تعمیر جاروشارژی در اصفهان

جارو شارژی وسیله ای الکتریکی است که با استفاده از مکش قوی سطوح مختلف را تمیز میکند.قبل از توضیح تعمیر جاروشارژی در اصفهان   مقداری در مورد کارکرد آن توضیح میدهیم . در واقع با اختلاف فشار بین فضای داخلی محفظه و محیط بیرون باعث مکش میشود و این مکش هر نوع زباله ای را که در این مسیر باشد را جمع آوری میکند .پس از جمع آوری زباله ها در کیسه مخصوص جارو شارژی زباله ها  در آن قسمت مانده و هوا از بین الیاف آن خارج میشود و به بیرون باز میگردد.تقریبا همه مدل های جارو شارژی به همین صورت عمل میکنند.یک موتور الکتریکی فن را به حرکت در می اورد که هوا و خاک و زباله ها را به داخل محفظه میکشد.

کیسه های جارو برقی شارژی ارزان نیستند اما تعویض آن ها بسیار ارزان تر از بردن جاروی شارژی شما به مراکز تعمیر میباشند . توصیه ما به شما این است که کیسه جارو شارژی را زمانی که سه چهارم آن پر شد تعویض یا اگر از نوع چند بار مصرف است خالی کنید.همچنین تاریخ تغیر را روی یک برچسب یادداشت کنید.

https://aghayeservice.com/blog/vacuum-cleaner-repair-in-isfahan/

علل خراب شدن جارو شارژی شما

بیشترین مشکلاتی که برای جارو برقی پیش می آیند به سادگی قابل حل هستند مانند: گرفتگی در شیلنگ یا اتصالات.همچنین سیم برق سوییچ فن یاتاقان های موتور و برس ها همگی به راحتی قابل تعمیر و یا تعویض هستند.  شیلنگ جارو شارژی و فیلتر آن ممکن است فقط نیاز به رفع گرفتگی داشته باشند.

هیچ گاه سعی در جارو کشیدن اشیای تیز و برنده مثل شیشه یا اشیایی که میتوانند کیسه جارو برقی را برش دهند نکنید.در عوض آن ها رادر ظرف گرد و غبار یا پاکتی محکم بریزید و یا از جارو شارژی هایی که مخصوص این کار هستند و ما ان ها را با نام جارو شارژی فروشگاهی میشناسیم استفاده کنید.زیرا آن ها برای این موارد طراحی شده اند.

چگونگی شناسایی  مشکل جاروشارژی

تعمیر جارو شارژی در اصفهان و سایر شهر ها  معمولا کاری آسان خواهد بود اگر جارو برقی شما روشن نمیشد حتما از شارژبودن باطری آن مطمعن شوید و سپس موتور یونیورسال و سوییچ آن را تست کنید و هر قطعه ای را که دارای مشکل است میتوان تعمیر و یا آن را تعویض کنید.

در صورتی که موتور کند به نظر میرسد.زباله ها و یا سایر موانع داخل کیسه و رابط های آن را بگردید و حذف کنید و در صورتی که فن شما آسیب دیده باشد باید آن را تعویض کنید.و همچنین برس هایی را که فرسوده هستند را نیز تعویض کنید و روغن گریس سبک یا روغن مخصوص را روی یاتاقان های موتور خشک کنید یا یاتاقان های فرسوده را عوض کنید.

اگر موتور استاپ کرد و سپس روشن شد، ، کلید، شارژ، موتور و فن ها را تست کنید و در صورتی که نیاز به سرویس یا تعویض دارد آن را تعویض کنید.

_اگر موتور شما صدای بسیار زیادی تولید میکند.محفظه اصلی جاروی شارژی را باز کنید و زباله های اطراف موتور را تمیز کنید وفیلتر را تمیز کرده و آن رادر صورت نیاز تعویض کنید.تسمه متحرکی را که معیوب است را بردارید پس از بررسی آن در صورتی که نیار به تعویض دارد آن را  تعویض کنید.سپس فن موتور را از نظر آسیب بررسی کرده و در صورتی که نیاز است ا« را عوض کنید.توجه داشته باشید که اتصال شفت موتور به فن باید محکم باشد.

_اگر مکش جارو شارژی شما در اصفهان کافی نیست در ابتدا کیسه جارو را خالی کرده و یا آن را جایگزین کنید. سپس موانع موجود در مسیر اتصال لوله به کیسه را جست و جو کرده و آن ها را بردارید. در نهایت گرفتگی شلنگ را پاک کرده مسدودی فیلتر را تمیز یا تعویض کرده و فن موتور را چک کنید.

در صورتی که برس جارو شارژی شما روی فرش پرز جای میگذارد تسمه شل را چک کنید و در صورت نیاز ان را تعویض کنید سپس برس های غلتکی راچک کرده و از تمیز بودن ان ها اطمینان حاصل کنید.در صورت نیاز  نیز آن ها تنظیم یا تعویض کنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی در اصفهان

به چه چیزی برای تعمیر جاروشارژی نیاز دارم؟

بسیاری از قطعات جایگزین جارو شارژی را میتوانید در فروشگاه های سخت افزار و مراکزی که تعمیر جارو  در اصفهان انجام میدهند  پیدا کنید. مجموعه ما نیز تمامی این خدمات را ارایه میدهد.قطعه های جایگزین مانند موتور ،مهرو موم،شیلنگ های مخصوص جارو شارژی و غیره همگی از نمایندگی و سازنده در دسترس هستند.

به درستی کارنکردن جاروشارژی

کار اصلی جارو شارژی شما تمیز کردن کفپوش و زمین و عاری کردن آن از انواع کثیفی و گرد و غباز و زبال های زیر است .از ان جایی که همه ما در خانه اغلب از جارو برقی استفاده میکنیم احتمال خرابی دستگاه جارو شارژی در برخی موارد وجود دارد.در صورت وقوع این اتفاق بهتر است شما اطلاعاتی در مورد این که چه مشکلی برای جارو شارژی شما افتاده است را بدانید و نسبت به حل ان اقدام نمایید. در این قسمت ما لیستی از مشکلات رایج جارو شارژی را برای شما مثال زده و راه حل ان را نیز گفته ایم.

اگر جارو شارژی به هیچ عنوان روشن نمیشد چک کنید که وقتی آن را به برد سوییچ وصل میکنید شارژر به درستی به برق وصل شده باشد در این جا مشکل میتواند از سوختن pcbدستگاه باشد که شما باید برد کنترل الکترونیکی را تعویض کنید.

زمانی این اتفاق می افتد که  موتور پس از گرم شدن بیش از حد کار کند.شما در این جا میتوانیدجارو شارژی را از برد جدا کنید و شفت موتور را به طور دستی روشن کنید. در این صورت با چک کردن انسداد و رفع آن دوباره میتوانید ان را روشن کنید. در صورتی که موتور روشن میشود اما به درستی کار نمیکند شما باید آن را تعویض کرده و یا از فردی که در این زمینه  تخصص دارد کمک بگیرید.

عدم مکش

در صورتی که موتور شما دیگر کار کشیدن گردو غبار را به درستی انجام نمیدهد این به دلیل عدم مکش جارو شارژی شماست که دو دلیل اصلی برای ان وجود دارد.1-گرفتگی فیلتر هوای ان که ان را میتوان در منزل تمیز کرده و دوباره استفاده کنید .2- ایرادات  فیلتر اگزوز که ممکن است ان مسدود شده و یا پاره شده باشد که در این صورت مکش جارو شارژی شما از بین میرود که در صورت آسیب دیدن آن ، باید ان را تعویض کنید. همچنین شما میتوانید شیلنگ جارو شارژی خود را جدا کرده و با صاف نگه داشتن آن ، مسدود بودن ان را چک کنید.

سخن انتهایی در مورد نگهداری از جارو شارژی

تعمیرات انواع جاروشارژی در اصفهان و سایر شهرها به راحتی امکان‌پذیر است  و مجموعه آقای سرویس سعی در انجام آن به بهترین نحو ممکن را برای شما دارد ودر صورتی که مشکل آن جدی نباشد، هزینه زیادی را برای شما در بر ندارد. در واقع میتوان گفت که همیشه پیشگیری بهترین راه برای جلوگیری از خسارات سنگین است و برای جلوگیری از خراب شدن جارو شارژی خود ، سعی کنید برطبق توصیه‌های دفترچه راهنمای جارو شارژی خود از آن استفاده کنید و در نگهداری آن کوشا باشید تا طول عمر بیشتری برای شما داشته باشد..

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *