تعمیرآبمیوه گیری در اصفهان-آقای سرویس

تعمیرآبمیوه گیری در اصفهان-آقای سرویس


راهنمای آموزش تعمیرآبمیوه گیری در اصفهان  را در وبسایت آقای سرویس بخوانید و بعد از آن عیوب آبمیوه گیری خود با انواع برند های بوش ،گوسونیک،آوا ،پارس خزر،ویداس ،مکسی ،هانوور ،فلر و…شناسایی و آنها را رفع عیب کنید.

از جمله مهم ترین سوالاتی که در این مقاله به آنها پرداخته خواهد شد ،سوالاتی از قبیل چرا آبمیوه گیری روشن نمی شود؟

علت داغ کردن دستگاه آبمیوه گیری حین کارکردن با آن چیست ؟ و ازاین موارد که در این مقاله به تک تک این سوالات و سوالات دیگر خواهیم پرداخت.

قطعات آبمیوه‌گیری:

وقتی که در دستگاه آبمیوه گیری قطعات اصل و فابریک به کار رود باعث می شود که آبمیوه گیری شما دچار خرابی های شدید نشود؛با مرور زمان و در اکثر مواقع استفاده نادرست از آبمیوه گیری اشکالاتی در کارکرد آن ایجاد می شود؛ به همین علت لازم است تا شناخت کافی از قطعات آبمیوه گیری داشته باشید تا بتوانید عیوب را راحت تر شناسایی  و آنها را رفع کنید.

موتور آبمیوه‌گیری

مهم ترین بخش آبمیوه گیری ،موتور آن است که دستگاه به وسیله آن روشن می شود؛موتور دستگاه از بخش هایی مانند:

  • بلبرینگ
  • زغال های کربنی
  • سیم های رابط
  • لاستیک زیر پیچ موتور
  • محفظه موتور

تشکیل شده است که همه این بخش ها در مخزن دستگاه قرار دارند و هر کدام نقش مهمی را ر موتور ایفا میکنند.

تکنسین تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان باید شناخت کافی روی تمامی قطعه ها مخصوصا موتور دستگاه داشته باشد زیرا آسیب به این بخش تاثیر بدی بر روی عملکرد کل دستگاه می گذارد.

تعمیرآبمیوه گیری در اصفهان-آقای سرویس

تیغه برنده آبمیوه‌گیری

فرایند آبگیری میوه ها با روشن شدن موتور و با کمک تیغه های برنده درون آبمیوه گیری آغاز می شود ؛که این تیغه با سرعت بالا شروع به چرخیدن می کنند و میوه های درون دستگاه را آبگیری می نمایند.

مخزن آبمیوه‌گیری

به جایگاهی که میوه ها را برای فرایند آبگیری در آن قرار می دهید مخزن آبمیوه گیری می گویند؛اندازه مخزن استفاده شده در آبمیوه گیری بسته به مدل ها و انواع مختلف آن است؛دو نمونه از مخزن های مورد استفاده در آبمیوه گیری مخزن پارچی و رو میزی است که به چشم شما عزیزان آشنااست.

لوله خروج آبمیوه‌گیری

ظرفی که برای آبمیوه تعبیه شده است از طریق لوله ای به مخزن آبمیوه گیری متصل است که به آن لوله خروج آبمیوه گیری می گوییم؛این لوله در صورت ورود تفاله های مخزن به آن ذچار گرفتگی می شود پس بعد از هر بار استفاده از آبمیوه گیری مخزن و لوله خروج ان را به درستی تمیز کنید.

صفحه بالای موتور آبمیوه‌گیری

اگر تا به حال مخزن آبمیوه گیری را برداشته باشید دقیقا در قسمت بالالی موتور با صفحه فلزی رو به رو می شوید؛این صفحه برای این تعبیه شده است که از ورود آبمیوه به محفظه موتور و قسمت های داخلی دستگاه جلوگیری کند.

توری یا صافی آبمیوه‌گیری

توری یا صافی از اجزایست که در اطراف تیغه قرار میگیرد و نقش آن جمع آوری تفاله های میوه است؛میوه ها پس از گذشتن از صفحه شیاردار به تفاله تبدیل می شوند و پس از ان به داخل توری هدایت می شوند؛

اگر تا به حال سشوار شما دچار مشکل شده است می توانید مقاله ای که در زمینه تعمیر سشوار نوشته ایم را مطالعه نمایید.

کوبه آبمیوه‌گیری

کوبه قطعه ای لوله ای شکل است که وظیفه آن فشرده کردن تکه های میوه و هدایت آن به لوله ی خروجی است،کوبه باعث می شود تا فرایند آبگیری میوه ها سریع تر انجام شده و آبگیری را آسان تر می کند.()

رایج‌ترین مشکلات آبمیوه‌گیری‌ها

رایج ترین مشکلات آبمیوه گیری ها عبارتند از :

  1. روشن نشدن آبمبوه گیری
  2. داغ کردن موتور آبمیوه گیری
  3. مشکل آبگیری میوه ها در آبمیوه گیری
  4. استشمام بوی نامطبوع از آبمیوه گیری
  5. لرزش آبمیوه گیری
  6. نشت آبمبوه ها از موتور آبمیوه گیری
  7. نچرخیدن موتور آبمیوه گیری

که در ادامه به تک تک این موارد خواهیم پرداخت.

 

  • تعمیرآبمیوه گیری در اصفهان-آقای سرویس
    تعمیرآبمیوه گیری در اصفهان-آقای سرویس

    روشن نشدن آبمیوه گیری

گر آبمیوه گیری شما روشن نمی شود قبل از هرچیز دیگری به سراغ سالم بودن کلید وسیم رابط بروید؛اگر آنها سالم بودند  دوشاخه آبمیوه گیری را بررسی کنیدکه مشکلی در آنها وجود نداشته باشد؛

پس از بررسی این موارد اگر مشکلی نبود بایستی موتور بررسی و درصورت نیاز تعمیر یا تعویض شود؛تکنسین های مجرب تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان در این زمینه خدمت رسان شما خواهند بود.

  • داغ کردن موتور آبمیوه گیری

اگر در حین کار با دستگاه آبمیوه گیری متوجه داغی بیش از اندازه آن شدید سریعا دستگاه را خاموش کرد و به دنبال عیب آن بگردید؛ازجمله عواملی که می تواند سبب گرمی بیش از حد آبمیوه گیری شود عبارتند از:

  1. بالا بودن ولتاژ دستگاه؛دراین حالت باید ولتاژ را تنظیم نمود.
  2. اگر میوه داخل دستگاه نباشد  و موتور را روشن کنید باعث فشار به موتور دستگاه و داغی ان میشوید؛قبل از روشن کردن موتور میوه ها را داخل ان قرار دهید.
  3. موتور نیم سوز شده است؛ دراین صورت باید تکنسین متخصص تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان آن را بررسی و در صورت نیاز سیم پیچی موتور تعمیر یا تعویض شود.
  4. محور مربوط به شفت اصلی از جای خودانحراف پیدا کرده است: بهترین راه‌ برای حل این مشکل، تعویض قطعه است

تا به حال از سرخ کن بدون روغن استفاده کرده اید؟مقاله ای در زمینه سرخ کن بدون روغن چیست و چه مزایا و معایبی دارد برای شما عزیزان تعبیه شده است که می توانید آن را مطالعه کنید.

خدمات ما در زمینه تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان

با مطالعه موارد فوق شما می توانید اکثر عیوب آبمیوه گیری خود را شناسایی و تاحدودی آنها را رفع کنید؛اما عیوب اصلی و خصوصا در رابطه با موتور دستگاه را بهتر است به یک تکنسین ماهر و با تجربه بسپارید؛

شرکت آقای سرویس با چندین سال سابقه و کار اجرایی در زمینه تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان می تواند خدمات شایانی را به شما ارائه دهد؛از همراهمی شما تا این  قسمت از مقاله خرسندیم و امیداواریم بتوانیم مشکلی از شما رفع و خدمات شایسته و درخور توجه به شما عزیزان ارائه نماییم .

برای اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *