. اگر مشکل مربوط به مدار برد اصلی است، بهتر است از تعمیرکار مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی زیرووات در اصفهان کمک بگیرید.

تعمیر ماشین ظرفشویی زیرووات در اصفهان

کد خطای E8 در ماشین ظرفشویی زیرووات

به دلیل خرابی رله برد الکترونیکی مسئول گرمایش المنت است. همچنین ممکن است خود المنت یا بخاری سوخته یا دچار مشکل شود که منجر به این کد خطا می شود. برای رفع این ارور لازم است ماشین ظرفشویی را از پریز برق جدا کرده و برای راهنمایی بیشتر با تعمیرگاه ماشین ظرفشویی زیرووات در اصفهان تماس بگیرید.

کد خطای E9 در ماشین ظرفشویی زیروات

معمولاً نشان دهنده مشکل در سنسور لجن یا برد دستگاه است.

برای رفع این خطا توصیه می شود مقدار اهم سنسور را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تعمیر یا تعویض کنید و همچنین سیم های ارتباطی منتهی به سنسور را بررسی کنید.

اگر مشکل از برد دستگاه است، توصیه می شود برای کمک به تعمیر ماشین ظرفشویی زیرووات در اصفهان مراجعه کنید.

کد خطا ED – E10 در ماشین ظرفشویی زیرووات

ممکن است به دلیل حذف برنامه برد مدار EEPROM باشد.

برای رفع این خطا، برنامه ریزی مجدد برد مدار EEPROM ضروری است.

کد خطای E12 در ماشین ظرفشویی زیروات

نشان دهنده گیرکردن پمپ تخلیه یا معیوب بودن برد اصلی است.

برای رفع این خطا، ضروری است که یک تکنسین متخصص پمپ تخلیه و برد اصلی را بازرسی و تعمیر کند.

مقالات مفید: تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

کد خطای EF – E14 در ماشین ظرفشویی زیروات

نشان دهنده مشکل در المنت دستگاه است.

برای رفع این خطا، بررسی المنت دستگاه توسط متخصص برای تشخیص و تعمیر صحیح بسیار مهم است.

کد خطای EH-E16 در ماشین ظرفشویی Zerowatt

معمولاً به دلیل مشکل در هیدرواستات یا برد دستگاه ایجاد می شود. برای رفع این مشکل توصیه می شود هیدرواستات را از نظر ایراد بررسی کنید و مخزن و شیلنگ متصل به آن را بررسی کنید. علاوه بر این، برای اطمینان از عملکرد صحیح ماشین ظرفشویی، توصیه می شود برد اصلی را توسط یک تعمیرکار مجاز بررسی کنید.

کد خطای EI-E17 در ماشین ظرفشویی Zerowatt

با مشکل در میکروسوئیچ یا المنت همراه است. برای رفع این خطا، بررسی مقاومت المنت و سیم های ارتباطی مهم است. در صورت مشاهده هرگونه مشکل در این قسمت، ممکن است نیاز به تعویض المنت یا میکروسوئیچ المنت باشد.

کد خطای EL-E18 در ماشین ظرفشویی Zerowatt

نشان دهنده ورود آب بیش از حد به دستگاه و نشت آب است. در بیشتر موارد، این خطا ممکن است نشان دهنده وجود مشکل در برد دستگاه باشد. برای رفع این خطا توصیه می شود از مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی زیرووات در اصفهان کمک بگیرید.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی زیرووات در اصفهان

هزینه های مربوط به تعمیر ماشین ظرفشویی زیرووات در اصفهان یکی از نگرانی های رایج برای افرادی است که با مشکلات لوازم خود مواجه هستند.

برای ارزیابی دقیق هزینه تعمیر، لازم است یک تکنسین حرفه ای تعمیر ماشین ظرفشویی زیرووات دستگاه را بررسی کند. علاوه بر این، هزینه هر قطعه جایگزین مورد نیاز برای تعمیر نقش مهمی در تعیین هزینه کلی تعمیر خواهد داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *