ظروف باید هر روز در هر خانه ای شسته شوند، اما اگر ماشین ظرفشویی جی پلاس شما خراب شود یا به طور کامل از کار بیفتد، آشپزخانه شما توسط انبوهی از ظروف کثیف مدفون می شود! بنابراین، یکی از کابوس های یک زن خانه دار، ماشین ظرفشویی خراب است. اگر ماشین ظرفشویی شما خراب شود، ممکن است نگران این باشید که چه اتفاقی برای ماشین می افتد، اما نیازی نیست. در این مقاله نحوه تعمیر ماشین ظرفشویی G+ در اصفهان را به صورت رایگان در آقای سرویس به شما آموزش می دهیم.

تعمیر ماشین ظرفشویی جی پلاس در اصفهان

ماشین ظرفشویی Gplus در نسخه های مختلف با ویژگی های پیشرفته موجود است که به هر فردی امکان می دهد ماشین ظرفشویی دلخواه خود را بر اساس نیاز و ترجیحات خود انتخاب و خریداری کند.

راهنما مطالعه: تعمیر ماشین ظرفشویی در اصفهان

موتورهای قدرمتند ماشین ظرفشویی جی پلاس

Eco Power Inverter، یک موتور اینورتر پیچیده در ماشین ظرفشویی J Plus، می تواند مصرف انرژی را مدیریت کند و در عین حال عملکرد و الگوریتم های شستشوی متعدد ایجاد کند. این گجت با کمک این موتور کارایی بیشتری خواهد داشت و موتور هوشمند BLDC ماشین ظرفشویی جی پلاس نسل جدیدی از موتورها با قدرت و کارایی بیشتر و همچنین دوام بیشتر نسبت به موتورهای استاندارد است. یکی دیگر از جنبه های کلیدی این موتور، حداقل صدا و عدم انتشار کربن است.

تنوع در برنامه ماشین ظرفشویی جی پلاس

ماشین ظرفشویی جی پلاس دارای تنوع زیادی است که در ادامه شما را با این مدل و تنوع ها آشنا خواهیم کرد.

شستن نیمه ظرفیت Half load
شستوی همزمان ظرف های متفاوت Mixwash
شستن با سرعت بالا Quick
شستن با قدرت Intensive

آشنایی با دکمه های ماشین ظرفشویی جی پلاس

برای اینکه خیلی بهتر بتوانید با کلید های ماشین ظرفشویی جی پلاس آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم که در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا در این زمینه بهترین اطلاعات را به شما ارائه کنیم تا خیلی راحت بتوانید از ماشین ظرفشویی خود استفاده کنید و بهترین استفاده ممکن را ببرید.

کلید خاموش و روشن ظرفشویی جی پلاس

از این کلید برای روشن/خاموش کردن ماشین ظرفشویی استفاده می شود. ماشین ظرفشویی در برنامه اقتصادی فعال می شود. در حالت خاموش، نشانگرهای نمایشگر خاموش خواهند شد.

اگر عملکردهای تأخیر زمانی و نیمه بارگذاری از برنامه قبلی انتخاب شده باشند، هنگامی که دستگاه خاموش و دوباره روشن می شود، فعال می مانند. اگر می خواهید این عملکردها را پس از خاموش و روشن کردن ماشین غیرفعال کنید، دوباره کلیدهای مربوطه را بزنید.

کلید انتخاب برنامه در ظرفشویی جی پلاس

برای انتخاب کردن برنامه شستشو از این کلید استفاده نمایید.

کارایی قرص شوینده

این عملکرد کارایی خشک کردن را با استفاده از پودرهای شوینده بر اساس سختی آب مصرفی بهبود می بخشد. هنگامی که عملکرد قرص مواد شوینده را انتخاب می کنید، نشانگر قرص مواد شوینده روشن می شود.

کارایی + fast

این عملکرد زمان چرخه شستشو انتخاب شده را کوتاه می کند و با شستشو با فشار بیشتر، مصرف آب را به حداقل می رساند.

کارایی نیمه پر half load

این عملکرد زمانی استفاده می شود که دستگاه به طور کامل بارگیری نشده باشد.

هر طور که می خواهید غذاها را در ماشین بچینید.

برای روشن کردن خودرو از کلید روشن/خاموش استفاده کنید.

برنامه انتخاب شده را انتخاب کرده و سپس دکمه Half Load را فشار دهید. نشانگر نیمه پر روی نمایشگر در ناحیه نشانگر عملکرد مشخص شده روشن می شود.

برای شروع برنامه از کلید Start / Pause / Cancel استفاده کنید.

کلید تاخیر زمان در ظرفشویی جی پلاس

وقتی دکمه تاخیر زمانی را فشار می دهید، خط اطلاعات مقدار 0:30 را نشان می دهد و نشانگر تاخیر زمانی شروع به چشمک زدن می کند. برای تنظیم زمان مورد نظر، کلید تاخیر زمانی را فشار دهید. هر بار که کلید را فشار دهید، زمان 30 دقیقه به 10 ساعت و سپس 1 ساعت به تقریبا 24 ساعت افزایش می یابد.

تعمیر برد ماشین ظرفشویی جی پلاس در اصفهان

برد ظرفشویی جی پلاس از قطعات مهم در ماشین ظرفشویی به شمار می رود که می توانید تعمیرات این قطعه را در ماشین ظرفشویی جی پلاس از اقای سرویس درخواست کنید تا در این زمینه بتوانید از بهترین خدمات ممکن بهره مند شوید.

تعمیر برد ماشین ظرفشویی gplus یک فرآیند ظریف است که ما را ملزم می کند تا شاخص های خرابی برد ماشین ظرفشویی gplus را به طور کامل درک کنیم و تعیین کنیم که چه زمانی نیاز به تعویض یا تعمیر است.

نمایان شدن یکسری کد خطا در ماشین ظرفشویی جی پلاس

  • ماشین ظرفشویی جی پلاس به طور غیر منتظره روشن یا خاموش نمی شود.
  • انجام نشدن عملیات استحصال و تخلیه آب و یا انجام ناقص این عملیات (در این شرایط اگر مطمئن هستید که پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی مشکلی ندارد، مشکل تخلیه آب را می توان به برد آن مربوط کرد).
  • سایر اجزای ظرفشویی مانند تایمر دچار مشکل شده اند.

عوامل و دلایل خراب شدن برد ماشین ظرفشویی جی پلاس

  • نیمه سوزاندن خازن های برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی
  • اتصال دستگاه سیم پیچ برای ماشین ظرفشویی J+ می تواند باعث نوسانات برق شود.

راه های افزایش طول عمر برد ماشین ظرفشویی

اگرچه بردهای ماشین ظرفشویی بسته به کیفیت و برندشان عمر محدودی دارند، اما می‌توانید با استفاده از روش‌هایی که بعدا خراب می‌شوند، عمر آنها را افزایش دهید.

در قسمت زیر مطمئن ترین راه های افزایش طول عمر ماشین ظرفشویی را لیست کرده ایم:

  • استفاده از محافظ برق برای جبران نوسانات برق
  • تمیز کردن تخته از سولفات ها و رسوبات.
  • ماشین ظرفشویی خود را از رطوبت و آب شدید دور نگه دارید.
  • ظروف را در حد ظرفیت دستگاه قرار دهید.
  • مشاهده جمع آوری آب در ناحیه زیرین ساز.
  • بر این اساس از مواد شوینده با کیفیت بالا استفاده کنید.
  • چیدمان صحیح و اصولی ظروف در ماشین ظرفشویی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *