تعمیر یخچال جی پلاس اصفهان - آقای سرویس

تعمیر یخچال جی پلاس اصفهان - آقای سرویس


یخچال مهم ترین وسیله در هر آشپزخانه ای است. این گجت با شکل و ویژگی های منحصر به فرد خود، از زمان های قدیم نقطه کانونی در هر آشپزخانه ای بوده است. ناگفته نماند که از دست دادن آن و خراب شدن یخچال غذا را خراب می کند و بر زندگی روزمره ما تاثیر می گذارد. به همین دلیل، مهم است که اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از خرابی این دستگاه گرانبها انجام دهید. این روزها یخچال های جی پلاس نیز از محصولات شناخته شده ای هستند که توسط گلدیران پشتیبانی می شوند و افراد زیادی از آنها استقبال کرده اند. بنابراین برای تعمیر یخچال جی پلاس در اصفهان شما میتوانید با آقای سرویس همراه باشید تا یخچال جی پلاس شما به صورت کامل و بدون مشکل تعمیر شود.

دلیل یخ زدن مواد در یخچال جی پلاس

  1. قبل از هر چیز، مطمئن شوید که دمای یخچال به درستی تنظیم شده است. بنابراین، به یاد داشته باشید که فریزر و یخچال را بررسی و تنظیم کنید. تغییر دمای یخچال جی پلاس (که بین 2 تا 8 درجه سانتیگراد است)
  2. بسته به مدل، در حالت قفل، دکمه Set یا Regulate را به مدت سه ثانیه فشار دهید تا آیکون قسمت یخچال انتخاب شود. سپس همان دکمه را فشار دهید تا دمای محفظه یخچال تغییر کند. با یک بار فشار دادن دکمه تنظیم یا تنظیم، دما یک درجه کاهش می یابد. دمای یخچال دائماً در نوسان است پس از انتخاب دمای مورد نظر دکمه را فشار ندهید. در عوض، پنج ثانیه صبر کنید، در این مدت دما تایید و تنظیم می شود.
  3. بهتر است توجه داشته باشید که قفسه های بالای یخچال سردترین قفسه ها هستند، بنابراین از نگهداری میوه ها، سبزیجات و محصولات لبنی در آنجا خودداری کنید و اگر برای فریزر مشکلی پیش آمد اقدام به تعمیر یخچال جی پلاس در اصفهان کنید.
  4. در یخچال هر چه درب به دیواره پشتی نزدیکتر باشد دما کاهش می یابد. غذاهای آبدار مانند هندوانه نباید به دیواره عقب بچسبند. سبزیجات و میوه ها باید در کشوی میوه نگهداری شوند. قرار دادن آنها در قفسه ها باعث می شود تا حدی منجمد شوند.

چنانچه با تغییر تنظیم دما به گرمترین درجه و رعایت کردن موارد فوق، مواد غذایی هنوز یخ میزند بهتر است با شماره ی 09138193848 تماس حاصل نمایید.

راهنمای مطالعه: تعمیر یخچال در اصفهان

دلیل برفک در یخچال و فریزر جی پلاس

بهتر است ابتدا بررسی کنید که چگونه مشکل قالب در یخچال شما ظاهر می شود. دیدن یخ زدگی در دیوار داخلی و سقف فریزر به شکل قطرات آب یخ زده یا شمع طبیعی است. زیرا فریزر هنگام باز شدن درب، رطوبت هوا را جذب می کند. اگر ذرات کپک میکروسکوپی در مشمع کف مواد منجمد دیده شوند، طبیعی است و به دلیل رطوبت غذا ایجاد می شود. معمولاً سرمازدگی گاهی به صورت پوسته نازکی ظاهر می شود که می توان آن را با حوله یا دستمال جدا کرد.

تعمیر یخچال فریزر جی پلاس در اصفهان

یکی از ضروری ترین لوازم خانه شما یخچال است، بنابراین در صورت خراب شدن و فاسد شدن تمام مواد غذایی داخل باید همیشه مراقب آن باشید. شما می توانید به لطف تیم آقای سرویس، بهترین تعمیر و سرویس یخچال در محل را دریافت کنید.  با این حال، اگر یخچال شما خراب شود، چه کاری باید انجام دهید؟ ما در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد پس باما همراه باشید.

تعمیر یخچال جی پلاس در اصفهان

چرا درب یخچال به درستی بسته نمیشود

  1. احتمال شکستن پایه های یخچال
  2. لولاهای درب باید تعمیر شوند. ممکن است درب برای این کار خیلی سنگین باشد.
  3. سطح زیر یخچال شیب دار است یا خود یخچال تراز نیست.

دلیل خنک نشدن یخچال

این اتفاق به دلایل مختلفی ایجاد میشود که ساده‌ترین این دلایل انتخاب نشدن درجه مناسب برای دمای یخچال است. در ادامه چند مورد از دلایل خنک نشدن یخچال را به شما معرفی میکنیم.

  • درجه مناسب برای یخچال باید بر اساس خانه و فصل انتخاب شود.
  • حجم زیاد محیط خانه دلیل این امر است.
  • هوای داخل یخچال با پر شدن بیش از حد کاهش می یابد و این کاهش با هر بار بسته شدن بازو اتفاق می افتد.
  • علاوه بر این، مطمئن شوید که غذاهای بزرگی که در یخچال قرار می دهید، اجزای ساختاری یخچال را مسدود نکنند.
  • یخچال به اندازه کافی خنک نمی شود زیرا فضای کافی بین موتور یخچال و دیواره پشتی وجود ندارد تا فن یخچال هوای کافی را دریافت کند.
  • یکی دیگر از دلایل خنک نشدن داخل آن نشت گاز است.

دلیل بوی بد درون یخچال

ممکن است غذای فاسد داخل یخچال وجود داشته باشد که منشا بوی نامطبوع آن باشد، اما پس از برداشتن غذا، یخچال همچنان بوی بدی می دهد. در این مورد، قبل از شستشوی قفسه ها با مواد شوینده مناسب، باید قفسه ها را از تمام مواد غذایی پاک کنید.  پس از تمیز کردن، می توانید با استفاده از یک آب پاش، مخلوطی از یک فنجان سرکه و دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را روی کل آبپاش اسپری کنید، سپس آن را با یک اسفنج پاک کنید.

علائم خراب بودن برد یخچال ساید بای ساید جی پلاس

  • نمایش کدهای خطا در نمایشگر یخچال
  • روشن نشدن یخچال
  • برفک زدن
  • تولید صداهای عجیب
  • از کار افتادن فن اپراتور یخچال جی پلاس

نمایش کدهای طا در نمایشگر یخچال:

یخچال های جی پلاس انواع مختلفی دارند و خرابی برد هر کدام با یک کد منحصر به فرد مشخص می شود. به عنوان مثال، یک تکنسین تعمیر در تفاوت کدهای خطا بین یخچال های دوقلو شناخته شده، یخچال های ساید بای ساید دوقلو و سایر مدل های تحت برند جی پلاس به خوبی آشناست پس زمانی که برد یخچال دچار خرابی شد باید برای تعمیر یخچال جی پلاس در اصفهان با ما هماهنگ شوید.

دلایل روشن نشدن یخچال جی پلاس چیست؟

یخچال روشن نشده یکی دیگر از نشانه های عدم موفقیت در صفحه الکترونیکی یخچال J Plus است. اگر مطمئن باشید که مشکلی وجود ندارد ، مسئله به احتمال زیاد در برق است. در چنین حالتی ، ابتدا اتصال برق و وضعیت سیم برق را بررسی کنید. لازم است که در مورد جایگزینی یا تعمیر تخته فریزر در یخچال J Plus اقدام کنید.

از کار افتادن فن اپراتور یخچال جی پلاس:

عدم توانایی فن اواپراتور در عملکرد یکی از بارزترین علائم خرابی این قطعه است. در صورت بروز این مشکل باید برد یخچال فریزر جی پلاس و فن دستگاه تعویض شوند. تعمیر و نگهداری فن را نادیده نگیرید زیرا عملکرد نامناسب می تواند به برد الکترونیک آسیب برساند یا حتی باعث انفجار آن شود.

قیمت تعمیر برد یخچال جی پلاس

شما میتوانید صورت نیاز به تعمیر یا تعویض برد یخچال جی پلاس به کارشناسان ما اعتماد کنید و با ما در تماس باشید. آنها آماده ارائه انواع خدمات تعمیر به مشتریان هستند و تمام تلاش خود را برای تعمیر دستگاه شما با کمترین هزینه ممکن انجام می دهند.

هنگامی که برد یخچال شما می سوزد، هزینه تعمیر یا تعویض معمولاً بسیار بیشتر از زمانی است که مشکل با یک تعمیر کوچک حل شود. برای سفارش و دریافت راهنمایی و مشاوره در خصوص تعمیر برد یخچال جی پلاس از شماره های موجود در سایت استفاده کنید.

تعمیرکار یخچال جی پلاس در اصفهان - آقای سرویس

ارور های یخچال جی پلاس

به طور کلی برای رفع مشکل ارور یخچال جی پلاس بهتر است از یک تعمیرکار مجرب کمک بگیرید. تعدادی از دلایل احتمالی برای خطای یخچال وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. با این حال، قبل از اینکه به دلایل هشدار یخچال جی پلاس بپردازیم، باید به شما هشدار دهیم که ممکن است تنها بتوانید بخشی از مشکلات یخچال را شناسایی و حل کنید.

اگر پس از مطالعه این مقاله هنوز متوجه نشدید که چرا یخچال جی پلاس به شما ارور می دهد، پیشنهاد می کنیم یا سوالات خود را در قسمت نظرات مقاله مطرح کنید. تکنسین های مجموعه آقای سرویس آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه مشاوره رایگان به شما هستند. علاوه بر این، می توانید از تکنسین های مجموعه بخواهید در صورت نیاز به حضور در منزل شما مراجعه کنند.

ارور EC یخچال جی پلاس

  • زمانی که مشکل ارتباطی بین برد الکترونیکی یخچال و برد نمایشگر وجود داشته باشد، این پیغام خطا در یخچال جی پلاس ظاهر می شود.
  • سایر اجزا نیز ممکن است در نتیجه این مشکل بدتر عمل کنند.
  • از آنجایی که این یک موضوع تخصصی است، بهتر است از یک تکنسین برای حل آن کمک بگیرید.

کد خطای EF یخچال جی پلاس

یخچال J Plus در صورت نقص عملکرد فن فریزر یا به هر دلیلی به درستی کار نمی کند. اگر خطای EF روی نمایشگر ظاهر شد، تشخیص و تعمیر یخچال جی پلاس در اصفهان ضروری است.

ارور E0  یخچال جی پلاس

خطای E0 یخچال جی پلاس به دلیل مشکل در تشخیص دمای سنسور یخچال در پنل دستگاه نشان داده می شود. زمانی که یخچال کد خطای E0 را نمایش می دهد احتمالا مشکل از تشخیص دمای سنسور است.

خطای E4  یخچال جی پلاس

  • آلارم یخچال جی پلاس به دلیل تشخیص دما نادرست یا عملکرد نادرست سنسور تشخیص دما ایجاد می شود.
  • عدم اقدام شما برای رفع مشکل سنسور دمای یخچال فریزر می تواند منجر به داغ یا سرد شدن بیش از حد دستگاه شود.
  • ابتدا سنسور یخچال را بررسی کنید سپس برد برق را به تعمیرکار نشان دهید تا مشکل اصلی را مشخص کند.

هشدار E5 یخچال جی پلاس

یخچال جی پلاس خطای E5 را زمانی نشان می دهد که سنسور یخ زدایی آن خراب می شود و دستگاه قادر به تشخیص دقیق دما نیست. یخچال سردی خود را از چرخه تبرید می گیرد که گهگاه باعث یخ زدگی در قسمت اواپراتور می شود. عملکرد یخ زدایی یخچال این یخ زدگی را آب می کند. در صورتی که سنسور یخ زدایی یا هر یک از اجزای مرتبط با آن خراب شود، اکنون یخ زدایی دستگاه غیرممکن خواهد بود و شما باید برای تعمیر یخچال جی پلاس در اصفهان اقدام نمایید.

هشدار E6 یخچال جی پلاس

  • خرابی سنسور نظارت بر دمای محیط یخچال فریزر دلیل خطای E6 در یخچال جی پلاس است. خرابی این سنسور ممکن است بر عملکرد کمپرسور تأثیر بگذارد.
  • ابتدا می توانید سنسور تشخیص دما و عملکرد برد الکتریکی را بررسی کنید تا علت خطای یخچال جی پلاس را تشخیص داده و رد کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *