تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در اصفهان - آقای سرویس

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در اصفهان - آقای سرویس


در چندین سال اخیر ماشین های لباسشویی یکی از نیاز های مهم عموم مردم شده است. گذشت زمان و استفاده های مکرر از لباسشویی می تواند باعث بروز مشکلاتی در نحوه عملکرد آن شود؛اهمیت ندادن به این موضوع می تواند آسیب های زیادی را به ماشین لباسشویی وارد و موجب ایجاد هزینه های هنگفتی برای شما شود،در بیشتر اوقات مشکلاتی که برای ماشین لباسشویی پیش می آید تخصصی می باشد و برای آنکه بتوان آنها را به راحتی شناسایی و رفع کرد ،باید از تکنسین های مجرب آقای سرویس برای تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما استفاده کرد!

در ادامه  پاسخ سوالات متداول شما عزیزان در زمینه مشکلات عمده ماشین لباسشویی و همچنین چگونگی دریافت خدمات تعمیر لباسشویی پاکشوما در منزل بیان شده است.

سوالات متداول در زمینه تعمیر لباسشویی پاکشوما:

در ابتدای این مقاله به سوالات متداول شما عزیزان را درباره ی مشکلات شایع لباسشویی و نحوه شناسایی عیوب ماشین لباسشویی و همچنین چگونگی تعمیر و رفع این عیوب خواهیم پرداخت.

  • چرا ماشین لباسشویی پاکشوما روشن نمی شود؟

    عمدتا علت روشن نشدن ماشین لباسشویی خرابی برد است؛ شما قبل تماس با تعمیرکار ماشین لباسشویی و در خواست خدمات بهتر است ابتدا موارد زیر را چک کنید ،اگر ایراد در موارد گفته شده نبود آنگاه با تکنسین های تعمیرماشین لباسشویی در اصفهان تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت ماشین لباسشویی شما را به بهترین نحو سرویس و تعمیر نمایند.

    • در ابتدا مطمعن شوید که درون پریز ماشین لباسشویی برق جریان دارد.
    • دکمه پاور برد را از نظر سالم بودن مورد بررسی قرار دهید.
    • با توجه به فیلتر نویزگیر داخل لباسشویی و بررسی آن مطمعن شوید که برق تا روی برد ماشین لباسشویی می آید.

    اگر تمامی موارد بالا را چک کرده و دیدید که عیبی ندارند آن گاه لازم است برای تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما خود از تکنسین های مجرب و با تجربه بهره بگیرید.

  • علت قفل نشدن درب ماشین لباسشویی چیست؟

  • کلید استارت روی برد خراب شده است.
  • سیم کشی بین میکرو سوییچ و برد اشکال پیدا کرده است.
  • خراب بودن برد اصلی.

با چک کردن موارد بالا می توانید مشکل ایجاد شده در ماشین لباسشویی را تشخیص داده و آن را رفع عیب کنید؛برای شناسایی هرچه بهتر مشکل ایجاد شده و تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما بهتر است ازخدمات تکنسین های متخصص در این زمینه استفاده نمایید.

  • چرا ماشین لباسشویی پاکشوما آبگیری نمی کند؟

چنانچه در لباسشویی قفل شده باشد مرحله بعدی آبگیری می باشد.

در صورت آبگیری نگردن ماشین لباسشویی پاکشوما شلنگ های پشت لباسشویی را چک کنید که تا نخورده باشند.

سپس شیر آب را بسته و آنها را از طرفی که به ماشین لباسشویی بسته باز نمایید و با گذاشتن سر شلنگ در یک ظرف و باز کردن شیر آب از وجود آب تا ورودی لباسشویی اطمینان حاصل نمایید.

اگر درب لباسشویی قفل باشد بدین معناست که مرحله بعد از آبگیری می باشد؛اگر ماشین لباسشویی آبگیری نکند در ابتدا شلنگ پشت ماشین لباسشویی را چک کنید که تا نخورده باشد،در مرحله بعد شیر آب رابسته و از طرفی که به ماشین لباسشویی وصل است ان را خارج کنید و درون ظرف قرار داده و مجدد شر آب را باز کنید تا متوجه شوید آب درون لوله جریان دارد یا خیر!

بعد از چک کردن این مراحل صافی شیر برقی لباسشویی را از نظر تمیزی بررسی کنید.

در صورت نبود عیب در این موارد گفته شد می توان با اطمینان بیشتری گفت که عیب در شیر برقی یا برد ماشین لباسشویی پاکشوما می باشد.

  • چرا ماشین لباسشویی پاکشوما بیش از حد آبگیری می کند؟

اگر ماشین لباسشویی شما مدت زمان زیادی آبگیری می نماید و از حد نرمال خود خارج شده است می تواند ایراد در موارد زیر باشد.

  1. اشکال در هیدروستات ماشین لباسشویی.
  2. مسیر هیدروستات مسدود یا سوراخ شده است!

اگر این عیوب را در ماشین لباسشویی خود پیدا کردید برای راحتی هرچه بیشتر در رفع عیب ازخدمات تکنسین های مجرب و با تجربه آقای سرویس استفاده نمایید.

  • علت نشتی آب از ماشین لباسشویی چیست؟

اگر ماشین لباسشویی شما دچار نشتی آب شده است موارد زیر می تواند علت نشتی ماشین لباسشویی شما باشد؛

  1. تراز نبودن دستگاه
  2. تمیز نبودن جا پودری مخصوصا در جایگاه سوراخ های سقف ان.
  3. جنت بین جاپودری و دیگ دچار گرفتگی شده است.
  4. ممکن است به علت ترک خوردن یا درز بندی نامناسب آب از دیگ نشتی کند.
  5. نشتی از جنت های زیر یا شلنگ تخلیه

اگر ماشین لباسشویی شما دچار نشتی شد حتما قبل از آنکه ان را روشن کنید علت نشتی را یافته و ان را رفع کنید؛چون ممکن است آب به قسمت های موتور نیز نفوذ کرده و علاوه بر خرابی موتور باعث برق گرفتگی نیز بشود!

  • شماره تعمیرکار ماشین لباسشویی پاکشوما اصفهان - آقای سرویس

    چرا ماشین لباسشویی موقع خشک کن صدای زیادی ایجاد می کند؟

یکی از رایج ترین عیب هایی که ماشین های لباسشویی پس از چند سال کار کردن پیدا می کنندایجاد صدای زیاد خصوصا در هنگام خشک کردن لباس است؛در اکثر مواقع این صدا به علت خرابی بلبرینگ های دستگاه ایجاد می شود؛

خدمات تکنسین های تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما بدین صورت است که،در ابتدا تکنسین متخصص در اسرع وقت در محل ذحاضر شده و شروغ به عیب یابی میکند پس از یافتن عیب دستگاه شما اگر عیب مربوط به بلبرینگ باشد زمان تعمیر و هزینه حدودی برای تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما به شما اعلام و دیگ دستگاه باز شده و برای تعمیرات به تعمیرگاه منتقل خواهدشد!سپس بلبرینگ دستگاه شما با بهترین خدمات و در کمترین زمان تعمیر و مجددا در منزل شما برروی دستگاه نصب خواهد شد تا شما بعد از آن هنگام استفاده از ماشین لباسشویی صداهای گوش خراش را نشنوید.

یکسری دلایل نیز می تواند این مشکل را ایجاد کند که عبارتند از:

  • خرابی دمپرها
  • شل شدن پیچ های وزنه های تعادل یا شکستگی وزنه های تعادل
  • اشکال در فنرهای نگه دارنده دیگ
  • وزن لباس زیاد
  • علت لرزش ماشین لباسشویی موقع کار چیست؟

  • تراز نبودن جایگاه ماشین لباسشویی
  • تنظیم نبودن پایه های زیر ماشین لباسشویی
  • وزن زیاد لباس های درون ماشین لباسشویی
  • نامتعادل بودن لباس های درون ماشین لباسشویی مثلایک حوله بزرگ با یکسری لباس معمولی
  • خراب بودن دمپر ها

میزان رضایت مردم از ماشین لباسشویی پاکشوما

کیفیت یک ماشین لباسشویی از جمله ماشین لباسشویی پاکشوما به مواردی مانند:

  • مدل ماشین لباسشویی
  • قدرت و کارآیی آن
  • سال ساخت ماشین لباسشویی
  • چگونگی نگهداری و استفاده از آن

با توجه به مواردی که گفته شد باید به دنبال ماشین لباسشویی با کیفیت بالا باشید برای تشخیص هرچه بهتر می توانید در فروشگاه های اینترنتی جستجو و نظریات مشتریان را بخوانبد و همچنین محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید تا خرید هرچه بهتر و با اطمینان بیشتری داشته باشید.

در آخر به عنوان یک مرکز تعمیرات بخواهیم نظر دهیم این محصول از کیفیت مناسبی از نظرفنی برخوردار می باشد.

خدمات ما در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما:

از جمله خدمات تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. استفاده از خدمات در دسترس و انلاین: شما می توانید به راحتی از طریق سایت یا تماس با شماره های مندرج در سایت سفارش خود را ثبت و در کمترین زمان خدمات را دریافت نمایید.
  2. رایگان بودن ثبت سفارش در آقای سرویس:شما می توانی با تکنسین های مختف به صورت آنلاین صحبت و در صورت عدم رضایت سفارش خود را لغو کنبد.
  3. بهترین هزینه در آقای سرویس:در زمینه قیمت های توافق شده با مشتری منصف و با شرمت های دیگر در رقابت است!
  4. پشتیبانی 12ساعته :پس از دریافت خدمات شما می توانمید پشتیبانی تعمیرکاران مارا تا 12ساعت داشته باشید تا در صورت بروز مشکل راهنمای شما باشند.
  5. تایید صلاحیت تعمیرکاران :صلاحیتت تک تک افراد فعال در حوزه تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما طی روند سختگیرانه ای بررسی می شود؛پس هنگام دریافت خدمات در منزل اطمینان کافی را داشته باشید،تکنسین های متخصص ما از نظر اخلاقی و فنی تایید شده هستند.

با سپاس از همراهی شما عزیزان تا انتهای مقاله برای  دریافت خدمات تعمیر ماشین لباسشویی و لوازم خانگی با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *