تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در اصفهان

تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در اصفهان


مجموعه آقای سرویس دارای تکنسین های ماهری است که به طور مداوم در زمینه تعمیرات انواع برندها آموزش می بینند. یکی از معتبرترین برندهای، ماشین لباسشویی Zerowatt است. شرکت آقای سرویس خدمات تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در اصفهان را بر عهده دارد. سعی ما بر این است که تعمیر ماشین لباسشویی شما در کمترین زمان ممکن انجام شود.

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در اصفهان

آقای سرویس خدمات تعمیر ماشین لباسشویی زیروات را با تمرکز بر قطعات الکترونیکی و مکانیکی ارائه می دهد. این شامل تعمیر یا تعویض قطعاتی مانند برد الکترونیکی، موتور، تایمر، میکروسوئیچ، لاستیک درب، پمپ تخلیه، فیلتر، هیدرواستات، بلبرینگ، کمک فنر، سه سیستم، کلیدها، ولوم، شیر برقی، شلنگ ورودی و خروجی و غیره است. .

علاوه بر این، آنها خدمات نصب و راه اندازی را برای همه مدل های ماشین لباسشویی زیرووات ارائه می دهند و از راه اندازی و عملکرد مناسب اطمینان می دهند. همچنین خدمات کامل، عیب یابی تخصصی و تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در اصفهان را برای رفع هر گونه مشکلی که ممکن است در ماشین لباسشویی زیرووات ایجاد شود ارائه می دهد.

شماره تماس تعمیرگاه ماشین لباسشویی زیرووات در اصفهان

برای تعمیرات ماشین لباسشویی زیروات در اصفهان با نمایندگی ماشین لباسشویی زیروات و یا تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی زیروات در اصفهان تماس حاصل فرمایید. تکنسین های ماهر ما برای تعمیرات انجام شده در سراسر اصفهان از قطعات باکیفیت استفاده می کنند. جهت تعیین وقت خدمات تعمیر با کارشناسان فنی ما با شماره 09138193848 تماس حاصل فرمایید.

مشکلات رایج و عیب یابی ماشین لباسشویی زیرووات

دانستن شایع ترین مشکلات ماشین لباسشویی زیرووات و آشنایی با تکنیک های تعمیر مربوطه می تواند به شما این امکان را بدهد که به طور مستقل دستگاه خود را تعمیر کنید و نیاز به تعمیرکار ماشین لباسشویی زیرووات در اصفهان را از بین ببرید. در این بخش فهرستی جامع از مشکلات رایج ماشین‌های لباسشویی زیرووات را گردآوری کرده ایم.

تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در اصفهانلباسشویی زیرووات شروع به کار نمی کند

با بررسی اولیه اتصال آن به منبع برق و اطمینان از روشن بودن ماشین لباسشویی زیرووات، علت شروع کار نکردن ماشین لباسشویی زیرووات را جویا شوید.

پس از آن، ولتاژ خروجی پریز برق را بررسی کنید و سیم برق را برای هر گونه علائم آسیب مانند ترک یا پارگی بررسی کنید.

اگر مشکل در مدار دستگاه است، توصیه می شود برای تشخیص و تعمیر بیشتر از تکنسین ماشین لباسشویی زیرووات خبره بگیرید.

صدای زیاد از ماشین لباسشویی زیرووات

صدای بلند ماشین لباسشویی زیرووات می تواند به عوامل مختلفی مانند ضربه گیرها، سه سیستم، یاتاقان ها یا دیگ ماشین لباسشویی نسبت داده شود.

شل شدن کمک فنرها در موتور ماشین لباسشویی نیز می تواند دلیل بالقوه صدای بلند باشد.

یکی دیگر از عواملی که باید به آن توجه کنید، نصب صحیح ماشین لباسشویی است، زیرا تراز نادرست می تواند به مشکل فوق الذکر منجر شود.

علاوه بر این، بررسی اینکه آیا چیزی در داخل ماشین لباسشویی گیر کرده است یا خیر، ارزش دارد، زیرا این امر نیز می تواند به مشکل صدا منجر شود.

نشت آب از ماشین لباسشویی زیرووات

برای شناسایی منبع نشتی آب از ماشین لباسشویی زیرووات، مهم است که شیلنگ های ورودی آب را به طور کامل بررسی کنید و از عدم وجود علائم نشتی اطمینان حاصل کنید. بررسی اتصال شلنگ به هر دو سوپاپ و پشت ماشین لباسشویی برای رد هر گونه مشکلات احتمالی بسیار مهم است.

علاوه بر این، احتمال وجود واشر فرسوده یا معیوب در داخل دستگاه وجود دارد که ممکن است برای حل موثر مشکل نشتی نیاز به تعویض داشته باشد.

لرزش زیاد ماشین لباسشویی زیرووات

برای رفع مشکل لرزش در ماشین لباسشویی زیرووات، بررسی اولیه تعادل بار دستگاه ضروری است.

به دنبال این، مهم است که سطحی که ماشین لباسشویی روی آن قرار می گیرد، ثابت، یکنواخت و تراز باشد.

علاوه بر این، بررسی اینکه پایه های ماشین لباسشویی در شرایط خوبی قرار دارند و در جای خود محکم هستند بسیار مهم است.

به عنوان آخرین مرحله، استفاده از یک پد ضد لرزش در زیر پاها را در نظر بگیرید تا لرزش را در حین کار به حداقل برسانید.

تعمیر ماشین لباسشویی الجی

برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی زیرووات

برای رفع مشکلات مربوط به این موضوع، با بررسی سیم‌ها و اتصالات ماشین لباسشویی، از اتصال صحیح سیم ارت شروع کنید.

در نظر گرفتن احتمال سوختن موتور ماشین لباسشویی و اتصال آن به بدنه دلیل بالقوه مشکل است.

علاوه بر این، نشتی در خازن پارازیت نیز می تواند منجر به اتصالات الکتریکی با بدنه ماشین لباسشویی شود.

تخلیه نشدن آب از ماشین لباسشویی زیرووات

یکی از دلایل بالقوه می تواند انسداد شیلنگ تخلیه باشد که از تخلیه مناسب آب جلوگیری می کند و ممکن است منجر به سرریز یا عدم تخلیه شود. برای حل این مشکل، توصیه می شود شیلنگ تخلیه را از نظر وجود انسداد بررسی کنید و در صورت نیاز آنها را تمیز کنید.

علاوه بر این، مهم است که اطمینان حاصل شود که شیلنگ تخلیه به درستی به لوله تخلیه وصل شده است. همچنین بررسی هر گونه مشکل لوله کشی که می تواند به رفع مشکل کمک کند. در نهایت، بررسی فیلتر پمپ از نظر گرفتگی و تمیز کردن آن در صورت لزوم توصیه می شود.

بوی بد ماشین لباسشویی زیرووات

بوی نامطبوع ناشی از ماشین لباسشویی Zerowatt اغلب به تجمع باکتری ها و کپک ها در داخل دستگاه نسبت داده می شود. برای از بین بردن بوی بد، توصیه می شود از روش های خانگی معمولی مانند سرکه و جوش شیرین استفاده کنید یا از شوینده های صنعتی قوی استفاده کنید.

یک چرخه شستشو را با افزودن یک فنجان سرکه سفید برای مبارزه موثر با بو شروع کنید. یا اینکه می‌توانید با استفاده از یک فنجان جوش شیرین و چهار فنجان سرکه سفید، یک چرخه شستشو را برای دستیابی به نتایج مطلوب انجام دهید.

تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در اصفهان

ارورهای ماشین لباسشویی زیرووات

خطاهای لباسشویی Zerowatt می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد. در ادامه به بررسی برخی از دلایل آنها می پردازیم.

کد خطای E1

نشان دهنده مشکلات ورودی آب است. برای رفع این مشکل باید ورودی آب، شیر برقی، فشار آب و فیلتر شیر برقی را بررسی کنید.

کد خطای E2

نشان دهنده خرابی هیدرواستات است، بنابراین باید هیدرواستات، سوکت ها و شیلنگ های آن را بررسی کنید.

کد خطای E3

نشان دهنده خرابی در تخلیه ماشین لباسشویی است، باید روی پمپ تخلیه تمرکز کنید. درپوش پایین دستگاه را بردارید، اهرم پیچ را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید و فیلتر پمپ تخلیه را تمیز کنید. در صورت خرابی پمپ تخلیه، بهتر است آن را با قطعات اصلی که دارای گارانتی هستند تعویض کنید.

کد خطای E4

نشان دهنده مقدار آب اضافی است که با تعمیر یا تعویض شیر تخلیه آب برطرف می شود.

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما

کد خطای E5

نشان دهنده خرابی ترموستات است که در نتیجه ماشین لباسشویی به دمای مناسب نمی رسد یا گرم می شود. این خطا را می توان به خرابی رله ترموستات یا شکستگی لوله هیدرواستات الکتریکی نسبت داد.

کد خطای E6

به این معنی است که ولتاژ ماشین لباسشویی نامناسب است. در چنین مواقعی توصیه می شود سیم کشی و برد برق دستگاه را بررسی کنید زیرا می تواند عامل این خطا باشد.

کد خطای E7

به خرابی موتور اشاره دارد و شما باید سیم کشی، زغال سنگ و تاکو مربوطه را بررسی کرده و موتور را تست کنید.

کد خطای E8

یک خطای دور سنج موتور را نشان می دهد، جایی که دور سنج موتور مدار باز است. برای حل این مشکل، پایانه های موتور، سیم کشی، اتصالات دور سنج موتور را بررسی کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی امرسان

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در اصفهان

قبل از ارائه تخمینی برای تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات، شناسایی مشکل خاص دستگاه، ارزیابی اینکه آیا قطعه معیوب قابل تعمیر است یا نیاز به تعویض دارد و غیره ضروری است.

تکنسین های ما در آقای سرویس یک فرآیند عیب یابی کامل را انجام می دهند تا قبل از استعلام هزینه تعمیر، مشکل را مشخص کنند. این هزینه شامل هزینه های حمل و نقل، عیب یابی و تعمیر می شود و پس از تایید ارزیابی به اطلاع شما خواهد رسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *