آقای سروس با تکیه بر تکنسین های مجرب و متخصص و با استفاده از قطعات اورجینال و تجهیزات و ابزار خاص خدمات تعمیر یخچال در اصفهان را به بهترین نحو ممکن ارائه می دهد. در این مرکز تعمیرات می توانید با رعایت اصول مشتری مداری انواع خدمات تعمیر، عیب یابی، فروش قطعات، سرویس دستگاه و … را با بالاترین کیفیت ممکن دریافت کنید. دوستان عزیز می توانید در هر زمانی از شبانه روز که نیاز به خدمات تعمیر یخچال فیلیپس در اصفهان داشته باشید با شماره تلفن های ما تماس گرفته و درخواست خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

برند فیلیپس

دفتر مرکزی تجارت الکترونیک بین المللی Philips Refrigerator در آمستردام، هلند واقع شده است. شرکت یخچال فیلیپس که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات و لوازم الکتریکی در سراسر جهان است، بیش از 122000 کارمند دارد و در 60 کشور خدمات ارائه می دهد. شرکت یخچال فیلیپس در سال 2012 به عنوان بزرگترین سازنده تجهیزات روشنایی جهان معرفی شد.

شرکت فیلیپس در صنعت روشنایی شروع به کار کرد و اکنون در مقیاس جهانی در صنایع مختلفی از جمله سیستم های پزشکی، لوازم و تجهیزات الکتریکی، محصولات شخصی و لوازم خانگی فعالیت می کند.

از سال 1953، یخچال فیلیپس وارد بازار تولید و عرضه نیمه هادی شد. دپارتمان تولید نیمه هادی یخچال فریزر فیلیپس به حدی پیشرفت و توسعه یافت که در سال 2006 رتبه دهم را در میان برترین شرکت های فروش نیمه هادی در جهان کسب کرد.

محصولات فیلیپس

شرکت فیلیپس با کیفیت و طراحی خوب محصولات خود توانسته جایگاه خوبی در بازارهای جهانی کسب کند. محصولات این شرکت اعم از ریش تراش فیلیپس، جاروبرقی فیلیپس، بخارپز فیلیپس، پلوپز فیلیپس و دیگر انواع لوازم آشپزخانه فیلیپس مانند خردکن فیلیپس، سرخ کن فیلیپس و … در کشورهای مختلف به فروش بالایی می رسد.

تعمیرات لوازم خانگی فیلیپس

تعمیر لوازم خانگی فیلیپس یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی است که با آسیب به لوازم خانگی خود مواجه شده اند و دقیقا نمی دانند چه کاری انجام دهند و کدام مرکز را برای تعمیرات انتخاب کنند. هنگامی که با علائم آسیب به لوازم خانگی خود مواجه می شوید، باید آنها را به صورت اصولی تعمیر کنید. مطمئنا شما دانش تخصصی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی فیلیپس ندارید. به همین دلیل باید یک مرکز مطمئن پیدا کنید و تجهیزات خود را برای تعمیر به آنها بسپارید.

تعمیر یخچال فیلیپس

با استفاده از خدمات تعمیرات در مجموعه ی آقای سرویس می توانید از قطعات اصلی بهره مند شوید. تعمیر مستلزم مهارت است. یکی از ماهرترین تعمیرات یخچال فیلیپس در اصفهان آقای سرویس است که سال هاست به صورت کاملا تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت می کند.

آقای سرویس یکی از پیشرفته ترین امکانات تعمیر در این صنعت با ارائه خدمات تخصصی توسط تعمیرکاران ماهر خود در شهر اصفهان توانسته تجربه چندین ساله خود در تعمیر یخچال فیلیپس را با علم روز پیوند دهد.

مشکلات معمولی در تعمیر یخچال فیلیپس

این مدل یخچال فریزر از امکانات بالایی برخوردار بوده و کیفیت قطعات آن بسیار خوب است. اما با وجود این میزان کیفیت باز هم احتمال آسیب دیدن آن وجود دارد. شایع ترین مشکلی که مشتریان آفای سرویس با آن مواجه شده اند، خنک نکردن محصول است، علاوه بر این عوامل دیگری مانند:

  • یخچال فیلیپس صدای زیادی تولید می کند.
  • یخچال روشن نمی شود.
  • موتور یخچال داغ کرده است.
  • صفحه ی دیجیتالی کار نمی کند.
  • فن یخچال روشن نمی شود.
  • برفک زدن در صورتی که یخچال دارای سیستم دیفراست است.
  • درب یخچال بسته نمی شود.
  • برد الکترونیکی مشکل دارد.
  • سنسور کار نمی کند.
  • یخچال بوی بدی می دهد.

نکات مهم در نگهداری یخچال فیلیپس

نکات مهمی که برای نگهداری و نگهداری از یخچال فیلیپس باید رعایت کنید: استفاده از محافظ برق یخچال فیلیپس را در کنار وسایل گرمایشی مانند اجاق گاز، بخاری، آبگرمکن و نور خورشید قرار ندهید. پشت یخچال فیلیپس را حداقل 20 سانتی متر برای گردش هوا باز بگذارید. لوله های پشت دستگاه را حداقل دو بار در سال گردگیری و تمیز کنید. این باعث می شود که انتقال حرارت بین هوا و لوله ها به خوبی انجام شود. غذای داغ را در یخچال قرار ندهید. برای جابجایی یخچال فیلیپس، یخچال را حداقل 2 ساعت قبل از برق بکشید. اگر می خواهید به سفر بروید، حتما ترموستات را روی سطح پایین قرار دهید تا کمپرسور یخچال کمتر کار کند.

تعمیر برد یخچال فیلیپس

تعمیر برد یخچال فریزر یکی از مهمترین موارد در تعمیر و نگهداری این لوازم برقی پرکاربرد می باشد. در واقع تعویض و تعمیر به موقع و تشخیص سریع علائم خرابی برد یخچال کمک زیادی به افزایش طول عمر این دستگاه خواهد کرد. با توجه به تنوع مدل های مختلف یخچال اعم از یخچال ساید بای ساید، یخچال دوقلو و … و همچنین به دلیل حضور برندهای مختلف در بازار تعمیرات، این قطعه نیاز به تخصص زیادی دارد.

تعمیر یخچال فیلیپس در اصفهان

تکنسین های ماهر آقای سرویس در اصفهان هر نوع یخچال فیلیپس را در کمترین زمان در محل شما تعمیر می کنند. در نتیجه، نیازی به مراجعه ی حضوری یا جابجایی دستگاه معیوب نیست.

مزایای تعمیر دستگاه شما توسط تکنسین های آقای سرویس

ارائه خدمات در محل شما باعث می شود در هزینه ها صرفه جویی شود. از قطعات اصلی استفاده می کنیم و قطعات تعویض شده دارای گارانتی می باشد. هزینه ها بر اساس نرخ رسمی اتحادیه تعیین می شود. فاکتور پس از انجام تعمیرات دستگاه توسط تکنسین نمایندگی در اختیار مشتری قرار می گیرد.

برندهای تحت پوشش آقای سرویس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *