تعمیر چرخ گوشت در اصفهان- اقای سرویس

تعمیر چرخ گوشت در اصفهان- اقای سرویس


چرخ گوشت برای تبدیل تکه های بزرگ گوشت به قطعات پایین تر است. چرخ گوشت در دو نوع خانگی و برقی موجود است و اندازه های مختلفی دارد که بسته به این اندازه ها، کوانتوم گوشت وارد شده به دستگاه و قوام آن افزایش یا کاهش می یابد. تعمیر چرخ گوشت در اصفهان با نمایندگی اقای سرویس.

تعمیر چرخ گوشت در اصفهان:

نیاز فانی به خوردن گوشت برای دادن پروتئین های لازم برای بدن انسان را وادار کرد تا ابزاری بسازد تا گوشت ساقه خود را تکه تکه کند تا برای خوردن مناسب تر شود. اما با گذشت زمان و تغییر در نحوه غذا خوردن و نیاز فانی به تنوع غذایی، انسان اجازه داد وسیله ای بسازد تا بتواند با آن تکه های گوشت را پایین بیاورد. ابتدا برای این کار از هاون استفاده می کردند به این صورت که گوشت را در ظرف مقعر می ریختند و با ضربات متعدد گوشت را در این ظرف می کوبیدند; اما به دلیل هوش فانی و میل به راحتی بیشتر، در اوایل قرن بیستم، یعنی قبل از جنگ جهانی اول، یک سرآشپز ناشناس در آلمان وسیله ای ساخت که می توانست با چرخاندن دسته آن گوشت را به خمیر تبدیل کند.

دستگاه چرخ گوشت به چه صورت است؟

این دستگاه به طور واقعی ساده بود و تنها از عوامل بسیار ساده ساخته شده بود. که شامل تیغه که از شمشیر است، میله برش جلو که به شکل مارپیچ ساخته شده و گوشت را با فشار به سمت تیغه هدایت می کند. تعمیر چرخ گوشت در اصفهان از روی دستگاه مجسمه سازی شده بود. قسمت دیگر مکعب گوشت اولیه است که دهانه آن پهن است و محل قرار دادن گوشت در دستگاه است. اما پس از جنگ جهانی دوم و استفاده گسترده از بایاس الکتریکی، اولین چرخ گوشت برقی توسط فرمول سازان آمریکایی ساخته شد و به طور گسترده وارد تقاضای جهانی شد، بنابراین اولین چرخ گوشت برقی وارد شده به درخواست جهانی توسط جنرال موتورز دارای قیمت بالا و به طور واقعی است.

شماره ی تعمیرکار چرخ گوشت در اصفهان- اقای سرویس

مشخصاتی که چرخ گوشت دارد:

از مهم ترین ویژگی های چرخ گوشت می توان به قدرت چرخش (گرم بر نانوثانیه)، سرعت چرخش (بر حسب دور در نانوثانیه)، نوع ولتاژ نیرو (بر حسب ولت)، قدرت موتور (بر حسب وات) و وزن دستگاه (بر حسب کیلوگرم) اشاره کرد. ) تعمیر چرخ گوشت در اصفهان ذکر شد. صدای بلند. و اثربخشی کم بود اما با ورود ژاپن به گروه کارگردانان این دستگاه با اثربخشی بهتر و قیمت مناسب تری وارد درخواست شد و هر خانه ای در دنیا که به برق دسترسی داشت از آن استفاده کرد.

ساختار داخلی چرخ گوشت به چه شکل است؟

حداکثر چرخ گوشت های مناژ از نظر وضعیت دستگاه و بدنه به دو دسته عمودی و عمودی تقسیم می شوند. موتور این چرخ گوشت از نوع جهانی می باشد. مدار الکتریکی چرخ گوشت به طور کلی ساده است، اما برخی از آنها دارای مدار معکوس کننده سرعت موتور هستند که به مدت کوتاهی موتور را در جهت عقب حرکت می دهد و برای رفع گریپ استفاده می شود. تیغه و پنجره چرخ گوشت دارای لبه های تیز است که میله مارپیچ گوشت را به سمت خود فشار می دهد و باعث چرخاندن گوشت می شود، این تیغه ها را نباید با یادگارهای معمولی سنگ زد و از سنگ قبر پر زرق و برق برای لبه زدن آنها استفاده می شود.

هزینه تعمیر چرخ گوشت در اصفهان- اقای سرویس

سرعت موتور دستگاه چرخ گوشت چقدر؟

سرعت چرخ گوشت ممکن است 22000 دور در دقیقه باشد اما سرعت چرخش آن 250 دور در دقیقه است. برای این تبدیل سرعت از دنده هایی با نرخ 1/83 استفاده می شود. دنده ها در داخل گیربکس قرار دارند و وظیفه اضافه کردن گردنبند دستگاه به قیمت کاهش سرعت آن را بر عهده دارند. در گیربکس باید از گریس غیر قابل احتراق استفاده شود و در استفاده از گریس غیر قابل احتراق باید دقت شود که اگر کوانتوم آن از حد معینی فراتر رفت، باعث گیرکردن مکانیکی دستگاه شود. با توجه به اینکه موتور از نوع اونیورسال است، دارای زغال می‌باشد که باید پس از این که طول آن به ۱/۳ طول اولیه رسید آن را عوض کرد. در سطح سطح کلکتور بر اثر جرقه باید موتور را برای بالانس و تعمیر به تعمیرکار متخصص ارجاع داد.

مزیت چرخ گوشت چیست؟

یکی از تعصباتی که برای هر آشپزخانه ای مورد نیاز است چرخ گوشت است. چرخ گوشت کاربردهای زیادی در آشپزخانه دارد. ممکن است در ابتدا احساس شود که چرخ گوشت فقط برای چرخ کردن گوشت استفاده می شود، اما علاوه بر گوشت می توان از غذاهای دیگری مانند میوه ها، سبزیجات، ماهی و سایر غذاهای سفت استفاده کرد. تعمیر چرخ گوشت در یخچال شما می توانید غذای مورد علاقه خود را روان درست کنید. با این حال، در صورت استفاده از تیغه های مناسب، می توانید پیوند را با چرخ گوشت چرخ کنید. هنگام استفاده از چرخ گوشت رومیزی باید به این نکته توجه کنید که ابزار و فاکتورها به خوبی در جای اصلی خود ثابت شده باشند تا به درستی کار کند وگرنه غذا را خوب چرخ نمی کند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *