گروه آقای سرویس با بهره مندی از چندین سال تجربه در تعمیر یخچال فریزر و سایدبای ساید های پاکشوما بهترین مرجع تخصصی تعمیر یخچال پاکشوما در اصفهان است. تعمیرکاران آقای سرویس به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به همشهریان و هم استانی های عزیز اصفهانی در محل هستند. پیشنهاد میکنیم اگر شما هم به تعمیر یخچال پاکشوما نیازمندید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

همچنین میتوانید جهت دریافت مشاوره با کارشناسان گروه آقای سرویس ارتباط حاصل نمایید.

خطا های رایج در تعمیر یخچال پاکشوما

خطای E1 یخچال پاکشوما

سنسور یخچال در یخچال پاکشوما با خطای E1 مشکل دارد. در این مورد، اندازه گیری مقدار اهمی سنسور و بررسی سیمی که آن را به سنسور متصل می کند، ضروری است. در نهایت، PCB (برد دستگاه)دستگاه باید بررسی شود.


خطای E2 یخچال پاکشوما

کد خطای E2 یخچال پاکشوما نشان دهنده خرابی سنسور فریزر است. در این مثال، اندازه‌گیری مقدار اهم سنسور و بررسی سیم‌هایی که آن را به دستگاه متصل می‌کنند، اولین قدم‌هایی است که باید برداشته شود. اگر هیچ یک از این موارد پیدا نشد، باید برد الکترونیکی بعدی بررسی شود.

خطای E3  یخچال پاکشوما

کد خطای E3 یخچال پاکشوما نشان دهنده خرابی سنسور فریزر است. در این شرایط لازم است مقدار اهمی سنسور بررسی شود. علاوه بر این، سیم هایی که به سنسور متصل می شوند بررسی می شوند. در نهایت، بررسی برد مدار ضروری است. یک تکنسین متخصص از نمایندگی تعمیرات یخچال پاکشوما یا یکی از تعمیرگاه های تایید شده یخچال فریزر و سایت های خرید مانند پاکشوما باید موارد فوق را بررسی کند.

خطای E0 یخچال پاکشوما

سنسور یخ ساز در یخچال پاکشوما خراب است که با خطای E0 مشخص می شود. در این مورد، اندازه گیری مقدار اهمی سنسور و بررسی سیمی که آن را به سنسور متصل می کند، ضروری است. در نهایت، PCB دستگاه باید بررسی شود.

خطای E8 یخچال پاکشوما

هنگامی که یخچال پاکشوما خطای E8 را نمایش می دهد، نشان می دهد که مقدار اهم سنسور باید اندازه گیری شود و سیمی که آن را به هم متصل می کند باید بررسی شود. در نهایت، PCB دستگاه باید بررسی شود.

خطای EE یخچال پاکشوما

کد خطای EE یخچال پاکشوما نشان دهنده خرابی سنسور یخ ساز است. در این مورد، اندازه گیری مقدار اهمی سنسور و بررسی سیمی که آن را به سنسور متصل می کند، ضروری است. در نهایت PCB دستگاه نیاز به بررسی دارد.

پیشنهاد میکنیم از مقاله ما در رابطه با لوله کشی ماشین لباسشویی نیز دیدن فرمایید.

عیوب رایج یخچال پاکشوما

خنک نکردن یخچال پاکشوما

در صورتی که یخچال شما به درستی کار می کند اما نمی تواند هوای سرد تولید کند، باید موارد زیر را بررسی کنید. البته باید به الکترونیکی، نیمه مکانیکی یا مکانیکی بودن پاکشوما و همچنین نوع یخچال توجه داشته باشید. یخچال پاکشوما خود را بررسی کنید تا ببینید چرا هوای سرد از آن خارج نمی شود.

برای تشخیص برقی بودن یخچال پاکشوما به این موارد توجه کنید:

کمپرسور

لاستیک اطراف درب

گاز

ترموستات

اگر ترموستات یخچال پاکشوما خود را بررسی کردید و متوجه شدید که مشکلی وجود دارد و به همین دلیل است که یخچال پاکشوما هوای خنک کننده تولید نمی کند، باید سوزن ترموستات را دوباره تنظیم کنید. اگر با این کار مشکل حل نشد، باید ترموستات را تعویض کنید.

لاستیک اطراف درب یخچال پاکشوما ممکن است گهگاه در اثر فرسودگی شل شده یا از جای خود شل شود. در نتیجه ممکن است درب به درستی بسته نشود و هوای گرم از بیرون وارد یخچال شود و دمای داخل یخچال افزایش یابد. برای رفع این مشکل باید لاستیک درب یخچال پاکشوما خود را تعویض کنید.

اگر هیچ یک از دلایل ذکر شده دلیل خنک نشدن هوای یخچال پاکشوما ما را توضیح نداد، ممکن است کمپرسور دچار مشکل شده باشد. برای رفع این مشکل باید با یک تکنسین تعمیر تماس بگیرید زیرا تعمیر کمپرسور یخچال پاکشوما یک مشکل کاملا تخصصی است.

اگر یخچال پاکشوما نیمه الکترونیکی و مجهز به تایمر است، در صورتی که یخچال هوای سرد تولید نمی کند، باید موارد زیر را بررسی کنید.

گاز

المنت

ترمودیسک لاستیک دور در

کمپرسور ورودی

این امکان وجود دارد که تایمر یخچال پاکشوما شما در برخی موارد آسیب دیده باشد یا سطح آن به درستی تنظیم نشده باشد. در این صورت برای تعمیر تایمر یخچال پاکشوما باید از کمک حرفه ای استفاده کنید.

اگر پس از بررسی و عیب یابی متوجه شدید که منشأ مشکل از اجزای یخچال پاکشوما است، باید قطعات را تعویض و تعمیر کنید.

شارژ مجدد گاز یخچال پاکشوما می تواند این مشکل را برطرف کند. با این مدل خاص از یخچال پاکشوما، می توان تصور کرد که دلیل سرد نشدن یخچال شما کم شدن گاز یخچال باشد.

لاستیک اطراف درب یخچال در این نوع یخچال ممکن است یکی از دلایل سرد نشدن آن باشد. از بسته شدن درب یخچال تا آخر جلوگیری می کند.

در نهایت، اگر تمام احتمالات ذکر شده را بررسی کردید و مشکلی پیدا نکردید، باید کمپرسور یخچال پاکشوما خود را بررسی کنید. این امکان وجود دارد که کمپرسور نادرست منشا عدم توانایی یخچال در سرمایش باشد. در این مورد، برای تعمیر یخچال پاکشوما باید از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید.

برفک زدن یخچال پاکشوما

یکی از رایج ترین مشکلات فریزر پاکشوما، یخ زدایی است، به خصوص در مدل های قدیمی تر. برای حل آن باید موارد زیر را حل کنید.

هر بار که درب یخچال پاکشوما را باز و بسته می‌کنید، اگر یخچال پاکشوما در محلی با رطوبت بالا قرار گرفته باشد، رطوبت زیادی وارد یخچال می‌شود و شروع به رشد کپک می‌کند. شده توصیه می کنیم برای رفع این مشکل یخچال پاکشوما را داخل اجاق گاز یا سماور قرار ندهید.

لاستیک درب یخچال در یخچال پاکشوما نیز ممکن است از کار بیفتد که می تواند علت یخ زدگی باشد. به همین دلیل درب یخچال شما به درستی بسته نمی شود و گرما و رطوبت وجود دارد.

یکی دیگر از دلایل یخ زدگی یخچال خرابی ترموستات یخچال پاکشوما است. این مشکل با تنظیم مجدد ترموستات قابل حل است، اما اگر کار نکرد، باید یک ترموستات جدید تهیه کنید.

داغ کردن یخچال پاکشوما

گرمایش موتور یخچال پاکشوما به طور معمول تا 80 درصد است و جای نگرانی نیست. با این حال، اگر معتقدید گرمایش موتور یخچال پاکشوما غیرعادی است، بهتر است قبل از اقدام به رفع مشکل رله اضافه بار موتور را بررسی کنید. علاوه بر این، در صورت مشاهده هر گونه مشکل، با تماس با تعمیرکار، مطمئن شوید که مدار کوتاه نیست. در صورتی که مشکل در یکی از دسته بندی های ذکر شده قرار نمی گیرد، مطمئن شوید که کمپرسور یخچال پاکشوما نسوخته است، زیرا این یکی از دلایل اولیه گرم شدن موتور است.

آقای سرویس بهترین تعمیرکار یخچال پاکشوما در اصفهان!!

مواردی که ذکر نمودیم تنها گوشه ای از عیوب و خطا های رایج در یخچال پاکشوما بود. پیشنهاد میکنیم در صورت بروز مشکل در یخچال فریزر خود سریعاٌ آن را از برقر بکشید و با یک تعمیر کار ماهر تماس بگیرید.

اگر در تعمیر سایر لوازم خانگی اعم از ماشین لباسشویی،ماشین ظرفشویی،مایکروفر و …. نیاز به کمک دارید پیشنهاد میکنیم تنها با یک کلیک سری به سایت آقای سرویس  بزنید.

هزینه تعمیر یخچال پاکشوما در اصفهان

هزینه تعیر یخچال به عوامل متعددی همچو : نوع و علت خرابی ،مدل یخچال ، هزینه ایاب و ذهاب و… وابسته است .

اما ما این اطمینان را به مشتریان خود میدهیم که تعمیرات یخچال و لوازم خانگی را با نازل ترین قیمت ممکن انجام میدهیم.

برای مثال تعمیرکاران آقای سرویس حتی الامکان سعی میکنند از طریق تعمیر قطعات معیوب مشکل را حل نمایند تا مشتریان هزینه های گزافی را متحمل نشوند.

سخن اخر

در این مقاله تلاش نمودیم شما عزیزان را با خطا های رایج در یخچال های پاکشوما و عیوبی که ممکن است در این چنین یخچال ها رخ دهد آشنا کنیم.

توصیه میکنیم در صورت بروز مشکل در یخچال پاکشوما منزلتان اقدامی انجام ندهید و از یک تعمیرکار مجرب کمک بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *