تعمیر یخچال پروفایل در اصفهان

تعمیر یخچال پروفایل در اصفهان


با اینکه یخچال پروفایل از کیفیت خوبی برخوردار است اما همه ی لوازم خانگی ممکن است دچار مشکل شوند آقای سرویس کلیه خدمات مربوط تعمیر یخچال پروفایل در اصفهان را ارائه می دهد و یکی از بهترین مراکز در حوزه تعمیر یخچال در اصفهان می باشد.

یخچال پروفایل

یکی از زیرمجموعه‌های برند آمریکایی جنرال الکتریک، یخچال پروفایل است. شرکت جنرال الکتریک از زمان تأسیس در سال 1889 از طریق ادغام شرکت توماس ادیسون با دو تجارت دیگر، برخی از بهترین کالاها را تولید کرده است.

مشکلات رایج یخچال فریزر پروفایل

بسیاری از مشتریان ممکن است مشکلات معمولی خاصی با یخچال های پروفایل داشته باشند. در صورت بروز هر یک از این ایرادات بهتر است از با تعمیر کار معتبر مشورت کنید. در ادامه تعدادی از این مشکلات و علل آن را ذکر کرده ایم:

سرد نشدن یخچال پروفایل

قبل از حضور تعمیرکار یخچال پروفایل، اگر یخچال شما سرد نیست، می توانید راه حل های زیر را بررسی کنید:

پوشش لاستیکی ضعیف درب یخچال یکی از دلایل این موضوع است. ساده ترین روش برای بررسی لاستیک اطراف درب یخچال، بررسی آن در زمانی که اتاق تاریک است. اگر نور یخچال در داخل قابل مشاهده است، درزگیر لاستیکی اطراف درب باید تعویض شود. این احتمال وجود دارد که ذرات کپک یا مواد غذایی دریچه های هوا را مسدود کرده باشند.

جمع شدن آب در قسمت پایینی یخچال پروفایل

در صورت جمع شدن آب در کف دستگاه می توانید موارد زیر را بررسی کنید:

  • با بررسی قسمت پایینی تخلیه آب یخچال مطمئن شوید که مانعی وجود ندارد.
  • به دنبال نشتی در شیلنگ فیلتر آب نیز باشید.
  • ممکن است به لاستیک اطراف درب یخچال آسیب وارد شده باشد.

یکسره کار کردن موتور یخچال پروفایل

اگر موتور یخچال پروفایل یکسره کار می کند، می توانید موارد زیر را بررسی کنید:

  • یخچال قبل از اینکه به دمای مورد نظر برسد، پس از اینکه آن را به برق وصل کردید، باید کمی بیشتر کار کند.
  • ممکن است مشکل نا هم ترازی یخچال باشد. باید تراز شود.
  • ترموستات خراب است و به همین دلیل یخچال یخ می زند. در این شرایط باید تغییر یا اصلاح شود.

منجمد نکردن فریزر پروفایل

کمپرسورهای یخچال اولین و حیاتی ترین عاملی هستند که تعمیرکار یخچال پروفایل در توضیح دلایل متعدد منجمد نکردن یخچال فریزر پروفایل به آن اشاره می کند.

  • کمپرسور را در یخچال بررسی کنید.
  • اگر از وضعیت فن دستگاه اطمینان دارید، آن را بررسی کنید.
  • با این حال، رله و برد باید بررسی شوند اگر فن و کمپرسور ریشه مشکل نبودند.

حل مشکل کار نکردن فن یخچال پروفایل

برای تعمیر فن یخچال و تعیین ریشه مشکل این موارد را بررسی کنید، در صورت کار نکردن فن یخچال با ما تماس بگیرید:

  • فن ممکن است دارای گرد و غبار باشد که باید تمیز شود.
  • اگر فن کندانسور قدیمی پوسیده است، باید یک فن کندانسور جدید تهیه کنید.
  • باید ترموستات یخچال خود را بررسی کنید زیرا خرابی ترموستات ریشه این مشکل است.

یخ زدایی نکردن یخچال فریزر پروفایل

یکی از موارد زیر می تواند علت یخ زدایی نامناسب یخچال باشد:

  • ناتوانی دستگاه در یخ‌زدایی مناسب ممکن است ناشی از خرابی قطعات بخاری یخ‌ساز باشد.
  • این امکان وجود دارد که تایمر یخ‌ساز خراب شده باشد. بنابراین، شما باید آن را تعمیر کنید و در صورت نیاز آن را جایگزین کنید.
  • یکی دیگر از مواردی که می‌تواند دلیل این مشکل باشد، خرابی ترموستات یخ‌ساز است.

مشکل نشتی آب یخچال فریزر پروفایل

در صورت نشتی آب در دستگاه موارد زیر را بررسی کنید:

  • یخچال به درستی تراز نیست.
  • برای تراز کردن یخچال، از پایه هایی که در زیر آن قرار دارند استفاده کنید.
  • به یاد داشته باشید که قبل از تراز کردن یخچال، دو شاخه را جدا کنید.
  • فیلتر آب به درستی قرار نگرفته است.
  • در صورت تراوش آب از زیر دستگاه، درزگیرهای یخچال فریزر نیاز به تعویض یا تعمیر دارند.
  • اگر نشتی آب از پشت یخچال باشد، مشکل لوله آب مسدود شده است.

تعمیر یخچال پروفایل

در ایران، یخچال پروفیل آمریکایی یک لوازم خانگی بسیار محبوب است. این فریزرها با استفاده از قطعاتی با بالاترین کالیبر ساخته می شوند. با این وجود، پس از چند سال استفاده، هر تجهیزات خانگی نیاز به نگهداری یا تعمیر دارد. برای تعمیر یخچال خود بهتر است از تعمیر کاران با تجربه  پروفایل کمک بگیرید.

تعمیر یخچال ساید پروفایل

مجموعه آقای سرویس تعمیر یخچال ساید پروفایل  را نیز انجام می دهد. بنابراین در صورتی که یخچال شما آسیب دیده است، می توانید با ما تماس بگیرید. در فرآیند تعمیریخچال ساید پروفایل، متخصصان ما فقط از قطعات اصلی استفاده می کنند.

تعمیر یخچال پروفایل در اصفهان
تعمیر یخچال پروفایل در اصفهان

تعمیر یخچال پروفایل در اصفهان

اگرچه تعمیر یخچال پروفیل می تواند آسان به نظر برسد، اما اگر توسط یک تعمیرکار تازه کار اشتباه انجام شود، می تواند آسیب جدی به همراه داشته باشد. تعمیر یخچال پروفیل یکی از تخصصی ترین تعمیرات است و هر کسی نمی تواند آن را انجام دهد. کادر ماهر و آگاه آقای سرویس دارای سالها تجربه ممتاز در تعمیر یخچال پروفیل در اصفهان می باشند، تمام تلاش خود را برای رفع نیاز همشهریان عزیز انجام می دهند.

تعمیرات یخچال پروفایل در محل

باید توجه داشته باشید که هر چه وسایل برقی کمتر جابجا شوند، احتمال آسیب کمتری به آن‌ها وجود دارد، مخصوصاً وسایل بزرگ و سنگین مانند یخچال. بنابراین در صورت خرابی یخچال، تعمیرکار برای تعمیر یخچال پروفایل به منزل شما می آید. این به حفظ سلامت یخچال تا حد امکان کمک می کند.

هزینه تعمیر یخچال پروفایل

کل هزینه تعمیر یخچال پروفایل آقای سرویس مشمول تعرفه اتحادیه خواهد بود. لطفا توجه داشته باشید، کاربران، تغییراتی در نرخ سرویس یخچال پروفایل به دلیل موارد زیر وجود دارد:

  • هزینه تعمیر یخچال بسته به نوع وسیله ای که دارید، مکانیکی یا الکترونیکی متفاوت خواهد بود.
  • مدت زمان مورد نیاز برای رفع مشکل بر هزینه تعمیرات تأثیر می گذارد.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که با آقای سرویس نه تنها از پرداخت هزینه بیشتر برای تعمیرات جلوگیری می کنید، بلکه قطعات اصلی را نیز دریافت خواهید کرد که به حفظ کیفیت دستگاه شما کمک می کند.

تعمیر برد یخچال پروفایل

یکی از اجزای ضروری هر وسیله برقی، به ویژه آنهایی که در آشپزخانه استفاده می شود، برد است که اغلب به عنوان mother board شناخته می شود. این قطعه بسیار حساس است، بنابراین حتی کوچکترین مشکل می تواند باعث خرابی یخچال شما شود. ما به شما توصیه می کنیم در صورت وجود مشکل در برد یخچال خود، برای تعمیر برد یخچال پروفایل به تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید. نصب یک برد کاذب بر روی یخچال شما توسط یک تعمیرگاه غیرمجاز باعث ایجاد چندین مشکل و آسیب به سایر قطعات می شود. نمی توان قیمت دقیقی برای برد یخچال پروفایل داد.

کد خطای یخچال پروفایل

کد خطای E

کد خطای E1 که باعث می شود نمایشگر نماد E01 را نمایش دهد. زمانی این کد خطا را دریافت می کنیم که دمای فریزر یخچال به میزان قابل توجهی افزایش یابد و علت آن سنسور دمای محفظه یخچال است.

کد خطای E02 زمانی نمایش داده می شود که سنسور دمای محفظه معیوب باشد.

کد خطای E3 نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش نشان دهنده نقص در سنسور کنترل دما است.

کد خطای F1

ارور 1F خنک کننده ناکافی دستگاه دلیل این اشتباه است. در این مواقع باید دوشاخه دستگاه را از پریز جدا کرده و با تعمیرگاه تایید شده یخچال پروفایل در اصفهان تماس بگیریم.

کد خطای F2

این خطا به دلیل مشکل در سنسور محیط فریزر ایجاد می شود. برای تشخیص و مدیریت مقدار اهم سنسور، باید تأیید شود. یکی دیگر از دلایل این مشکل می تواند خرابی مدار برد الکترونیکی باشد. در این صورت باید برق را جدا کرده و با تعمیرکار یخچال فریزر پروفایل تماس بگیرید.

کد خطای F3

این ارور به سنسور محیط یخچال مربوط می شود. برای تعیین اینکه آیا سنسور کار نمی کند، مقدار اهم آن را بررسی کنید. اگر علت مرتبط با برد مدار دستگاه باشد، دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه تایید شده تماس بگیرید.

کد خطای F4

این خطا مربوط به سنسور اپراتور یخچال است. بنابراین، اندازه گیری مقاومت سنسور اپراتور ضروری است. در صورت از کار افتادن سنسور اپراتور و نیاز به تعویض، ضروری است که تعمیرات را به متخصصان واجد شرایط بسپارید. برای رفع این مشکل به شما توصیه می کنیم که یخچال را از برق جدا کرده و با متخصص تعمیر یخچال پروفایل تماس بگیرید.

کد خطای F5

سنسور اپراتور فریزر منبع کد خطا F5 است. در این مواقع، وظیفه تکنسین تعیین مقدار مقاومت سنسور اپراتور یخچال است. لازم به یادآوری است که در صورت از کار افتادن سنسور اپراتور یخچال، برد یخچال ممکن است دچار مشکل شود. این باعث می شود که این یک اشتباه اساسی باشد که باید برطرف شود، در غیر این صورت ممکن است یخچال شما کاملاً خراب شود.

کد خطای F7

خرابی سنسور محیط از دلایل این خطا است. که مقدار اهم سنسور یخچال است و باید توسط یک تکنسین واجد شرایط بررسی شود. متأسفانه، اگر چند ساعت پس از خاموش شدن یخچال همچنان این خطا قابل مشاهده است، برد و مقاومت یخچال باید تعویض شود. طبیعتا این وظیفه را باید به شرکت معتبر تعمیر یخچال محول کنید.

کد خطای F8

فن یخچال منبع این پیغام خطا است. با این خطا مشخص می شود که فن یخچال در مواقعی که می سوزد، آسیب می بیند یا از کار می افتد باید تعویض یا تعمیر شود.

کد خطای F9

عنصر گرمایش فریزر علت این خطا است. لازم نیست نگران این موضوع باشید زیرا تنها با تعویض المنت بخاری یخچال می توان آن را حل کرد. بنابراین، در صورت مشاهده این خطا در صفحه نمایش یخچال پروفایل خود، به سادگی با تعمیرگاه تایید شده یخچال فریزر تماس بگیرید.

برند های تحت پوشش آقای سرویس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *