تعمیر یخچال بهی در اصفهان

تعمیر یخچال بهی در اصفهان


در این مقاله به نحوه ی نکات مربوط به نحوه ی سرویس و نگهداری، عیب یابی و تعمیر یخچال بهی در اصفهان پرداخته ایم همچنین در مورد برخی مشکلات رایج نیز مطالبی آورده شده است. اگر شما از یخچال فریزر بهی استفاده می کنید و یا اگر یخچال شما با مشکلی مواجه شده است آقای سرویس می تواند به شما کمک کند. این مجموعه انواع خدمات مربوط به تعمیر یخچال در اصفهان را انجام می دهد.

عیب یابی و تعمیر یخچال بهی

یکی از لوازم ضروری در آشپزخانه یخچال است که ممکن است خراب شود و منجر به مشکلات زیادی شود. خراب شدن غذا معمولاً می تواند ناشی از هر گونه مشکل یا خرابی یخچال باشد. به همین دلیل، بسیار مهم است که تعمیر یخچال به سرعت انجام شود. به طور کلی، نوع خرابی دستگاه تعیین کننده مدت زمان تعمیر یخچال شما خواهد بود. هرچه تعمیر دستگاه بیشتر طول بکشد، آسیب بیشتری به آن وارد می شود.

خرابی فن اپراتور در یخچال بهی

وظیفه اپراتور فن حفظ سرمای داخلی یخچال با خنک کردن هوا است. اگر این قطعه کار نکند، یخچال سرد نمی شود.از جمله دلایل خرابی فن اپراتور یخچال بهی به شرح زیر است:

  • پره های فن آسیب دیده
  • خرابی موتور فن
  • نقص سیم کشی

مقدار بیش از حد غذا

فراوانی مواد غذایی در یخچال منجر به باز و بسته شدن مکرر درب می شود که سردی یخچال را از دست می دهد و انبوهی از مشکلات دیگر را ایجاد می کند. در صورت وجود بیش از حد مواد غذایی در یخچال ممکن است سیستم خنک کننده یخچال دچار انسداد شود. بسته های بزرگ را نباید نزدیک انتهای یخچال و تهویه مطبوع آن قرار داد. علاوه بر این، غذای داغ را در یخچال قرار ندهید.

خرابی کمپرسور و رله

وظیفه اصلی کمپرسور تبدیل گاز به مایع و ارائه آن به اوپراتور است که در نهایت خنک شده و باعث سرد شدن یخچال می شود. اگر کمپرسور آسیب دیده باشد در یخچال سرما تولید نمی شود و غذا خراب می شود، برفک های قسمت فریزر یخچال آب می شود و کمپرسور سرد یخچال در صورت از بین رفتن به درستی کار نمی کند. در این مورد، ممکن است خطراتی به دلیل نشت آب وجود داشته باشد. اگر رله کمپرسور در یخچال به درستی کار نکند، موتور یخچال روشن نمی شود.

پایین بودن گاز یخچال

پایین بودن سطح گاز در یخچال باعث سرد شدن ناکافی هوای داخل، کارکرد ثابت کمپرسور و در نهایت سوختن می شود.

تنظیم دمای یخچال

برای تنظیم دمای یخچال در زمستان دمای یخچال را روی 4 یا 5 درجه سانتیگراد و در تابستان دمای یخچال را روی 2 یا 3 درجه سانتیگراد تنظیم کنید.

خرابی لاستیک دور در یخچال

آسیب به لاستیک اطراف درب یخچال از بسته شدن آن جلوگیری می کند که ممکن است منجر به از بین رفتن سردی، استفاده بیش از حد از موتور و فن ها و در نهایت خرابی دستگاه شود. نمونه هایی از شکستگی نوار پلاستیکی اطراف درب یخچال Behi عبارتند از:

  • از دست دادن چسبندگی نوار پلاستیکی
  • نوار پلاستیکی پاره پاره شده
  • درب یخچال بسته نمی شود.

یک تکه کاغذ بین در و یخچال قرار دهید تا آسیب دیدگی را بررسی کنید. اگر کاغذ به آسانی درآمد نوار پلاستیکی دور در خراب شده است، برای تعمیر یخچال با تعمیرات یخچال بهی اصفهان در آقای سرویس تماس بگیرید.

تعمیر یخچال بهی در اصفهان
تعمیر یخچال بهی در اصفهان

سرویس و نگهداری یخچال و فریزر بهی

سعی کنید با رعایت این نکات عمر یخچال بهی خود را افزایش دهید و از خراب شدن آن جلوگیری کنید و شما را از نیاز به تعمیر یخچال بهی در اصفهان نجات دهید. این پیشنهادات می تواند به طور قابل توجهی عمر یخچال شما را افزایش دهد و بر اساس تجربه است.

  • هر سی روز یکبار از دستمال مرطوب برای تمیز کردن یخچال استفاده کنید.
  • لاستیک آهن ربایی یخچال را به طور منظم تمیز کنید.
  • یخچال باید 30 سانتی متر از دیوار فاصله داشته باشد و بین یخچال فریزر و اجاق گاز شما فضای زیادی وجود داشته باشد.
  • سعی کنید یخچال را روی فرش قرار ندهید، بلکه روی زمین لخت قرار دهید.
  • هنگام حمل و نقل، یخچال نباید افقی باشد.
  • در صورت یخ زدن یخچال حتما با یک تکنسین مشورت کنید.
  • شما نباید اجازه دهید برفک در مدل یخچال فریزر برفک دار بیش از دو سانتی متر رشد کند.

در صورت خنک نشدن یخچال بهی با یکی از متخصصان حاذق ما صحبت کنید تا به شما کمک کنند و در صورت نیاز آن را در محل تعمیر کنند.

علت جمع شدن آب در کف یخچال

در صورت وجود مشکل تجمع آب در دستگاه از نکات زیر برای تعمیر یخچال بهی استفاده کنید:

شلنگ فیلتر و لاستیک اطراف در را بررسی کنید تا مطمئن شوید مشکلی وجود ندارد. لوله های تخلیه را نیز بررسی کنید. اگر رطوبت داخل یخچال افزایش یابد، آب روی زمین جمع می شود.

چرا یخچال خیلی سرد می شود؟

در بیشتر موارد سرمای بیش از حد کابین یخچال به دلیل تنظیم نادرست ترموستات است. اگر ترموستات خیلی سرد تنظیم شده است، باید دما را کاهش دهید. اگر غذای خود را نزدیک دریچه های هوا گذاشته اید و غذای شما یخ زده است طبیعی است. همیشه مواد غذایی را در یخچال با فاصله از دریچه هوا قرار دهید. اگر یخچال شما مدل جدید است، باید برد الکترونیکی دستگاه را بررسی کنید. اگر برد یخچال خراب شود، سرمای بیشتری تولید می کند.

چرا یخچال کار نمی کند؟

ایرادات احتمالی برق را بررسی کنید و در صورت نیاز از یک برقکار برای رفع خرابی کمک بگیرید. بررسی کنید که دو شاخه یخچال از پریز خارج نشده باشند. فیوز خانه را چک کنید. ممکن است فیوز خانه به دلیل نوسانات برق منفجر شده باشد. خازن، اضافه بار یا رله راه اندازی یخچال ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد. اگر تجربه کافی ندارید از نمایندگی تعمیرات یخچال بهی کمک بگیرید.

چرا یخچال دائما کار می کند؟

یکی از مشکلات یخچال این است که همیشه کار می کند. اگر دستگاه به خوبی کار می کند برای تعمیر یخچال بهی باید از موارد زیر استفاده کنید: ممکن است یخچال به تازگی به برق وصل شده باشد آسیب به لاستیک دور درب نیز می تواند این مشکل را ایجاد کند. ممکن است گاز یخچال تمام شده باشد. گاز یخچال را چک کنید و در صورت نیاز آن را شارژ کنید.

تعمیر یخچال بهی در اصفهان

از آنجایی که تعمیرات یخچال آقای سرویس در اصفهان برای نظرات و راحتی مردم ارزش قائل است، خدمات درجه یک را برای طیف وسیعی از برندها ارائه کرده است. سرویس و تعمیر یخچال بهی در اصفهان یک مرکز منحصر به فرد و تخصصی در استان اصفهان می باشد که به صورت شبانه روزی به مشتریان محترم خدمات ارائه می دهد.

تعمیرات یخچال بهی در محل

خدمات تعمیر یخچال فریزر در محل، دانش منحصر به فرد خود را دارد. علاوه بر این، جابجایی یخچال نیازی به اجاره وانت ندارد که باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود و از آسیب دیدن یخچال فریزر شما حین حمل و نقل محافظت می کند. شما نیازی نیست نگران سرویس فریزر باشید زیرا با رعایت قوانین ایمنی و بهداشتی انجام میشود.

برندهای تحت پوشش آقای سرویس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *