صفر تا صد تراز کردن انواع ماشین لباسشویی - آقای سرویس

صفر تا صد تراز کردن انواع ماشین لباسشویی - آقای سرویس


بسیاری از افراد از صدای زیاد ماشین لباسشویی شکایت دارند. یکی از دلایلی که ماشین لباسشویی صداهای مزاحم ایجاد می کند این است که ماشین لباسشویی روی زمین قرار ندارد. اگر ماشین لباسشویی شما برای مدت طولانی تراز نباشد، آسیب جدی به ماشین شما وارد می شود. صفر تا صد تراز کردن انواع ماشین لباسشویی کاری آسان است ولی باید به نکات ذکر شده توجه کنید یا اگر می خواهید از آقای سرویس کمک بگیرید.

صفر تا صد تراز کردن انواع ماشین لباسشویی

آیا می دانید یکی از دلایل صدای زیاد ماشین لباسشویی تراز نبودن آن است؟ بسیاری از بینندگان تعمیر و نگهداری آنلاین ممکن است با مشکل لرزش زیاد و صدای زیاد ماشین لباسشویی مواجه شده باشند. یکی از مشکلات طولانی مدت ماشین لباسشویی لرزش است. اگر ماشین لباسشویی شما تراز نباشد، ماشین شما آسیب جدی خواهد دید. در این مقاله از آقای سرویس به سوالات رایج در مورد نحوه تراز کردن ماشین لباسشویی پاسخ می دهیم. برندهای مختلف ماشین لباسشویی مانند بوش، ال جی، سامسونگ، دوو، کنوود و … موقعیت یابی مشابهی دارند. اگر نمی دانید چگونه ماشین لباسشویی خود را تراز کنید، خواندن ادامه این مقاله را از دست ندهید.

با تنظیم پایه های جلو، واشر را تراز کنید

هر ماشین لباسشویی دارای دو پایه قابل تنظیم در جلو و عقب است. برای صفر تا صد تراز کردن انواع ماشین لباسشویی، ابتدا باید پایه های جلویی ماشین را تنظیم کنید. اگر واشر شما پاهای جلویی بلندتری دارد، پیچ های پایه را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. پس از تنظیم پایه های جلویی ماشین لباسشویی، مهره های قفلی زیر بدنه را ببندید تا از چرخش پایه ها جلوگیری شود.

صفر تا صد تراز کردن انواع ماشین لباسشویی - آقای سرویس

لوازم خانگی، از جمله ماشین لباسشویی، نیاز به مراقبت زیادی دارند؛ بنابراین، پایه ها را با دقت بچینید. اگر با هر یک از لوازم خانگی خود مشکل دارید، تعمیرات لوازم خانگی را حتماً به یک تعمیرکار حرفه ای ببرید. مقاله ارور های ماشین ظرفشویی ال جی را بخوانید تا با ارور های آن آشنا شوید.

نحوه تراز کردن ماشین لباسشویی با بررسی پایه های عقب ماشین

علاوه بر تراز کردن پایه های جلوی واشر، تنظیم پایه های عقب دستگاه نیز ضروری است. برای تنظیم پایه های عقب ماشین لباسشویی، پایه های جلوی ماشین لباسشویی را کج کنید. سپس با چرخاندن پیچ ها، پایه ها را تنظیم کنید. پایه های عقب واشر باید تقریباً 4 اینچ از زمین فاصله داشته باشد. اگر پایه های جلو و عقب ماشین لباسشویی شما پوسیده یا شکسته است، حتماً پایه ها را تعویض کنید.

توصیه می کنیم هر چند وقت یکبار تراز پایه های ماشین لباسشویی خود را بررسی کنید. با خرید دستگاه تراز می توانید به راحتی از تراز بودن ماشین لباسشویی خود اطمینان حاصل کنید. سطح دارای حباب است که باید در مرکز قرار گیرد. اگر حباب تراز در وسط باشد، واشر شما تراز است. متاسفانه اگر ماشین لباسشویی برای مدت طولانی تراز نباشد به سلامت ماشین لطمه می زند و باید ماشین لباسشویی را تعمیر کنید. برای چک کردن تراز بودن یا نبودن ماشین لباسشویی می توانید از تراز کمک بگیرید.

نحوه تراز کردن ماشین لباسشویی ال جی با استفاده از پدهای ضد لرزش

مهم نیست برند لباسشویی شما چیست. تمامی برندهای ماشین لباسشویی اعم از ال جی، سامسونگ، بوش، کنوود و … دارای تراز یکسانی هستند. برخی از واشرهای قدیمی ال جی پایه قابل تنظیم ندارند. همچنین امکان پوسیدگی پایه های ماشین لباسشویی وجود دارد. برای کاهش لرزش و سر و صدای ماشین لباسشویی خود از چوب، مقوا، پدهای شوک یا تکه ای از سرامیک یا سنگ تخت استفاده کنید.

همچنین برخی از واشرها در مرحله خشک شدن صداهای آزاردهنده ای تولید می کنند. به منظور کاهش صدای شستشو، لنت ضد لرزش مخصوص این دستگاه را از بازار خریداری نمایید. اگر باز هم تنظیم پایه ها و تراز کردن واشر مشکل شما را حل نکرد، با یک تعمیرکار خبره مشورت کنید. آقای سرویس مرکز تعمیرات حرفه ای و قابل اعتماد ماشین لباسشویی کنوود و سایر برندها می باشد. برای تراز کردن واشر از یک تکه سرامیک یا سنگ مسطح استفاده کنید. اگر بوی بد یخچالتان شما را آزار می دهد برای از بین بردن آن مقاله بوی بد یخچال را مطالعه نمایید.

باز کردن قفل گیره های بیرونی برای تراز کردن ماشین لباسشویی بوش

برندهایی مانند ماشین لباسشویی بوش روی دو پایه جلو و دو پایه عقب قرار می گیرند. در اکثر واشرهای بوش یک چفت برای تغییر ارتفاع و پیچاندن پایه های زیر واشر وجود دارد که باید باز کنید. فراموش نکنید که پس از تنظیم پایه های واشر، قفل را ببندید.

صفر تا صد تراز کردن انواع ماشین لباسشویی - آقای سرویس

اگر ماشین لباسشویی بوش شما هنگام خشک کردن صداهای آزاردهنده ای تولید می کند، حتما ماشین لباسشویی بوش خود را تعمیر کنید. اگر ماشین لباسشویی خود را نزد یک تعمیرکار غیرمجاز ببرید، ممکن است ماشین شما نیاز به تعمیر مجدد داشته باشد. گاهی اوقات به دلیل تعمیرات معیوب، ماشین لباسشویی شما از کار می افتد و مجبور می شوید یک ماشین لباسشویی جدید بخرید.

نحوه تراز کردن ماشین لباسشویی سامسونگ با سفت کردن لگن

اگر ماشین لباسشویی شما تراز نیست اصلا نگران نباشید صفر تا صد تراز کردن انواع ماشین لباسشویی را به تیم حرفه ای ما بسپارید. گاهی اوقات دلیل تراز نبودن ماشین لباسشویی شل بودن لگن آن است. گاهی اوقات با تنظیم پاهای جلو و عقب واشر، ممکن است لگن آن حرکت کند. علاوه بر این، استفاده طولانی مدت از ماشین لباسشویی باعث شل شدن لگن دستگاه نیز می شود. برای کاهش صدای واشر سامسونگ یا سایر برندها، لگن را از نظر شل بودن بررسی کنید و آن را سفت کنید. برای کاهش صدای آزاردهنده انواع ماشین لباسشویی را تنظیم کنید.

تعمیر و نگهداری حرفه ای انواع ماشین لباسشویی را به آقای سرویس بسپارید

در این مقاله از مجله آقای سرویس نحوه صفر تا صد تراز کردن انواع ماشین لباسشویی با برندهای مختلف را به شما آموزش می دهیم. اگر ماشین لباسشویی شما تراز نباشد در دراز مدت به ماشین شما آسیب می رساند. یکی از دلایل لرزش و صدای زیاد ماشین لباسشویی تراز نبودن آن است. اگر راه حل های این مقاله مشکل شستشوی شما را حل نکرد، حتما با یک تعمیرکار حرفه ای مشورت کنید.

سال هاست که آقای سرویس تلاش کرده است در زمینه نصب و تعمیر لوازم خانگی در انواع برند های معتبر جهانی خدماتی تضمینی و خدمات پس از فروش آن ها را با روندی تخصصی ارائه دهد. لوازم جانبی مورد استفاده در نگهداری انواع لوازم خانگی اصل و گارانتی می باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل با شماره  09138193848تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *