شستن شلوار جین با ماشین لباسشویی - آقای سرویس

شستن شلوار جین با ماشین لباسشویی - آقای سرویس


یکی از دلایل اصلی کاهش دوام و ماندگاری شلوار جین، شستشوی نامناسب در ماشین لباسشویی است. شستن نادرست شلوار جین می تواند باعث پوسیدگی، محو شدن، از بین رفتن ظاهر و حتی پارگی شود؛ به همین دلیل بسیاری از افراد تمایل دارند روش صحیح شستن شلوار جین با ماشین لباسشویی را بدانند. در این مقاله آقای سرویس نگاهی جامع به نحوه شستن شلوار جین در ماشین لباسشویی خواهیم داشت.

نکات مهم برای شستن شلوار جین در ماشین لباسشویی

ما به شما تضمین می کنیم که پس از خواندن این مقاله دیگر هیچ سوالی در مورد نحوه شستن شلوار جین نخواهید داشت. اگر لباسشویی شما به هر علتی خراب شده است بهتر است مقاله تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان  را مطالعه نمایید.

1.     برچسب های شلوار را قبل از شستشو بررسی کنید

قبل از شروع شستن شلوار جین در ماشین لباسشویی، حتما به برچسب های روی شلوار دقت کنید. این برچسب شرایط و دمای مناسب برای شستن شلوار جین را به شما می گوید. رعایت نکات روی این برچسب به افزایش طول عمر و دوام شلوار شما کمک می کند.

پس از بررسی برچسب های روی شلوار، بررسی کنید که آیا ماشین لباسشویی سالم است یا خیر. اگر متوجه شدید که تجهیزات خراب است، باید آن را تعمیر کنید، زیرا خرابی ماشین باعث می شود لباس ها آسیب ببینند و قابل شستشو نباشند.

اگر ساکن اصفهان هستید می توانید از خدمات تعمیر آنلاین برای تعمیر ماشین لباسشویی خود در اصفهاناستفاده کنید. با استفاده از این سرویس تعمیرکار ماشین لباسشویی اصفهان برای تعمیر به منزل یا محل مورد نظر شما می آید. قبل از اینکه شلوار جین را در ماشین لباسشویی بشویید، برچسب های روی آن را بررسی کنید.

شستن شلوار جین با ماشین لباسشویی - آقای سرویس
شستن شلوار جین با ماشین لباسشویی – آقای سرویس

2.     به ظرفیت و تنظیمات ماشین لباسشویی توجه کنید

هنگامی که برچسب شلوار را مشاهده کردید، با در نظر گرفتن ظرفیت دستگاه، وقت آن است که لباس را در آن قرار دهید. سعی کنید لباس های همرنگ را در ماشین لباسشویی قرار دهید تا در هنگام شستشو به رنگ لباس ها آسیبی نرسد. اگر مقدار لباس های ریخته شده در ماشین لباسشویی بیشتر از ظرفیت ماشین لباسشویی باشد، ممکن است پس از مدتی مشکلات مختلفی مانند فرسودگی موتور رخ دهد.

یکی از دلایل اصلی مراجعه مردم به تعمیرگاه ها برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، سامسونگ، بوش و سایر برندها، استفاده نامناسب و ظرفیت اضافی ماشین لباسشویی است.

بر روی برچسب اکثر شلوارهای جین کلمه “Cotton” به معنی “پنبه یا پنبه” است؛ بنابراین هنگام شستن شلوار جین در ماشین لباسشویی، برای شستشو و تمیز کردن بهینه شلوار جین، دستگاه را روی حالت “Cotton” قرار دهید. شستن در چرخه “پنبه” از پوسیدگی و پژمرده شدن شلوار جین شما جلوگیری می کند.

3.     استفاده از شوینده مناسب؛ مهم ترین نکات برای شستن شلوار جین در ماشین لباسشویی

امروزه طیف وسیعی از شوینده های متفاوت برای شستن شلوار جین شما در بازار موجود است. شوینده لباس جین یکی از گزینه های موجود در بازار است. این مواد نقش مهمی در حفظ رنگ و ساختار پارچه جین و جلوگیری از کم رنگ شدن و ضعیف شدن پارچه دارند. اگر شوینده شلوار جین ندارید، می توانید از صابون ظرفشویی، سرکه، شامپو بچه و شوینده تیره لباس استفاده کنید.

استفاده از سفید کننده، مواد شوینده لباسشویی (Tide)، نرم کننده ها و مواد شوینده قوی می تواند رنگ و کیفیت شلوار جین شما را کاهش دهد. گاهی اوقات با وجود استفاده از مواد شوینده مناسب، ماشین لباسشویی شلوار یا جین را تمیز نمی کند. در این صورت احتمال خرابی یا خرابی خودرو وجود دارد. نشان دادن ماشین لباسشویی خود به یک تعمیرکار با تجربه راه خوبی برای تشخیص آسیب یا سالم بودن ماشین است.

اگر علاوه بر مشکلات ماشین لباسشویی خود با مشکل ماشین ظرفشویی مواجه هستید، کافیست به صفحه تعمیر ماشین ظرفشویی در اصفهان کنید. در این صفحه اطلاعات مورد نیاز برای حل این مشکل را دریافت خواهید کرد.

دمای مناسب آب برای شستن شلوار جین در ماشین لباسشویی

شستن شلوار جین در دمای مناسب به تمیز کردن کامل آنها و حفظ کیفیت و رنگ آنها کمک می کند. دمای پایین شستن شلوار را غیرممکن می کند، در حالی که دمای بالا بافت و رنگ پارچه را از بین می برد. برای شستن شلوار جین در ماشین لباسشویی، دمای آب را روی 30 درجه سانتی گراد تنظیم کنید. اگر ماشین لباسشویی شما دمای آب را تا حد غیر ضروری بالا می برد یا توانایی بالا بردن دمای آب را تا 30 درجه ندارد، باید با یک تعمیرکار حرفه ای مشورت کنید.

اگر علاوه بر مشکلات مربوط به تنظیمات دمای ماشین لباسشویی، با مشکل گرم شدن بیش از حد جاروبرقی خود نیز مواجه هستید، به صفحه تعمیر جاروبرقی در اصفهان مراجعه کنید. در این صفحه تمام دستورالعمل های لازم برای تعمیر و حل مشکلات جاروبرقی شما فهرست شده است.

شستن شلوار جین با ماشین لباسشویی - آقای سرویس
شستن شلوار جین با ماشین لباسشویی – آقای سرویس

چند نکته کوچک اما مهم برای شستن شلوار جین در ماشین لباسشویی

علاوه بر نکات معدودی که تاکنون ذکر شد، رعایت چند نکته دیگر به نظافت بهتر و حفظ بافت و رنگ شلوار جین شما کمک می کند. در زیر به این نکات اشاره می شود:

  • هنگام شستن شلوار جین در ماشین لباسشویی، ابتدا شلوار جین را از داخل بچرخانید تا رنگ شلوار در حین شستشو از بین نرود. اگر شلوار جین خود را از داخل نچرخانید، این احتمال وجود دارد که لباس های دیگر را لکه دار کند.
  • همچنین   هنگام شستن لباس های سفید در ماشین لباسشویی، به هیچ وجه شلوار جین را در ماشین لباسشویی قرار ندهید.
  • همیشه قبل از قرار دادن شلوار در ماشین، زیپ و دکمه آن را ببندید. زیپ‌ها و دکمه‌های باز می‌توانند روی لباس‌های دیگر گیر کرده و به آن‌ها آسیب بزنند.
  • پس از شستن شلوار جین، آنها را در معرض نور خورشید قرار ندهید. آن را در جای خنک بگذارید تا خشک شود. نور شدید می تواند به بافت شلوار جین آسیب برساند.
  • در صورت امکان از خشک کن شلوار جین خودداری کنید. اگر از خشک کن استفاده می کنید، از چرخه آهسته یا ملایم و حرارت کم استفاده کنید.

اگر این نکات ساده اما مهم را رعایت کنید، از شستن شلوار جین خود در ماشین لباسشویی خوشحال خواهید شد.

شلوار جین را از داخل بچرخانید و داخل ماشین لباسشویی بگذارید

در این مقاله سعی داریم به تمام نکات مهم شستشوی شلوار جین در ماشین لباسشویی اشاره کنیم. رعایت این نکات نقش مهمی در افزایش ماندگاری شلوار جین و حفظ کیفیت آن دارد. گاهی اوقات با وجود رعایت تمام نکات این مقاله، شلوار جین با شستن آن در ماشین لباسشویی آسیب می بیند.

یکی از دلایل اصلی این مشکل ماشین لباسشویی خراب و معیوب است. همیشه ماشین لباسشویی خود را تعمیر کنید تا به لباس های دیگر آسیب نرسانید. تعمیر ماشین لباسشویی توسط تعمیرکار مجرب و کارآزموده می تواند به شما این اطمینان را بدهد که ایرادات ماشین لباسشویی و آسیب های وارده به لباس های شما کاملا برطرف خواهد شد. تیم آقای سرویس با تکیه بر توان تیمی متشکل از نیروهای متخصص و مجرب تعمیرات، تعمیر ماشین لباسشویی در محل (اصفهان) را امکان پذیر می سازد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *