راهنمای شستشوی بالش در ماشین لباسشویی - آقای سرویس

راهنمای شستشوی بالش در ماشین لباسشویی - آقای سرویس


در این مقاله به بررسی راهنمای شستشوی بالش در ماشین لباسشویی می پردازیم. اگر قصد دارید بالش ها و کوسن های خود را در ماشین لباسشویی بشویید، ادامه این مقاله را بخوانید. در طول خواب، چربی و باکتری از پوست و دهان شما به بالش شما منتقل می شود. تمیز کردن مداوم و منظم بالش ها به تمیزی و خوشبو نگه داشتن آن ها کمک می کند و از بروز بسیاری از بیماری ها مانند بیماری های پوستی جلوگیری می کند. یکی از بهترین راه ها برای تمیز کردن بالش استفاده از ماشین لباسشویی است. برای استفاده از این وسیله باید نحوه شستن بالش ها را در ماشین لباسشویی بیاموزیم تا به دستگاه آسیبی وارد نشود و بافت و ساختار بالش از بین نرود. اگر به سلامت پوست خود و تمیزی و سلامت بالش های خود اهمیت می دهید تا پایان این مقاله با آقای سرویس همراه باشید.

نحوه شستن بالش های پشمی و نخی در ماشین لباسشویی

یکی از رایج ترین انواع بالش که در اکثر خانه های ما یافت می شود بالش پر است. هنگام استفاده از ماشین لباسشویی برای تمیز کردن بالش ها، ابتدا باید از سلامت دستگاه اطمینان حاصل کنید، زیرا ماشین لباسشویی آسیب دیده، عامل اصلی تغییر ساختار و بافت بالش است. اگر متوجه شدید که ماشین لباسشویی شما خراب است، ابتدا از یک تعمیرکار ماهر و با تجربه برای تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان کمک بگیرید.

بعد از اینکه ماشین لباسشویی خود را تعمیر کردید و مطمئن شدید که درست کار می کند، تنظیمات ماشین را روی پنبه قرار دهید. برای حفظ تعادل در خودرو توصیه می شود دو بالش پایین کنار هم در خودرو قرار دهید. دستگاه را در یک چرخه ملایم در دمای 30 درجه سانتیگراد قرار دهید. برای تمیز کردن بالش از مواد شوینده با غلظت کم استفاده کنید. پس از اتمام فرآیند شستشو، بالش را به آرامی از دستگاه خارج کرده و آب اضافی را فشار دهید. بالش را در آفتاب خشک کنید تا کاملا خشک شود و به شکل اولیه خود بازگردد.

چگونه کوسن های مبل را در ماشین لباسشویی بشوییم؟

کوسن ها جزء لاینفک بسیاری از مبلمان شده اند و معمولا افراد هنگام دراز کشیدن روی مبل یا خواب از کوسن ها استفاده می کنند؛ بنابراین لازم است هر شش ماه یکبار کوسن ها را با ماشین لباسشویی بشویید. بیشتر کوسن های مبلمان با استفاده از مواد فایبرگلاس تولید و به فروش می رسند.

قبل از شستن کوسن های خود در ماشین لباسشویی، روش صحیح تمیز کردن را از سازنده یا فروشنده بخواهید. اگر می توان آن را در ماشین لباسشویی شست، از مواد شوینده با غلظت کم استفاده کنید تا به ساختار کوسن آسیب نرسانید. دقت کنید که هر دو تشک را کنار هم در ماشین لباسشویی بشویید تا تعادل ماشین حفظ شود. سپس با در نظر گرفتن جنس پارچه و کوسن، دستگاه را روی حالت مناسب پارچه و دمای 30 درجه سانتیگراد قرار دهید.

اگر ماشین لباسشویی نتواند کوسن صندلی را به خوبی تمیز کند، ممکن است به بالشتک صندلی آسیب برساند؛ بنابراین ماشین‌های لباسشویی سامسونگ، بوش، ال‌جی، دوو و سایر ماشین‌های لباسشویی باید قبل از شستشوی مجدد تعمیر شوند. اگر نمی توانید کوسن های خود را در ماشین لباسشویی بشویید، مواد شوینده و آب را مخلوط کرده و کوسن ها را کدر کنید.

بالش مموری فوم؛ بالش ها هنگام شستن در ماشین لباسشویی شکننده هستند

بالش های مموری فوم به ماشین لباسشویی حساس هستند و بهتر است با دست شسته شوند. اگر این بالش ها با ماشین شسته شوند، کف داخل آن جمع شده و ساختار آن از بین می رود. اگر داخل بالش کثیف نیست، روبالشی را بردارید و در ماشین لباسشویی بشویید. قبل از شستن روکش از سالم بودن و درست کارکرد ماشین لباسشویی خود اطمینان حاصل کنید، در خطر از دست دادن رنگ و زیبایی روبالشی هستید.

راهنمای شستشوی بالش در ماشین لباسشویی - آقای سرویس

اگر برند ماشین لباسشویی شما سامسونگ، دوو، ال جی است، با استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی حرفه ای دوو، سامسونگ و برندهای دیگر، مطمئن شوید که ماشین شما به صورت حرفه ای توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی اصفهان تعمیر شده و به درستی کار می کند. اگر به طور مداوم از بالش مموری فوم استفاده می کنید، لطفاً آن را برای ضدعفونی در معرض نور خورشید قرار دهید. اگر بالش با قطعات مموری فوم پر شده است، آن را در ماشین لباسشویی با دمای کم بشویید. سپس بالش را در آفتاب و هوای آزاد با هوا خشک کنید.

اگر بالش با فوم یکپارچه و نشکن پر شده است، بهتر است بالش را در قابلمه ای پر از آب و مقدار کمی مایع لباسشویی با غلظت کم فرو کنید و بعد از چند دقیقه بیرون بیاورید. بعد از خارج شدن از آب نیازی به فشار دادن بالش نیست. در نهایت بالش را به مدت 24 ساعت در هوای آزاد بگذارید تا خشک شود.

آب گرم و مواد شوینده لباسشویی؛ مواد لازم برای بالش پلی استر

اگر بالش شما از پلی استر است، آن را با مقدار کمی پودر ماشین لباسشویی مخلوط با آب گرم بشویید. اگر دمای آب در ماشین لباسشویی بین 30 تا 40 درجه باشد، بالش های پلی استر به راحتی قابل شستشو هستند. بالش های پلی استر حساس هستند و در صورت آسیب دیدن ماشین لباسشویی ساختار آنها تغییر می کند؛ بنابراین قبل از شستن بالش از سالم بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید.

اگر متوجه شدید که ماشین لباسشویی شما خراب است، از یک تعمیرکار حرفه ای لوازم خانگی کمک بگیرید. این تعمیرکاران به غیر از ماشین لباسشویی، مهارت و تخصص لازم برای تعمیر سایر لوازم خانگی را نیز دارند. اگر نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی بوش، ال جی و سایر ماشین های ظرفشویی یا لوازم خانگی مانند جاروبرقی و یخچال دارید، می توانید از تعمیرکاران مربوطه کمک بگیرید. بالش های خود را با ماشین لباسشویی سامسونگ بشویید تا بالش های پلی استر خود را تمیز نگه دارید.

اگر برد ماشین لباسشویی برند ال جی شما خراب شده است بهتر است مقاله تعمیر برد ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان را مطالعه کنید.

شستشوی دستی؛ بهترین انتخاب برای تمیز کردن بالش های پشم شیشه

بهترین روش برای تمیز کردن بالش های پشم شیشه، روش سنتی دستی است. مقداری ماده شوینده با غلظت کم در یک لگن آب بریزید و بالش خود را در آن قرار دهید. هنگام تمیز کردن بالش را تکان دهید تا آب روی بالش جمع نشود. پس از اتمام مراحل شستشو، بالش را در معرض نور خورشید قرار دهید تا کاملا خشک شود. شستن بالش پشم شیشه در ماشین لباسشویی می تواند باعث جمع شدن پشم شیشه و گلوله شدن آن شود و به بالش آسیب برساند.

توجه به جنس پارچه یکی از مهم ترین نکاتی است که هنگام شستشو باید به آن توجه کرد. این نه تنها در مورد بالش، کوسن و لباس، بلکه در مورد وسایلی مانند فرش نیز صدق می کند. هنگام شستشوی فرش در ماشین لباسشویی حتما به جنس فرش توجه کنید زیرا فقط فرش های کتان، پنبه، پلی استر، ویسکوز، نایلون و خز مصنوعی را می توان در ماشین لباسشویی تمیز کرد. شستن فرش های دیگر در ماشین لباسشویی می تواند به ساختار و بافت پارچه آسیب برساند.

راهنمای شستشوی بالش در ماشین لباسشویی - آقای سرویس

چگونه بالش ها را به صورت ایمن بشوییم؟

در این مقاله به نحوه شستن انواع بالش در ماشین لباسشویی می پردازیم و نکات کلیدی را در هنگام شستن هر نوع بالش با این ماشین مورد بررسی قرار می دهیم. امیدواریم این نکات به شما در تمیز کردن و محافظت از بالش کمک کند. یکی از مهم ترین مشکلاتی که باعث می شود بالش ها بعد از شستشو در ماشین لباسشویی تمیز نشوند و یا تغییر شکل دهند، خرابی ماشین لباسشویی است. در این شرایط بهترین راه حل این است که از یک تعمیرکار حرفه ای لباسشویی کمک بگیرید. برای اینکه بتوانید با خیال راحت خودرو خود را تعمیر کنید، بهتر است از تعمیرکاران متخصص در تعمیر ماشین لباسشویی مانند ال جی، سامسونگ، بوش، دوو و غیره کمک بگیرید.

مجموعه آقای سرویس این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد که بتوانند تعمیرات حرفه ای برندهای مختلف ماشین لباسشویی را در منزل (فقط تهران) انجام دهند. نرخ تعمیر لباسشویی برای آقای سرویس کمتر از نرخ های اجباری اتحادیه است. برای استفاده از این طیف خدمات کافی است سفارش خود را در وب سایت آقای سرویس ثبت کنید. آیا تا به حال بالش های خود را در ماشین لباسشویی شسته اید؟ به نظر شما چه نوع بالشتی برای شستن دست مناسب است؟ لطفا نظرات، تجربیات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات با ما و سایر همکاران به اشتراک بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *