نحوه شستن کفش در ماشین لباسشویی - آقای سرویس

نحوه شستن کفش در ماشین لباسشویی - آقای سرویس


هنگام خرید ماشین لباسشویی باید نحوه استفاده از آن را بدانید. در واقع، هر نوع لباسی که در ماشین لباسشویی قرار می دهید، می تواند نکات شستشو را داشته باشد که باید به آنها توجه کنید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در مورد نحوه شستن کفش در ماشین لباسشویی با شما صحبت کنیم و به سوالات رایج شما در این زمینه پاسخ جامع و کاملی بدهیم اما قبل از آن در مورد ماشین لباسشویی های رایج در ایران نیز صحبت خواهیم کرد. چرا که آقای سرویس در تلاش است در این زمینه بهترین اطلاعات را به شما ارائه کند تا با داشتن بهترین اطلاعات از ما بتوانید بهترین نتایج را خلق نمایید.

مواردی درمورد نحوه شستن کفش در ماشین لباسشویی

بسیار مهم است که نکات مربوط به شستن کفش در ماشین لباسشویی را بدانید و اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید تا بتوانید آن را به درستی انجام دهید. نکاتی که باید رعایت کنید شامل موارد زیر است:

از پودر ماشین لباسشویی استفاده نکنید:

اولین کاری که باید انجام دهید این است که مایع لباسشویی را با پودر جایگزین کنید تا لکه های پودر ماشین لباسشویی روی کفش باقی نماند. از دور آهسته نیز استفاده کنید. نحوه شستن کفش در ماشین لباسشویی را از اقای سرویس بخواهید.

از مواد شوینده مناسب استفاده کنید:

صابونی که برای شستن کفش های خود انتخاب می کنید بسیار مهم است. البته پاک کننده های مناسب برای کفش هیچ تفاوتی با دیگر پاک کننده های معمولی ندارند. شما واقعا می توانید از صابون استفاده کنید، اما باید مراقب باشید که این ماده به ماشین لباسشویی آسیبی نرساند. پاک کننده هایی که می توانند کف کافی تولید کنند مناسب هستند، اما باید به خاطر داشته باشید که کف خیلی مهمی وجود ندارد تا به کفش شما آسیب نرساند.

راهنمای مطالعه: ارور یخچال بوش

نحوه شستن کفش در ماشین لباسشویی - آقای سرویس

نوع کفشی که برای شست و شو انتخاب میکنید مهم است:

برای شستن کفش در ماشین لباسشویی باید به نوع کفش دقت کرد. برای مثال می‌توانید کفش‌های ورزشی کتان یا پارچه‌ای را در ماشین لباسشویی قرار دهید، اما کفش‌هایی که از چرم و جیر ساخته می‌شوند تا حد زیادی حساس هستند، بنابراین ممکن است ماشین لباسشویی و کفش هم آسیب ببینند، در این صورت بهتر است آنها را بشویید. در ماشین لباسشویی این کار را نکنید و آنها را به صورت دستی تمیز کنید یا خشک کنید.

از سوی دیگر، کفش های اغراق آمیز، گرد یا گرد، کفش های ابریشمی، کفش های پاشنه بلند و کفش های رسمی برای شستن در ماشین لباسشویی مناسب نیستند.

بند های کفش ها را باز کنید:

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که کفش های خود را قبل از گذاشتن در ماشین لباسشویی باز کنید. برای شستن کفش در ماشین لباسشویی باید بند کفش را به طور مستقل با پاک کننده و آب بشویید و به هیچ عنوان آنها را در ماشین لباسشویی قرار ندهید و یا اگر کفش ها بند دارند و به هم متصل هستند، آن ها را در کیف مشبک قرار دهید. و گره بزنید و همچنین داخل ماشین لباسشویی بیندازید.

کفی های کفش را خارج کنید:

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید، برداشتن کفی کفش است که نباید آن را در ماشین لباسشویی قرار دهید. همچنین می‌توانید از پارچه ‌ای نرم استفاده کنید یا کف آن را خودتان با پاک‌ کننده و آب بشویید. اما اگر کف پا بوی بدی می‌ دهد، بهتر است آن را در جوش شیرین قرار دهید تا بوی بد آن برطرف شود.

کفش های گلی را تمیز کنید:

نکته مهم دیگر برای شستن کفش در ماشین لباسشویی این است که ابتدا کفش ها را تمیز کنید و همچنین آن ها را در ماشین لباسشویی قرار دهید. برای این منظور می توان ابتدا با مسواک یا برخوردی خاص کثیفی و آلودگی را از روی آن زدود و یا با پارچه کثیفی کفش را پاک کرد و همچنین داخل ماشین لباسشویی انداخت.

جلوگیری از بو گرفتن کفش ها:

یکی دیگر از کارهایی که باید انجام دهید این است که کفش ها را پس از شستن در اسرع وقت از ماشین لباسشویی بیرون بیاورید و مراقب باشید که بو نگیرد. کار شیک این است که آنها را در یک بررسی قرار دهید و آنها را در مقابل خورشید دایره ای قرار دهید تا خشک شوند. بدون بو و تغییر رنگ. پس از چند روز می توانید کفی ها را در آنها قرار دهید.

راهنمای مطالعه: تعمیر برد ساید بای ساید در اصفهان

شستن کفش ماشین لباسشویی - آقای سرویس

دلیل خالی نشدن آب ماشین لباسشویی:

یکی دیگر از مطالبی که بعد از شستن کفش در ماشین بسیار حائز اهمیت است و باید به آن توجه کنید، دانستن دلیل تخلیه نشدن ماشین لباسشویی و همچنین نتیجه گیری برای رفع این مشکل است. البته قبل از جستجوی نتیجه، ابتدا باید دلایل را بررسی کنید.

دلیل های خارج نشدن اب از ماشین لباسشویی را در ادامه ذکر میکنیم:

1-لوله لاستیکی تخلیه مسدود شده است که از ماشین لباسشویی به لوله درزگیر متصل می شود.

2- خرابی پمپ آب

3- شکستگی تسمه ماشین لباسشویی یا شل شدن ان

4- قفل در ماشین لباسشویی خراب باشد

5- مسدودی سیستم تخلیه ماشین لباسشویی

با این حال، برای مثال، ماشین لباسشویی اسنووا این است که جوراب مسدود شده است، اگر تمام جوانب را بررسی کنید و متوجه شوید که مشکل ماشین لباسشویی شماست. به احتمال زیاد خز یا یک تکه پارچه در جوراب تخلیه انسداد ایجاد می کند و آب پمپ نمی شود. باید جوراب تخلیه متصل به ماشین لباسشویی را بردارید و تمیز کنید. اما اگر جوراب قدیمی یا کج است، می توانید آن را برای پمپاژ بهتر تعویض کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *