تعمیر یخچال الکترولوکس در اصفهان  یکی از بهترین خدمات شرکت آقای سرویس می باشد. امروز شما را با خدمات تعمیر یخچال الکترولوکس آشنا می کنیم. الکترولوکس یک شرکت سوئدی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند. الکترولوکس به زیبایی آشپزخانه توجه دارد. یخچال فریزر و یخچال ساید بای ساید الکترولوکس دارای آخرین تکنولوژی روز دنیا هستند. محصولات الکترولوکس مشتریان زیادی در ایران دارند. یخچال های دو درب و ساید بای ساید الکترولوکس مانند سایر برندهای یخچال می توانند مشکلاتی را ایجاد کنند که نیاز به بازرسی توسط تعمیرکار یخچال دارد.  در صورت نیاز به کمک با شماره 09138193848 تماس حاصل نمایید.

تعمیر یخچال الکترولوکس به کمک تیم متخصص ما

یخچال فریزر و ساید بای ساید الکترولوکس چه ویژگی هایی دارد؟

  • کولر آبی با تکنولوژی Danmar (همیشه خنک)
  • دارای نمایشگر LCD است که خطاها و اطلاعات مربوط به دما و ولتاژ یخچال و فریزر را نمایش می دهد.
  • دارای چراغ ال ای دی برای روشنایی داخلی یخچال (این چراغ ها هرگز نمی شکند)
  • دارای چرخ هایی برای جابجایی یخچال و فریزر و پایه قابل تنظیم محکم است.
  • دارای سیستم خنک کننده چند جریانی برای اطمینان از تازه بودن غذا
  • طراحی این یخچال مشکل یخ زدگی فریزر یخچال های الکترولوکس را کاملا حل می کند.
  • یخچال های الکترولوکس خیره کننده هستند.

قیمت یخچال فریزر الکترولوکس

حداقل قیمت این یخچال 1.5 میلیون تومان تا 8 میلیون تومان است. قیمت یخچال معمولی و یخچال ماشینی که می شناسیم بین 2 تا 4 میلیون است.

مدل های ساید بای ساید یا دوقلو این یخچال گران ترین هستند زیرا بهترین کیفیت و عملکرد را از هر نظر ارائه می دهند.

پس از خرید یخچال الکترولوکس باید کارت گارانتی محصول را از فروشنده بخواهید و تاریخ شروع گارانتی (معمولاً 24 ماه) را روی رسید بنویسید و مهر فروشنده را بزنید.

شرکت آقای سرویس نماینده رسمی تعمیر یخچال الکترولوکس در اصفهان می باشد و می تواند کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر الکترولوکس را به شما ارائه دهد.

مزایای نمایندگی مجاز تعمیر یخچال فریزر الکترولوکس

از پارچه ها و قطعات اصلی استفاده کنید.

ما مجرب ترین و حرفه ای ترین تکنسین های تعمیر یخچال الکترولوکس را داریم.

یخچال الکترولوکس شما در سریع ترین زمان ممکن تعمیر می شود.

خدمات 24 ساعته، تعطیل در عید سعید فطر و تعطیلات قانونی

گارانتی تعمیر یخچال الکترولوکس از 6 ماه تا یک سال می باشد.

خرابی موتور یا کمپرسور یخچال الکترولوکس

موتور یا کمپرسور یخچال یکی از اجزای اصلی یخچال است. اگر یخچال الکترولوکس شما از نظر موتور یا کمپرسور مشکل دارد و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد، آقای سرویس تعمیر یخچال در اصفهان را به صورت ویژه ارائه می دهد.

تعمیر یخچال الکترولوکس در اصفهان - آقای سرویس

البته توصیه ما تعویض موتور است نه تعمیر. زیرا موتور یخچال تعمیر شده گارانتی ندارد. در صورت تعویض موتور یخچال الکترولوکس توسط شرکت آقای سرویس در اصفهان دارای 6 ماه ضمانت کتبی می باشد.

یخچال هایی که به کار خود ادامه می دهند یک مشکل رایج هستند. متأسفانه وقتی یخچال شما به خوبی کار می کند اما به طور خودکار روشن نمی شود، باید توسط یک تکنسین تعمیر یخچال بررسی شود.

چرا یخچال الکترولوکس من به کار خود ادامه می دهد؟

  • کمبود گاز
  • خرابی موتور یا کمپرسور
  • یخ زدایی قطعات
  • خرابی فن یخچال
  • لاستیک های اطراف درب آسیب دیده
  • تنظیم دمای یخچال نادرست است.

تعمیر یخچال الکترولوکس در اصفهان در محل

شرکت آقای سرویس کلیه خدمات تعمیر یخچال الکترولوکس در اصفهان را در محل انجام می دهد. با استفاده از خدمات تعمیر یخچال در محل شرکت آقای سرویس، مشکل یخچال در اسرع وقت برطرف می شود و می توانید از یخچال خود استفاده کنید.

مشکلات و تعمیرات درب یخچال الکترولوکس

آیا درب یخچال الکترولوکس شما به درستی بسته نمی شود یا پوسیده شده است؟ آقای سرویس تمامی مشکلات درب یخچال الکترولوکس را به صورت تخصصی و ماهرانه حل می کند. عبارتند از:

  • تعمیر درب یخچال الکترولوکس
  • تعویض کامل درب یخچال الکترولوکس
  • مشکل درب یخچال الکترولوکس بسته نمی شود.

درب های یخچال الکترولوکس پس از حداقل 10 سال استفاده ممکن است پوسیده و زنگ بزنند. علت پوسیدگی درب یخچال ریختن مواد غذایی و مایعات دیگر روی آن است که اگر به موقع تمیز نشود درب آن به مرور زمان پوسیده می شود.

اگر در اصفهان یا اطراف هستید، خدمات تعمیر درب یخچال از شرکت آقای سرویس در اصفهان تنها با یک تماس تلفنی فاصله دارد.

تعمیر یخچال الکترولوکس در اصفهان - آقای سرویس

تعویض کامل درب یخچال الکترولوکس

در صورت تمایل به تعویض کامل درب یخچال الکترولوکس خود با شماره تلفن 09138193848 تماس بگیرید. تعویض کامل درب یخچال الکترولوکس را می توان در خانه انجام داد و تنها در 30 دقیقه درب یخچال شما را کاملا نو می کند.

بسته نشدن درب های یخچال یکی از رایج ترین مشکلات هر یخچالی است. یخچال های الکترولوکس نیز ممکن است این مشکل را تجربه کنند. اگر درب یخچال شما به درستی بسته نمی شود و تمام روش ها را امتحان کرده اید می توانید با مرکز خدمات آقای سرویس تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

تعمیر یخچال الکترولوکس با برترین خدمات در آقای سرویس

مجموعه ما با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات انواع برند یخچال از جمله سامسونگ، ال جی، بوش، کنوود، الکترولوکس و … سعی دارد رضایت شما مشتریان عزیز را بدست آورد. اگر در زمینه تعمیرات مشکلی یا سوالی دارید می توانید از طریق شماره 09138193848 با کارشناسان ما در ارتباط باشید. ما بهترین متخصص را در زمینه مشکلات شما به محل مورد نظرتان اعزام می کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *