تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در اصفهان

تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در اصفهان


برند مجیک از برند های قدیمی لوازم خانگی محسوب می شود اگر ماشین لباسشویی شما دچار هر گونه مشکلی شده برای تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در اصفهان می توانید با آقای سرویس تماس بگیرید ویا از طریق فرم درخواست اقدام کنید. آقای سرویس کلیه خدمات نصب، راه اندازی، سرویس، عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان را به کلیه ی همشهریان ارائه خواهد داد.

فهرست مطالب

عیب یابی ماشین لباسشویی مجیک توسط آقای سرویس

کارایی و کیفیت ماشین لباسشویی مجیک با رعایت دستورالعمل های ایمنی افزایش می یابد. در این صفحه شایع ترین مسائل مربوط به ماشین لباسشویی مجیک، از جمله نشت آب، صداهای بلند هنگام استفاده، و تخلیه نشدن آب مورد بحث قرار می گیرد.

  • چرا آب ماشین لباسشویی مجیک تخلیه نمی شود؟
  • چرا واشر مجیک در حین کار می لرزد؟
  • چرا از ماشین لباسشویی مجیک صدا می آید؟
  • چرا ماشین لباسشویی مجیک به درستی کار نمی کند؟

علت نشتی ماشین لباسشویی چیست؟

اگر نشتی از دستگاه وجود دارد، باید با انجام مراحل زیر نشتی ماشین لباسشویی مجیک را تشخیص داده و تعمیر کنید:

  • اگر ماشین لباسشویی نشتی داشته باشد، می‌تواند به واشر مخزن آب‌بندی جدید نیاز داشته باشد.
  • مشکل لاستیک اطراف در را می توان با نشتی در درب نشان داد.
  • هر شی نوک تیز که از جیب شما خارج شود و به لاستیک برخورد کند می تواند باعث آسیب شود.
  • زبانه درب ماشین لباسشویی مجیک، آب داخل ماشین را نگه می دارد و درب را بسته نگه می دارد و از افتادن آن در حین استفاده جلوگیری می کند.
  • به دلیل شکستگی زبانه
  • پانل جلویی یا پشتی باید برداشته شود.
  • می توانید محل اتصال محور محرک به وان و سوراخ های تکی در محفظه پشتی را بدون نیاز به لمس واشر ببینید.
  • در صورت نشت آب از دستگاه، باید آن را خاموش کنید.
  • سپس کاسه نمدی جدید باید نصب شود که نیاز به باز کردن کل دستگاه دارد.

روشن نشدن ماشین لباسشویی

عیب یابی ماشین لباسشویی که خاموش است و روشن نمی شود بسیار دشوار است زیرا دلایل بالقوه زیادی وجود دارد. قطع شدن کابل برق ماشین لباسشویی مجیک یکی از دلایل اصلی روشن نشدن دستگاه است. اگر صفحه ماشین لباسشویی مجیک روشن نشد ابتدا دو شاخه دستگاه و سپس پریز برق را بررسی کنید. ممکن است سه راه یا دو شاخه شکسته باشد. امکان تست سه راهی یا پریز با فازمتر وجود ندارد و همچنین نمی توانید دستگاه دیگری را به برق وصل کنید تا روشن شدن آن را بررسی کنید.

علت اصلی مشکل منبع تغذیه در تعمیر ماشین لباسشویی مجیک اصفهان، برد برق جلوی دستگاه است که در صورت رفع نشدن آن نیاز به تعمیر دارد و در صورت سوختن نیاز به تعویض دارد. اگر برخی از چراغ ها روشن می شوند و برخی دیگر روشن نمی شوند، مشکل از منبع تغذیه است.

هیچ یک از برنامه های لباسشویی Magic راه اندازی نمی شود.

یکی از دلایلی که گاهی اوقات ماشین لباسشویی روشن نمی شود، فعال بودن قفل کودک است. برای اطلاع از نحوه خاموش کردن قفل کودک در هر مدل ماشین لباسشویی مجیک، به دفترچه راهنما مراجعه کنید.

تکنیک های باز کردن قفل کودک ماشین لباسشویی مجیک

یکی از راه ها این است که دکمه شروع را برای سه تا پنج ثانیه نگه دارید. در مرحله بعد، علامت شانس کودکان (CL) یا عبارت “CL” باید از روی صفحه حذف شود.

راه دوم شامل استفاده از کلید دور در دقیقه به مدت سه ثانیه برای غیرفعال کردن قفل کودک در مدل های خاص ماشین لباسشویی مجیک است. پس از اتمام سه ثانیه قفل به صدا در می آید.

وقتی یک مربع روشن با علامت کلید و عبارت “سه ثانیه” زیر آن روی صفحه لمسی مشاهده کردید، آن را سه ثانیه نگه دارید.

از بسته بودن درب ماشین لباسشویی مجیک اطمینان حاصل کنید.

ماشین لباسشویی  کار نمی کند اگر در باز بماند یا لباس مانع بسته شدن در شود. بهتر است از اضافه بار ماشین لباسشویی مجیک خودداری کنید زیرا این کار می تواند از بسته شدن درب جلوگیری کند.

دکمه شروع را با دقت فشار دهید.

دکمه شروع ماشین لباسشویی مجیک را برای اطمینان از عملکرد صحیح یک ثانیه کامل فشار دهید و نگه دارید. روشن کردن و فشار دادن برای مدت کوتاهی – حداکثر سه ثانیه – برای انجام این کار کمکی نمی کند.

ماشین لباسشویی مجیک نمی چرخد.

عدم تعادل در لباس هایی که در ماشین لباسشویی قرار می دهید وجود دارد.

با توجه به اینکه دلایل متعددی برای چرخاندن ماشین لباسشویی مجیک وجود دارد، تشخیص دقیق مشکل دشوار است. در مواردی خاص، ماشین لباسشویی با شناسایی تعداد لباس‌ها در آن یا میزان ناهمواری روی هم می‌تواند چرخش را متوقف کند. در عوض، ممکن است ماشین به آرامی شروع به چرخیدن کند. در ابتدا برای رفع این مشکل، لباس برای رفع مشکل، داخل ماشین لباسشویی را نگاه کنید، اگر لباس‌ها از یک طرف انباشته شده‌اند، آن‌ها را پهن کنید یا اندازه لباس‌ها را کم کنید.

برنامه ی انتخابی ماشین لباسشویی مجیک اشتباه است.

برنامه شستشوی انتخاب شده نیز می تواند دلیل عدم چرخش ماشین لباسشویی مجیک باشد. گاهی اوقات نوع وسایلی که در ماشین لباسشویی قرار می دهید دلیلی برای عدم چرخش ماشین لباسشویی است.

شکستگی تسمه درام لباسشویی مجیک

تسمه درام یکی از دلایلی است که ماشین لباسشویی مجیک نمی چرخد. موتور لباسشویی مجیک و درام به هم وصل شده و از طریق تسمه درام با هم ارتباط برقرار می کنند. اگر از تسمه درام بیش از حد استفاده شود، ممکن است از درام جدا شود یا آنطور که در نظر گرفته شده است از کار بیفتد. درام را با دست بچرخانید تا ببینید تسمه در وضعیت خوبی است یا خیر. اگر تسمه آزادانه و بدون هیچ مقاومتی بچرخد، می توانید متوجه شوید که پاره شده یا آسیب دیده است. در این مثال، هم آن و هم تسمه درام نیاز به تعویض دارند.

زغال موتور معیوب شده

موتور جادویی ماشین لباسشویی باید بررسی شود زیرا روشن نمی شود. موتور ماشین لباسشویی مجیک برای انتقال برق به آرمیچر لازم است که باعث لرزش درام و در نتیجه لرزش ماشین لباسشویی می شود. اگر ماشین لباسشویی مجیک شما نمی چرخد، یکی از مواردی که باید بررسی کنید موتور مجیک ماشین لباسشویی است که باید بررسی شود. حواستان به آن باشد.

مشکلات مربوط به قفل درها، کوپلینگ موتور، کلاچ، بلبرینگ و غیره

عملکرد کوپلینگ ماشین لباسشویی مجیک را انجام می دهد و موتور را به سیستم انتقال قدرت دستگاه متصل می کند. قرار دادن لباس در داخل ماشین لباسشویی مجیک کاملا قابل قبول است. کوپلینگ کار نمی کند و موتور ماشین لباسشویی شما را ایمن نگه می دارد. کوپلر در صورت فرسودگی یا شکستگی باید تعویض شود.

آب لباسشویی مجیک تخلیه نمی شود.

اگر آب لباسشویی مجیک شما تخلیه نمی شود می توانید موارد زیر را بررسی کنید:

شلنگ لباسشویی خم شده یا گرفتگی دارد

ماشین لباسشویی خود را کمی به جلو حرکت دهید و لوله لبسشویی را بررسی کنید تا مطمئن شوید شلنگ تخلیه خم نشده است. مرحله بعدی این است که دکمه تخلیه را روشن کنید و مطمئن شوید که هیچ چیز مانع لوله تخلیه نمی شود.علاوه بر این، ممکن است فیلتر مسدود شده باشد. هر چیزی که مانع فیلتر شود مانع از تخلیه آب می شود. قرار گرفتن جوراب کودک در لوله تخلیه یکی از مواردی است که بلافاصله مشخص می شود.

فشار ورود آب به ماشین لباسشویی مجیک کم است

جریان کم آبی که وارد ماشین لباسشویی مجیک می شود یکی از نمونه های این موضوع است. فشار آب در ماشین لباسشویی را با جدا کردن شلنگی که آب را به داخل آن می‌رساند، بررسی کنید. در ساختمان های مسکونی، فشار آب اساسا در طول تابستان کم است. اگر از پمپ فشار آب استفاده می کنید، می توانید آن را روشن کنید.

مشکل در شیر برقی ماشین لباسشویی

یک راه حل ممکن برای تخلیه نشدن ماشین لباسشویی مجیک، تعویض شیر برقی ورودی است. اگر اطلاعات کافی در مورد شیر برقی ندارید به یک متخصص بسپارید.

ماشین لباسشویی مجیک بیش از حد آبگیری میکند.

یکی از مشکلات ماشین‌های لباسشویی این است که ممکن است آب زیادی از آن‌ها سرازیر شود یا آب زیادی تخلیه شود – پدیده‌ای که به عنوان «ماشین‌های لباسشویی جادویی» شناخته می‌شود.

مشکل در شیر ورودی آب

شیر برقی یا شیر ورودی آب وظیفه تامین آب ماشین لباسشویی را بر عهده دارد. در اصل جادوی این شیر آبی است که وارد ماشین لباسشویی می شود. مشکل تخلیه آب ماشین لباسشویی در صورت بروز هر نوع مشکلی در این شیر ایجاد می شود. ماشین لباسشویی مجیک ممکن است تخلیه آب با تاخیر یا عدم وجود آب را نشان دهد، یا ممکن است در برخی موارد بیش از حد تخلیه شود.

سوئیچ فشار یک مشکل فنی دارد.

دمای آب ماشین لباسشویی مجیک مطابق با تنظیماتی که برای آن تعیین کرده اید تنظیم می شود. دمای درخواستی باید توسط سوئیچ فشار متعادل شود. اگر این کلید خراب شود یا اگر سوئیچ فشار ایراد فنی داشته باشد، آب داخل ماشین لباسشویی جاری می شود.

محفظه فشار ماشین لباسشویی مجیک منشا مشکل است.

هنگامی که درام با آب پر می شود، هوا با فشار وارد محفظه فشار می شود. هنگامی که سوئیچ فشار توسط هوا فعال می شود، ماشین لباسشویی می چرخد. در صورت نقص یا مشکل در محفظه فشار، آب از ماشین لباسشویی مجیک سرریز می شود.

تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در اصفهان
تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در اصفهان

تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در اصفهان

تعمیرات لباسشویی آقای سرویس خدمات درجه یک را برای طیف وسیعی از برندها ارائه کرده است. آقای سرویس مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اصفهان است که به مشتریان محترم خدمات ارائه می دهد و دارای تکنسین ها و مهندسین خبره، ذیصلاح و مجرب در زمینه سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی مجیک می باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در محل

بدون شک گنجاندن تمامی این مفاهیم و پیشرفت ها در ساخت ماشین لباسشویی، تعمیر ماشین لباسشویی مجیک را به یک کار کاملا تخصصی و کارشناسی تبدیل می کند. آقای سرویس دارای ماهرترین کادر تعمیر ماشین لباسشویی مجیک با چند سال تجربه برجسته می باشد. برخی از مزایای استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در محل به شرح زیر است:

  • تعمیرات ماشین لباسشویی جادویی در اسرع وقت آقای سرویس آماده کمک به تمامی مناطق اصفهان می باشد.
  • تعمیرات مجاز ماشین لباسشویی مجیک برای ایمنی شما عزیزان تعمیرات تخصصی را در منزل ارائه می دهد.
  • خدمات تعمیر ماشین لباسشویی مجیک به وضوح قابل مشاهده است.
  • هزینه جابجایی ماشین لباسشویی افزایش نمی یابد.
  • تعمیرکار متخصص و ماهر دستگاه شما را در محل تعمیر می کند.
  • این دستگاه شما را به خطر نمی اندازد زیرا ماشین لباسشویی مجیک در مکانی خطرناک در حال تعمیر است.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در اصفهان چقدر است؟

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی مجیک شما در اصفهان با توجه به نوع خرابی، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و نتیجه عیب یابی کارشناس تعیین می شود. با توجه به نرخ های تعیین شده توسط اتحادیه، کلیه هزینه هایی که از شما اخذ کرده ایم منطقی می باشد.

برند های تحت پوشش آقای سرویس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *