تیم خدمات اقای سرویس آماده کمک به شما و تکمیل درخواست های تعمیرات شما می باشد. ما هر گونه مشکل فنی و عملکردی ماشین لباسشویی جی پلاس شما را با استفاده از دانش و تجربه گسترده خود در این زمینه به شیوه ای خاص و خلاقانه شناسایی و برطرف خواهیم کرد. تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس در اصفهان با دقت و کیفیت فوق العاده با استفاده از قطعات اصلی و ماشین آلات پیشرفته انجام می شود تا ماشین لباسشویی جی پلاس شما را به شرایط ایده آل و عملکرد بی عیب بازگرداند.

پس از کار با ما شما خیالتان راحت باشد که ماشین لباسشویی شما بدون عیب کار می کند و دیگر نگران تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس نخواهید بود. در صورت نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس در اصفهان می توانید با تماس با شماره09138193848 تماس حاصل نمایید. متخصص تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس به سرعت به منزل شما مراجعه می کند.

مشکلات رایج برای ماشین لباسشویی جی پلاس

  • ماشین لباسشویی جی پلاس روشن نمی شود
  • صفحه شستشوی جی پلاس خاموش است
  • مراحل برنامه برای ماشین لباسشویی گیر کرده است
  • ماشین لباسشویی جی پلاس بسیار پر سر و صدا است
  • پس از شستشو، آب لباسشویی را خالی نکنید.
  • مشکل تایمر ماشین لباسشویی
  • ماشین لباسشویی به شدت می لرزد
  • درب ماشین لباسشویی بسته نمی شود
  • درب ماشین لباسشویی قفل یا باز نمی شود
  • نشتی آب ماشین لباسشویی جی پلاس

علت روشن نشدن لباسشویی:

نقص در منبع تغذیه دستگاه، مشکلات احتمالی سیم کشی ماشین لباسشویی شامل قطع شدن سیم یا قطع شدن اتصال است و نقص برد دستگاه: سوختن برد، مدار مجتمع یا سایر اجزای برد الکترونیکی

علت نچرخیدن مخرن:

کارشناسان باید تسمه های شل، پاره یا نابجا را بررسی کنند. همچنین برای مشکلات مخزن یا بلبرینگ مخزن که نیاز به تعویض یا تعمیر دارند، تعمیرات نیز ضروری است.

لرزش شدید ماشین لباسشویی جی پلاس:

ماشین لباسشویی ارتعاشی ناشی از خرابی یا ناصافی پایه ها است. اگر مخزن آسیب دیده یا شکسته است، یک متخصص باید آن را تعویض یا تعمیر کند. وسایل کمک لباسشویی به دلیل آسیب دیدگی باید توسط متخصص بررسی شوند و در صورت نیاز تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس در اصفهان انجام شود.

علت صدای زیاد ماشین لباسشویی جی پلاس

صدای زیاد ماشین لباسشویی یکی از مسائلی است که مشتریان را نگران می کند. در این قسمت به دلایل ایجاد صدای بلند ماشین لباسشویی جی پلاس می پردازیم و راه حل هایی را ارائه می دهیم.

نبود لباس زیاد در این ماشین می تواند دلیل صدای بلندی باشد که در ماشین لباسشویی شنیده می شود. برای جلوگیری از این صدا می توانید لباس های بیشتری را در ماشین لباسشویی خود قرار دهید. اگر کمک فنر نگهدارنده  در حین کار از ماشین لباسشویی جدا شود، صداهایی را از ماشین لباسشویی خود خواهید شنید. برای رفع این مشکل باید با تعمیرکاران اقای سرویس برای تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس در اصفهان تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس در اصفهان

اگر مشکلی در ماشین لباسشویی جی پلاس شما وجود دارد، باید سعی کنید علت آن را پیدا کنید تا در صورت امکان خودتان آن را برطرف کنید. در این قسمت، دلایل معمولی خرابی ماشین لباسشویی و ظاهر شدن کدهای خطا، همراه با نحوه تشخیص و رفع آنها را مورد بحث قرار خواهیم داد.

دلیل سوختن برد لباسشویی چیست؟

برد ماشین لباسشویی ممکن است به دلایل مختلفی دچار مشکل شود. به عنوان مثال، خرابی فیوزها و خازن های برد ممکن است به طور جدی عملکرد کلی برد را مختل کند. عوامل دیگری که می تواند منجر به خرابی برد ماشین لباسشویی شود عبارتند از: نوسانات الکتریکی، جذب رطوبت برد، سایش و پارگی ماشین و مشکلات ناشی از استفاده مکرر.

هزینه تعمیر برد لباسشویی جی پلاس

برد الکترونیکی در ماشین های لباسشویی مدرن جای سایر قطعات مکانیکی را گرفته است. در نتیجه هزینه تعمیر این قطعه به دلیل پیچیدگی منحصر به فرد آن با تعمیر سایر قطعات متفاوت خواهد بود. بسته به میزان آسیب دیدگی و خرابی برد، هزینه تعمیر برد ماشین لباسشویی جی پلاس متفاوت خواهد بود. هنگام تصمیم گیری در مورد تعویض یا تعمیر برد، مشورت با تعمیرکاران ماهر ضروری است.

مراحل تعمیر برد ماشین لباسشویی جی پلاس

بهتر است برای تعمیر برد ماشین لباسشویی از آقای سرویس کمک بگیرید، زیرا آنها می توانند شما را با یک تعمیرکار مجرب آشنا کنند. در صورتی که برد ماشین لباسشویی شما نیاز به تعمیر داشته باشد، تعمیرکار قابل اعتماد و آگاه به آن رسیدگی خواهد کرد. با این حال، اگر متوجه شد که تعمیر نتیجه مطلوبی ندارد، به شما توصیه می کند که برد را تعویض کنید.

مراحل تعویض برد لباسشویی:

  1. ابتدا باید ماشین لباسشویی را از برق جدا کنید.
  2. کنترل پنل خارج شده و در مرحله دوم با پاک کننده ها تمیز می شود.
  3. خازن ها برای اطمینان از صاف بودن و خم شدن نامناسب آنها بررسی می شوند یا اگر تعمیرکار متوجه شد که باید تعویض شوند، این مرحله بعدی است.
  4. در مرحله آخر برد قدیمی ماشین لباسشویی برداشته شده و یک برد جدید به جای آن نصب می شود.

دلیل ابگیری نکردن ماشین لباسشویی

اگر آب وارد ماشین لباسشویی جی پلاس نمی شود، لطفاً قسمت های زیر را بررسی کنید. در صورت لزوم، درخواست تعمیر را برای رفع مشکل و تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس ثبت کنید. کدهای خطا E08 یا E11 نیز ممکن است همراه با این مورد نمایش داده شوند.

  • بررسی کنید که شیر آب کاملا باز باشد و خانه فشار آب کافی داشته باشد.
  • لوله ورودی آب دستگاه را بررسی کنید. این احتمال وجود دارد که لوله تخلیه ماشین لباسشویی جی پلاس دارای خمیدگی و پیچش هایی باشد که مانع از ورود آب به داخل دستگاه می شود.
  • اگر آب دارای نمک بالایی باشد، ممکن است فیلتر ورودی آب مسدود شده مانع از ورود آب به منطقه شود که در این صورت شما باید با تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس در اصفهان تماس بگیرید.

نشانه های خرابی برد ماشین لباسشویی جی پلاس

علائم خاصی در مورد سوختن بردهای ماشین لباسشویی وجود دارد که معمولاً به مشکل برد دستگاه اشاره می کند. از جمله این علائم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشن نشدن ماشین لباسشویی؛ اگر دکمه پاور را فشار دهید ولی ماشین اصلا روشن نشود ممکن است برد ماشین لباسشویی سوخته باشد. اگر مشکل ناشی از نوسانات برق، نفوذ رطوبت، رطوبت و غیره باشد، برد سیگنال روشن شدن را دریافت نمی کند، که از روشن شدن ماشین لباسشویی جلوگیری می کند.
  • ممکن است کلیدهای روی پنل ماشین لباسشویی روشن شوند، اما شما نمی توانید کلیدی را انتخاب کنید یا دستگاه را روی برنامه دلخواه تنظیم کنید. خرابی برد ماشین لباسشویی یکی از دلایل این موضوع است. البته فعال بودن قفل کودک دستگاه نیز می تواند دلیل این وضعیت باشد; در این صورت، می توانید کلید را با نماد قفل کودک نگه دارید تا خاموش شود. برخی از مدل های ماشین لباسشویی برای غیرفعال کردن قفل کودک از شما می خواهند که دو کلید را به طور همزمان برای مدت کوتاهی نگه دارید. این با نماد نشان داده می شود.
  • برق و اتصال الکتریکی برای بدنه ماشین لباسشویی مورد نیاز است. این امکان وجود دارد که برد دستگاه به دلیل سوختن سیم های برق داخلی و یا اتصالات متصل به برد دچار اختلال شده و در اثر اتصالات الکتریکی در قسمت های باقی مانده، برق وارد بدنه دستگاه شود.
  • خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی: قطع برق، مشکلات سیم کشی و مشکلات مدار همگی باعث می شود ماشین لباسشویی در حین استفاده ناگهانی از کار بیفتد. طبیعتا شرایطی وجود دارد که مشکل از برد نیست و شما می توانید با بررسی پیغام خطایی که روی صفحه نمایش داده می شود، مشکل اولیه ماشین لباسشویی را مشخص کنید.

علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی جی پلاس

اگر درب ماشین لباسشویی بعد از شستشو باز نشد، لطفاً اقدامات زیر را انجام دهید:

برای باز کردن درب ماشین لباسشویی، ابتدا آن را کمی به داخل فشار دهید، سپس دستگیره را بگیرید و آن را باز کنید. اگر درب به این صورت باز نشد، ماشین لباسشویی جی پلاس باید توسط یک متخصص بازرسی شود که احتمالاً باید آن را تعمیر کند.

درب ماشین لباسشویی مدل GWM-84B35S/W با بازکردن درب فیلتر پمپ قابل باز شدن است. آنجاست که دستگیره اضطراری درب خودرو قرار دارد. برای باز کردن در، دستگیره را پایین بکشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *