تعمیر یخچال امرسان در اصفهان

تعمیر یخچال امرسان در اصفهان


امروزه مهم ترین قسمت آشپزخانه یخچال است و اهمیت ویژه ای برای خانم های خانه دار دارد. ممکن است پس از خرید هر یخچالی از جمله یخچال امرسان با مشکل مواجه شوید. در اکثر مواقع این گونه مشکلات تخصصی بوده و نیاز به ارجاع به متخصص در این زمینه دارد و البته در برخی مواقع آگاهی از نحوه رفع ایراد به شما کمک می کند تا خودتان ایرادات را برطرف کنید. در این مقاله به بررسی ایرادات پرداخته ایم. اگر همچنان نیاز به کمک در زمینه ی تعمیر یخچال امرسان در اصفهان داشتید آقای سرویس می تواند به شما کمک کند. آقای سرویس کلیه خدمات تعمیر یخچال در اصفهان برای کلیه برند ها را انجام می دهد.

مشکلات ایجاد شده برای یخچال فریزر امرسان

در موارد خاص، می‌توانید یخچال فریزر امرسان را خودتان تعمیر کنید و نیازی به بردن آن به مرکز خدمات تعمیر یخچال امرسان  ندارید. در بخش‌های بعدی به رایج‌ترین مشکلاتی که نیاز به تعمیر یخچال و فریزر امرسان دارند، خواهیم پرداخت.

علت کار نکردن یخچال امرسان

در صورت روشن نشدن یخچال فوراً به شرکت تعمیرات یخچال امرسان مراجعه نکنید. به شما توصیه می کنیم برای تشخیص علت ابتدا موارد زیر را بررسی کنید:

  • پریز را بررسی کنید. این امکان وجود دارد که برق وجود نداشته باشد. با بررسی آن نیز از سالم بودن دوشاخه یخچال مطمئن شوید.
  • کابل های اصلی، مانند فاز، ممکن است متصل یا شکسته شوند. در این شرایط، شما باید به دنبال هر گونه شکستگی در سیم کشی باشید.
  • اگر کنترلرها کار می کنند و یخچال در حال یخ زدایی ( دیفراست ) نیست، فیوزها و اتصال برق را بررسی کنید.
  • ممکن است ترموستات معیوب باشد. ترموستات یخچال را می توان با اتصال دقیق کانکتورهای اهم متر به آن پس از جداسازی خروجی و ورودی بررسی و رفع کرد. صدای اهم متر را تا زمانی تنظیم کنید که کلید داخلی ترموستات وصل و سوئیچ می شود. ترموستات در صورتی کار می کند که سوزن اهم متر هنگام وارد کردن کلید به صفر و هنگام برداشتن کلید به بی نهایت اشاره کند. در غیر این صورت ترموستات و یخچال باید تعمیر شوند. نمایندگی یخچال امرسان با استفاده از لوازم یدکی یخچال فریزر امرسان در جه یک قادر به انجام این امر می باشد.

علت خنک نکردن یخچال فریزر امرسان

یکی دیگر از دلایل عیب یابی فریزر و یخچال امرسان و تماس با سازمان تعمیرات یخچال امرسان، خنک نشدن آن است. در این مورد برای تعمیر یخچال امرسان موارد زیر باید بررسی شود:

  • در صورت خرابی فن اپراتور یخچال دمای داخل یخچال افزایش می یابد و سرعت چرخش فن کاهش می یابد. در صورت خرابی فن یا شکستن پره ها، باید آن را از طریق نمایندگی یخچال امرسان یا تعمیرکار مجرب تعویض کنید.
  • این مشکل ممکن است به دلیل کثیف بودن سیم پیچ های خازن نیز ایجاد شود. سیم پیچ های خازن را می توان با استفاده از مسواک یا برس تمیز کرد.
  • این مشکل ممکن است نتیجه خرابی برد کنترل دما باشد. در صورت خرابی برد کنترل دما، یخچال را نمی توان توسط سیستم خنک کننده یا هوای گردشی خنک کرد.
  • اگر یخچال کمتر از 8 سانتی متر از دیوار فاصله داشته باشد خنک نمی شود. این به این دلیل است که گردش هوا وجود ندارد.
تعمیر یخچال امرسان در اصفهان
تعمیر یخچال امرسان در اصفهان

علت برفک زدن در یخچال فریزر امرسان

برفک زدن بسته به اینکه در کجای یخچال رخ داده است، می‌تواند به دلایل مختلفی ایجاد شود. برای مثال:

  • در صورت وجود یخ زدگی در اطراف درب، یا در بسته نیست یا یکی از اجزای فریزر مانند واشر یا درزگیر مشکل دارد که دلیل یخ زدگی است.
  • اگر برفک همه جا وجود دارد، به این دلیل است که دمای یخچال در حال کاهش است و هوای اطراف گرم است.

اگر همچنان مشکل شما رفع نشد می توانید با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر امرسان آقای سرویس تماس بگیرید.

کار نکردن آبسرد کن یخچال امرسان

اگر آبسرد کن یخچال شما کار نمی کند ممکن است در شیلنگ آب هوا وجود داشته باشد. این مشکل اغلب در استفاده اولیه از یخچال رخ می دهد. باید پدال آب را چند دقیقه فشار دهید تا هوای داخل آن آزاد شود. اگر پس از تخلیه هوا آب همچنان از آب سرد کن خارج نشد، باید بررسی شود که شیر آب خانه باز است یا شیلنگ پیچ خورده است.

علت ایجاد صدا در یخچال فریزر امرسان

اگر دستگاه شما صدا می دهد برای عیب یابی یخچال فریزر امرسان و تعمیرات یخچال امرسان موارد زیر بررسی شود:

فن اواپراتور یخچال بررسی شود. اگر این قطعه فرسوده یا خشک شده باشد، با روغن کاری یا تعویض آن مشکل برطرف می شود و نیازی به تعمیر یخچال امرسان نیست. اگر موارد بالا دلیل مشکل نیست، صدا ممکن است به دلیل کثیفی در موتور فن کمپرسور یا برخورد فن با توده یخ اواپراتور باشد. صدای یخچال را نباید نادیده گرفت. بنابراین برای تعمیر یخچال امرسان حتما از متخصصین تعمیرات یخچال امرسان آقای سرویس کمک بگیرید.

علت چشمک زدن یخچال فریزر امرسان

صفحه نمایش یخچال با روشن شدن شروع به چشمک زدن می کند و زمانی که دما به حد لازم برسد متوقف می شود. این اتفاق زمانی می افتد که یخچال تازه شروع به کار کرده و دما به سرعت در حال افزایش است. در نتیجه دمای چشمک زن یخچال نشان می دهد که دمای آن تنظیم نمی شود. اما دلایل بیشتری برای این حالت نیز می تواند وجود داشته باشد:

  • ریست کردن یخچال فریزر امرسان می تواند دلیل چشمک زدن آن باشد. طبق دفترچه راهنمای یخچال فریزر امرسان، تنظیم مجدد دستگاه باعث نوسان دمای آن و چشمک زدن آن تا رسیدن به دمای مطلوب می شود. در نتیجه پس از ایجاد مدرک، دوباره چشمک نمی زند.
  • این که آیا بعد از تنظیم دما دوباره تکرار می شود، یخچال را از برق بکشید و بگذارید 30 دقیقه بماند تا ببینید آیا علت چشمک زدن دما برطرف شده است یا خیر. پس از آن، آن را به برق وصل کنید و مراقب باشید که یخچال کالیبره شود و چشمک نزند.
  • در صورتی که تعمیرات ذکر شده علت دمای چشمک زن یخچال امرسان را برطرف نکند، احتمال زیادی وجود دارد که مشکلی در یکی از قطعات یا سنسورهای یخچال وجود داشته باشد. یک نفر از یخچال امرسان باید این موضوع را بررسی و رفع کند.

نحوه ریست یخچال فریزر امرسان

چگونه یخچال فریزر امرسان را ریست کنیم اگر می گوییم یخچال آشپزخانه شما مهمترین وسیله آشپزخانه شماست، اغراق نکرده ایم و بروز مشکلاتی در آن، حتی اگر کوچک باشند و زودتر رفع شوند، می تواند باعث ایجاد استرس در فرد شود. اعضای خانواده. شاید در حین استفاده از یخچال فریزر امرسان یا یخچال امرسان مشکلاتی پیش بیاید که عملکرد صحیح آن را مختل کند. این ایرادات و ایرادات گاه تخصصی بوده و نیاز به تعمیرکار متخصص و ماهر دارد، اما گاهی می توان با استفاده از چند روش ساده ایراد جزئی این دستگاه را برطرف کرد. در ادامه نحوه ریست کردن یخچال فریزر امرسان را در زیر توضیح خواهیم داد:

  • ابتدا از دکمه پاور یخچال، فریزر یا سایر وسایل تبرید خود را خاموش کنید.
  • کلید فوق العاده را با یک انگشت نگه دارید و با انگشت دیگر دکمه پاور را فشار دهید.
  • قبل از اینکه کلمه se روی صفحه نمایش داده شود کمی فاصله وجود دارد. اکنون وارد مرحله خدمات آزمایشی می شود.
  • اجزای مختلف یخچال و فریزر با عبارات متمایز ارائه شده و با هر بار فشار دادن دکمه SUPER فعال می شوند.

در این مثال، یخچال شما یک بار دیگر تنظیم مجدد شده و به درستی کار می کند.

کد خطای یخچال امرسان:

سنسور اهم

کد خطا 10 & 5 K

توضیحات خطا: 10K برای مدل های قدیمی و 5K برای مدل های جدید.

ساید بای ساید

کد خطا F

توضیحات خطا: سنسور فریزر را بررسی کنید.

کد خطا D

شرح خطا: سنسور یخ زدایی باید بررسی شود.

کد خطا I

شرح خطا: سنسور یخ ساز را بررسی کنید.

کد خطای R

شرح خطا: سنسور یخچال را بررسی کنید.

نمادهای تست سریع

کد خطا LA

شرح خطا: کد خطای لامپ مربوط به لامپ و اتصالات مربوط به این قطعه است.

کد خطا HE

توضیحات خطا: بخاری یا المنت، کد خطا مربوط به بخاری و اتصالات مربوط به این قطعه، افت ولتاژ و ضعف در عملکرد بخاری می باشد.

کد خطای FA

شرح خطا: فن، کد خطا مربوط به فن و اتصالات مربوط به این قطعه، افت ولتاژ و عملکرد ضعیف فن از جمله دلایل این ارور می باشد.

کد خطای CD

توضیحات خطا: کمپرسور، کد خطا مربوط به مک کمپرسور و اتصالات مربوط به این قسمت است. افت ولتاژ و ضعف در کمپرسور از دلایل این خطا است.

کد خطای DA

توضیحات خطا: دمپر، کد خطا مربوط به دمپر و اتصالات مربوط به این قطعه است. ضعف در عملکرد دمپر و گیرکردن این قطعه از دلایل این خطا می باشد.

کد خطا CO

توضیحات خطا: کمپرسور – کد خطا مربوط به کمپرسور و اتصالات مربوط به این قطعه است، احتمال سوختن موتور

کد خطا H1

شرح خطا: یخ زدایی بخاری

کد خطا H2

شرح خطا: یخ زدایی بخاری

خطای نمایشگر دیجیتال

کد خطا DS

توضیحات ارور : علت ارور سنسور یخ زدایی است – اهم سنسور را چک کنید – سیم های ارتباطی را چک کنید – سنسور را تعویض کنید و در نهایت مشکل از برد است.

کد خطا RD

توضیحات خطا: پیغام خطا از سوییچ یا دمپر – هر دو مورد را بررسی کنید و در نهایت مشکل از برد است.

کد خطا RS

شرح خطا: خطای سنسور از برد – سنسور دمای دستگاه را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

نحوه تنظیم دمای یخچال امرسان

با استفاده از صفحه نمایشی که بر روی یخچال های جدید امرسان قرار می گیرد معمولا با استفاده از دکمه temp می توان دمای یخچال را تغییر داد و همچنین در برخی مدل ها می توان دمای یخچال را تغییر داد. با استفاده از دکمه های + و -. دمای ایده آل یخچال باید در تابستان 4 تا 5 درجه و در زمستان 2 یا 3 درجه باشد. در صورت مواجه شدن با مشکل با ما تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر امرسان در اصفهان

تعمیر یخچال فریزر امرسان در محل توسط بهترین تعمیرکار یخچال فریزر امرسان در اصفهان توسط آقای سرویس انجام می شود. ما یخچال امرسان شما را عیب یابی می کنیم و از قطعات اصلی برای رفع ایراد استفاده می کنیم تا مشکل به طور کامل و دائمی برطرف شود. در صورت خرابی یخچال شما در هر جای اصفهان که هستید با مرکز تعمیرات یخچال امرسان در اصفهان تماس بگیرید تا در اسرع وقت تعمیرکار را به محل اعزام کنیم.

نتیجه گیری

امروزه یخچال یکی از اجزای جدایی ناپذیر هر آشپزخانه ای است. برای نگهداری از این محصول پرکاربرد و ضروری باید نکات را به خوبی رعایت کنیم و حتی در صورت بروز مشکل در این دستگاه با آگاهی و درک کافی نسبت به رفع آن اقدام کنیم. اگر نتوانستید مشکل یخچال امرسان خود را حل کنید نگران نباشید می توانید با تعمیرکار تماس بگیرید. تعمیرات یخچال امرسان در اصفهان می تواند در این امر به شما کمک کند.

بوش

بوش

سامسونگ

سامسونگ

الجی

اسنوا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *