تعمیر ماشین لباسشویی کنمور در اصفهان

تعمیر ماشین لباسشویی کنمور در اصفهان


ازجمله برند های معتبر در لوازم خانگی کنمور است که لباسشویی یکی از محصولات با کیفیت این برند است اما برند های مطرح نیز ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشند در این صورت نگران نباشید آقای سرویس کلیه خدمات مرتبط با عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی کنمور در اصفهان را ارائه می دهد و همچنین در مورد برند های ارائه دهنده خدمات تعمیر لباسشویی در اصفهان می باشد.

فهرست مطالب

نکات نگهداری ماشین لباسشویی کنمور

اگر می خواهید که نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان نداشته باشید در زیر 10 نکته برای برای استفاده صحیح از ماشین لباسشویی آورده ایم تا بتوانید مدت زیادی از لباسشویی کنمور خود استفاده کنید:

  • با توجه به راهنمای ماشین لباسشویی کنمور، بهتر است بعد از هر بار شستشو درب ماشین لباسشویی را باز بگذارید تا هوا در داخل آن جریان پیدا کند.
  • بهتر است هر چند وقت یکبار مخزن مواد شوینده را بشویید.
  • اطمینان حاصل کنید که ماشین لباسشویی تراز باشد. اگر ماشین لباسشویی تراز نباشد مصرف انرژی افزایش می یابد و با صدای زیادی از ماشین لباسشویی مواجه خواهید شد.
  • هر چند وقت یکبار بهتر است یک حلال کلسیم داخل قابلمه بریزید و ماشین لباسشویی را روشن کنید بدون اینکه لباس را در دیگ ماشین لباسشویی بگذارید. چرخاندن قابلمه بدون لباس و با حلال کلسیم رسوبات ماشین لباسشویی را تمیز می کند.
  • برای استفاده حداکثری از ماشین لباسشویی Kenmore خود، توصیه می شود حداقل یک ساعت بین شستشوها صبر کنید.
  • شستن لباس ها با آب سرد علاوه بر مفید بودن برای لباس های خاص، مصرف برق کمتری نیز دارد.
  • گاهی اوقات از گزینه شستشوی اقتصادی در ماشین لباسشویی Kenmore خود استفاده کنید. این روش های مقرون به صرفه شستن لباس که شامل کاهش دمای آب و گاهی استفاده از آب سرد می شود، به لباس مورد نظر کمک می کند.
  • هنگامی که ماشین لباسشویی Kenmore در حال کار است، تایمر صدا را تنظیم نکنید.
  • در حین شستن لباس، مقدار لازم مواد شوینده را در مخزن مواد شوینده بریزید تا مستقیماً روی لباس.
  • فیلتر دستگاه باید به صورت دوره ای تعویض شود.
  • دستورالعمل ماشین لباسشویی Kenmore بیان می کند که بچه ها هرگز نباید به ماشین لباسشویی دست بزنند. اگر ویژگی قفل کودک در ماشین لباسشویی Kenmore شما موجود است، سعی کنید با روشن کردن آن، بچه ها را از ماشین دور نگه دارید.

نحوه ی تمیز کردن ماشین لبسشویی کنمور

  • تمیز کردن دیگ داخل ماشین لباسشویی اولین قدم است.
  • برای این کار ماشین لباسشویی را روی Self-Clean قرار دهید تا تمیز کردن ماشین را انجام دهد.
  • برای تمیز کردن کامل دستگاه، اگر این قابلیت در دسترس نیست، آن را یکبار بدون لباس روشن کنید.
  • ابزار را از دوشاخه خارج کنید.
  • نظافت و شستشوی محفظه پودر در مرحله بعدی قرار دارد.
  • جا پودری را با یک فنجان سرکه سفید بشویید.
  • لاستیک اطراف درب دستگاه باید در مرحله بعد تمیز شود.
  • برای تمیز کردن لاستیک اطراف درب دستگاه، از جوش شیرین یا سرکه و آب استفاده کنید.
  • تمیز کردن بدنه ماشین لباسشویی مرحله بعدی است.
  • با یک پارچه تازه و ملایم، بدنه ماشین لباسشویی را تمیز کنید.

آیا ماشین لباسشویی کنمور شما  خراب شده است؟

آقای سرویس به عنوان تعمیرگاه ماشین لباسشویی در اصفهان فعالیت می کند که تعمیرکاران متخصص ماشین لباسشویی آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد. اگر ماشین لباسشویی کنمور شما نیاز به سرویس یا تعمیر دارد با ما تماس بگیرید تا تکنسین ماشین لباسشویی کنمور ما در اسرع وقت به محل شما مراجعه کرده و بدون بردن ماشین لباسشویی به تعمیرگاه، مشکل را برطرف کند. فقط قسمت آسیب دیده به نمایندگی ما منتقل می شود و پس از تعمیر در منزل شما نصب می شود.

مشکلات رایج گزارش شده در مورد لباسشویی کنمور

ما همیشه در خدمت شما هستیم،در صورت مشاهده مشکلات زیر می توانید همین الان با ما تماس بگیرید.

  • ماشین لباسشویی کنمور روشن نمی شود.
  • دیگ ماشین لباسشویی نمی چرخد.
  • ماشین لباسشویی کنمور آبگیری نمی کند.
  • ماشین لباسشویی به شدت تکان می خورد و حرکت می کند.
  • صدای ماشین لباسشویی خیلی بلند است.
  • ماشین لباسشویی کنمور تخلیه نمی کند و پر از آب است.
  • ماشین لباسشویی نشتی آب دارد.
  • درب ماشین لباسشویی کنمور به درستی بسته نمی شود.
  • ماشین لباسشویی یک خطا یا کد خطا را نمایش می دهد.

عیب یابی ماشین لباسشویی Kenmore

علت نشت آب از ماشین لباسشویی چیست؟

در صورت بروز این مشکل، ابتدا باید روکش ماشین لباسشویی یا پنل آن را بررسی کنید. برای انجام این کار، پوشش بالایی را از ماشین لباسشویی جدا کنید. پس از انجام این کار، ماشین لباسشویی را به برق وصل کرده و آن را به دقت بررسی کنید. توجه داشته باشید که در حین کار کدام قسمت از آب نشتی دارد. اگر محل نشتی آب از محل اتصالات پلاستیکی ماشین لباسشویی باشد، این قطعه باید تعویض شود. همچنین نشت آب ممکن است به دلایل دیگری رخ دهد. نشت آب از جاپودری، پمپ آب و سایر قسمت ها نیز رخ می دهد. در این صورت لازم است از تعمیرکار بخواهید که ایراد را بررسی کند.

دلیل تخلیه نشدن آب از ماشین لباسشویی کنمور چیست؟

اگر متوجه شدید که ماشین لباسشویی شما تخلیه نمی کند، باید لوله های ورودی آب را بررسی کنید. انسداد مسیر ورودی نقش مهمی در جذب آب دارد. فشار آب را چک کنید. شاید فشار کم آب در ساختمان، آب کافی را به ماشین لباسشویی نرساند. شیر ورودی آب را بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید. شیلنگ ورودی آب باید بررسی شود. مطمئن شوید که شلنگ پیچ خورده یا مسدود نشده باشد. همچنین اگر شلنگ فرسوده شده است، آن را تعویض کنید. اگر موارد بالا را بررسی کردید و مشکل حل نشد، با نماینده Kenmore تماس بگیرید.

علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی کنمور چیست؟

در صورت بروز این مشکل بهتر است ابتدا پمپ را بررسی کنید. انسداد پمپ یکی از دلایل مهم این مشکل است. ماشین لباسشویی را از برق بکشید و قطعات آن را بررسی کنید. برای تعمیر پمپ تخلیه بهتر است خودتان این کار را نکنید. انجام این کار به صورت تخصصی و توسط تعمیرکار الزامی است. شیلنگ تخلیه نیز باید بررسی شود. گرفتگی شیلنگ تخلیه نیز در این مشکل دخیل است. اگر شیلنگ فرسوده شده است، باید تعویض شود. در صورت بروز این مشکل، باید آب را از شیری که در جلو و زیر ماشین لباسشویی قرار دارد تخلیه کنید. برای تعمیر ماشین لباسشویی کنمور در اصفهان می توانید با ما تماس بگیرید.

علت خروج بوی بد از لباسشویی یا بوی بد لباس در لباسشویی کنمور چیست؟

در صورت بروز این مشکل ابتدا مسیر تخلیه را بررسی کنید. انسداد مسیر زهکشی ممکن است باعث این مشکل شده باشد. همچنین پمپ تخلیه و شلنگ تخلیه را برای انسداد بررسی کنید. برای شستن لباس بهتر است از پودر لباسشویی مرغوب استفاده کنید. حتما لاستیک اطراف در را چک کنید. تجمع آلودگی در این قسمت باعث رشد باکتری ها و تولید بوی بد می شود. بنابراین، این قسمت باید به طور مرتب تمیز شود. جاپوداری را چک کنید و مرتبا تمیز کنید. اگر جاپودری کثیف بماند باعث رسوب و رشد باکتری می شود. تعمیرات ماشین لباسشویی Kenmore در اصفهان با ما همراه باشید.

دلیل نچرخیدن و کار نکردن ماشین لباسشویی کنمور چیست؟

اگر ماشین لباسشویی شما نمی چرخد و ماشین لباسشویی روشن نمی شود، باید بررسی کنید که آیا درب به درستی بسته شده است یا خیر. در بسیاری از موارد درست بسته نشدن درب باعث می شود ماشین لباسشویی این موضوع را تشخیص داده و آن را روشن نکند. در مرحله بعد باید میکروسوئیچ درب را بررسی کنید. سیم های متصل به این بخش را بررسی کنید و مطمئن شوید که شکستگی یا کوتاهی وجود ندارد. بهتر است از اضافه بار لباس در ماشین لباسشویی خودداری کنید.

چه زمانی باید با شرکت تعمیر ماشین لباسشویی کنمور در اصفهان تماس بگیریم؟

  • ماشین لباسشویی شما ایراد فنی دارد پس اگر صدای عجیبی از آن شنیدید یا آب تخلیه نشد و یا اصلا روشن نشد باید با تعمیرگاه ماشین لباسشویی کنمور در اصفهان تماس بگیرید.
  • برای تنظیم عملکرد ماشین لباسشویی در صورتی که ماشین لباسشویی خاموش است اما همچنان پر از آب است با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی کنمور تماس بگیرید.
  • اگر ماشین لباسشویی در حین خشک کردن لرزش زیادی داشته باشد یا صدای بسیار بلند و غیرعادی تولید کند یا ماشین لباسشویی بعد از وصل کردن آن روشن نشود.

شماره تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی کنمور

برای تماس با نمایندگی مرکز تعمیر لباسشویی کنمور در اصفهان می توانید با شماره 09138193848 تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی درب از بالا کنمور در اصفهان

انجام تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی درب از بالا کنمور توسط سرویسکاران مجرب در محل شما به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل. تکنسین های لباسشویی Kenmore ما تنها با یک تماس به منزل شما می آیند و ماشین لباسشویی سطلی Kenmore شما را با کمترین هزینه تعمیر می کنند.

نصب و سرویس دوره ای لباسشویی کنمور در اصفهان

شاید شما از میزان تأثیر نصب اساسی ماشین لباسشویی بر سلامت لباسشویی بی اطلاع بوده اید. بسیاری از مشکلات ممکن است ناشی از ماشین لباسشویی ای باشد که به درستی نصب نشده است. برای جلوگیری از مشکلات بعدی، مطمئن شوید که ماشین لباسشویی کنمور را با استفاده از خدمات نمایندگی نصب کرده اید.

علاوه بر این، به خاطر داشته باشید که سرویس های دوره ای لباسشویی کنمور شما باید در فواصل معینی انجام گیرد این کار برای سلامت لباسشویی شما ضروری است. در این حالت،امکان حل مشکلات قبل از جدی شدن آسیب وجود دارد که باعث کاهش هزینه های تعمیر برای شما می شود.

خدمات نمایندگی کنمور در اصفهان

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنمور در اصفهان وظایفی را بر عهده دارد و موظف به ارائه بهترین خدمات در جهت جلب رضایت مصرف کنندگان می باشد، در نظر داشته باشید که تمامی این خدمات در محل مشتری ارائه می شود. و دستگاه تحت هیچ شرایطی از منزل شما خارج نخواهد شد.

درباره برند کنمور

یک برند لوازم خانگی است که توسط شرکت سیرز، روباک به فروش می رسد. این برند ابتدا با یک یخچال چهار کشو ظاهر شد. اولین ماشین لباسشویی Kenmore در سال 1927 معرفی شد. اولین جاروبرقی Kenmore در سال 1932 ساخته شد. خط تولید لوازم خانگی Kenmore با نام Elite شناخته می شود. Kenmore همچنین یک خط حرفه ای از لوازم خانگی به نام Kenmore Pro دارد. محصولات Kenmore شامل یخچال و فریزر، فریزر، تهویه مطبوع، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی می باشد.

برند ها تحت پوشش آقای سرویس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *