تفاوت یخچال ال جی با یخچال سامسونگ -آقای سرویس

تفاوت یخچال ال جی با یخچال سامسونگ -آقای سرویس


همه ما تجربه سردرگمی هنگام خرید یخچال برای منزل را تجربه کرده ایم، یکی از سوالات متداول در این زمینه این است که تفاوت یخچال ال جی با یخچال سامسونگ چیست؟ برای مقایسه آن ها ابتدا باید تمام ویژگی های این دو برند را بدانید پس با آقای سرویس همراه باشید تا بتوانید هوشمندانه تر انتخاب کنید.

یخچال ال جی بهتر است یا یخچال سامسونگ؟

یخچال های ال جی و سامسونگ از نظر طراحی و عملکرد بسیار شبیه به هم هستند و از رقبای قدیمی به شمار می روند. سخت است بگوییم کدام بهتر است، سامسونگ یا ال جی. به همین دلیل ما این راهنمای مقایسه دقیق یخچال های ال جی و سامسونگ را آماده کرده ایم. این راهنما شامل جوانب مثبت و منفی و ویژگی های منحصر به فرد هر دو یخچال است.

تفاوت یخچال ال جی با یخچال سامسونگ -آقای سرویس

معرفی یخچال های ال جی و سامسونگ

شاید ده سال پیش سامسونگ و ال جی به اندازه امروز محبوب نبودند، اما اکنون دو برند برتر لوازم خانگی در بازار هستند. سامسونگ یکی از موفق ترین شرکت های الکترونیکی در جهان است.یخچال سامسنوگ بسیار پیشرفته است و با بکارگیری فناوری های به روز، طراحی متنوع و کیفیت درجه یک سهم زیادی را بازار لوازم خانگی داراست.

یخچال های سامسونگ بسیار قابل اعتماد و بسیار کاربر پسند هستند، بنابراین با خرید یخچال سامسونگ، طراحی و ساخت برتری کسب می کنید. از سوی دیگر ال جی تنها برندی است که می تواند از نظر نوآوری و فناوری پیشرفته رقیب سامسونگ باشد. ال جی علاوه بر تولید محصولات باکیفیت، به راحتی کاربر نیز توجه زیادی دارد.

هنگام مقایسه یخچال های برند ال جی و سامسونگ، ویژگی ها و تفاوت یخچال ال جی با یخچال سامسونگ عوامل مختلفی وجود دارد که باید قبل از انتخاب در نظر بگیرید. از جمله این موارد می توان به انواع، طرح ها و ویژگی های خاص یخچال اشاره کرد.

تنظیمات درب یخچال سامسونگ و ال جی

یخچال ها به طور کلی دارای چهار نوع در هستند.

  • یخچال درب فرانسوی
  • یخچال ساید بای ساید
  • قسمت پایینی فریزر
  • یخچال فریزر بالا

ال‌جی و سامسونگ با درب‌های خلاقانه‌شان صنعت یخچال را به جلو سوق داده‌اند. اگر یخچال شما خراب شده است می توانید مقاله تعمیر شبانه روزی یخچال در اصفهان را مطالعه کنید.

درب یخچال سامسونگ چند نوع است؟

سامسونگ درب یخچال را به شرح زیر می سازد.

  • کنار هم
  • درب فرانسوی
  • 4 درب فرانسوی
  • درب فلکس (تکنولوژی که به شما امکان می دهد به راحتی Freeze را منجمد کنید)

درب یخچال ال جی چند نوع است؟

از سوی دیگر، ال‌جی انواع درهای باز نیز دارد. این مدل ها هم شامل یخچال فریزر پایینی و هم یخچال فریزر بالا هستند؛ اما جالب ترین آنها ترکیب آنها با مدل های درب و ساید بای ساید فرانسوی است.

مقایسه درب و فناوری یخچال های برند ال جی و سامسونگ

همانطور که اشاره کردیم یخچال های برند ال جی و سامسونگ از نظر عملکرد و سبک بسیار شبیه به هم هستند و تفاوت یخچال ال جی با یخچال سامسونگ بسیار اندک است. ممکن است ال‌جی در زمینه ویژگی‌های نوآورانه حرف اول را بزند، اما سامسونگ در طراحی و سبک با تلاش خود در یخچال بدون دسته پیشتاز است. این باعث می شود یخچال سامسونگ برای هر آشپزخانه ای مناسب باشد.

اکثر افراد هنگام خرید یخچال به طراحی دسته آن توجهی نمی کنند. اما وقتی یخچال در آشپزخانه است، دستگیره های نامتناسب توجه را جلب می کند. پس اگر قصد تعویض یخچال خود را دارید، به طراحی دستگیره و سازگاری آن با آشپزخانه خود توجه کنید.

هم عمق با کانتر و یا تمام عمق بودن، کدام بهتر است؟

هر دو برند ال جی و سامسونگ دارای مدل های هم عمق با کانتر و تمام عمق هستند. یخچال‌های دارای ویژگی هم عمق با کانتر به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که در کنار کابینت‌ها قرار بگیرند، بدون برآمدگی. از طرف دیگر یخچال های دارای ویژگی تمام عمق از کابینت بیرون زده و نسبت به مدل های عمق سبک کانتر، عمق بیشتری دارند.

مقایسه رنگ و تفاوت یخچال ال جی با یخچال سامسونگ

یخچال‌های ال‌جی در رنگ‌های استیل مشکی مات، مشکی استیل ضد زنگ، استیل ضد زنگ، سفید ساده و نقره‌ای پلوتونیوم موجود هستند. یخچال های سامسونگ همچنین شامل سفید، مشکی، پلوتونیوم استیل ضد زنگ، فولاد ضد زنگ، صفحه لمسی استیل ضد زنگ، صفحه لمسی استیل سیاه و صفحه لمسی استیل توسکانی است. همچنین می توانید مقاله تعمیر برد ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان را بخوانید.

تفاوت یخچال ال جی با یخچال سامسونگ -آقای سرویس

چه چیزی در مورد هر برند منحصر به فرد است؟

یخچال های سامسونگ دارای فناوری انعطاف پذیر منحصر به فرد هستند که با لمس یک دکمه یخچال را به فریزر و بالعکس تبدیل می کند. همچنین فناوری تبرید در داخل یخچال وجود دارد که به حفظ دمای یخچال کمک می کند. خط “Family Hub” سامسونگ یکی از هوشمندترین یخچال های موجود در بازار است. این محدوده دارای ویژگی هایی مانند درهای لمسی، فناوری فعال سازی و کنترل صوتی (دستیار Bixby) و هشدارهای محتوای یخچال است.

ال جی نوآوری های بیشتری برای کاربران خود دارد. نوآوری هایی در طراحی درب، مانند فناوری Instaview که دارای صفحه شیشه ای است که تنها با دو ضربه، محتویات یخچال را آشکار می کند. این خصوصیت بارز به شما امکان دیدن درون یخچال را بدون باز کردن درب آن می دهد.

از جمله تفاوت یخچال ال جی با یخچال سامسونگ باید گفت، سری یخچال های ال جی Signature علاوه بر داشتن درب سفارشی و فناوری Instavio یکی از بهترین های موجود در بازار است و در مدل LG Signature LUPXC2386N می توان درب ها را بدون هندزفری و به سادگی با ایستادن در مقابل یخچال باز کرد. این مدل یخچال همچنین دارای فناوری SmartThinQ است که به کاربران امکان کنترل از راه دور یخچال را می دهد.

آیا این دو برند دارای قابلیت های اتصال هستند؟

با مقایسه یخچال های برند ال جی و سامسونگ باید بگوییم که هر دو برند دارای گزینه های اتصال وای فای هستند. این ویژگی معمولا در یخچال های گران قیمت و به روز یافت می شود. یخچال‌های با قابلیت اتصال سامسونگ به مدل‌های Family Hub محدود می‌شوند. در این سری نمی توانید با صدای خود یخچال را کنترل کنید، اما با دستیار بیکسبی می توانید کارهای زیادی انجام دهید.

به جز سامسونگ، نیمی از یخچال های ال جی به اینترنت متصل هستند. یعنی با خرید یخچال ال جی فرصت بیشتری برای داشتن یخچال متصل خواهید داشت. با نصب اپلیکیشن یخچال ال جی می توانید عملکردهای عیب یابی هوشمند را فعال کرده و به راحتی یخچال خود را از راه دور کنترل کنید.

انتخابی مطمئن با در نظر گرفتن تفاوت ها و شباهت های ال جی و سامسونگ

یخچال های ال جی و سامسونگ از نظر کیفیت مشابه هستند و بهترین موتورها و قطعات را دارند. بنابراین، آنها می توانند افزودنی های عالی و قابل اعتماد به آشپزخانه شما باشند. بنابراین اگر انتخاب شما طراحی به روز تر و ظاهری به هم پیوسته است، سامسونک گزینه مناسب تری برای شما است. از سوی دیگر، اگر به دنبال یخچالی با راحتی زیاد و نوآوری های منحصر به فرد هستید، شاید بهتر باشد از یخچال ال جی استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *