نحوه کار با پنل یخچال ساید-آقای سرویس

نحوه کار با پنل یخچال ساید-آقای سرویس


کار با پنل جانبی یخچال کار سختی نیست، اما اگر تا به حال یخچال هوشمند نداشته اید، ممکن است کمی مشکل داشته باشید. این پنل با وجود ظاهر پیچیده و زیبا، کاملاً ابتدایی و قابل درک است و جای نگرانی نیست. اگر اطلاعات زیادی در مورد این موضوع ندارید، تا پایان  مقاله  آموزش نحوه کار با پنل یخچال ساید با آقای سرویس همراه باشید تا بتوانید از امکانات یخچال ساید بای ساید خود نهایت استفاده را ببرید.

آموزش نحوه کار باپنل یخچال ساید:

روزهایی که صرفاً روشن کردن یخچال برای عملکرد روان و یکنواخت آن گذشته است، گذشته است و یخچال و فریزرهای مدرن ساید بای ساید همه آنها را پر کرده است و به مردم اجازه می دهد زندگی بهتر و دلپذیرتری داشته باشند. تمامی یخچال و فریزرهای مدرن دارای یک پنل یا صفحه نمایش هستند که به کاربر این امکان را می دهد تا عملکرد دستگاه را بر اساس نیاز و شرایط خود شخصی سازی کند.
یخچال های ساید بای ساید از جدیدترین و مدرن ترین یخچال های موجود در بازار امروزی هستند و به دلیل ظاهر لوکس و کیفیت عالی مورد استقبال اکثر مصرف کنندگان به ویژه جوانان قرار گرفته اند. در حال حاضر، برندهای داخلی و خارجی متعددی این نوع یخچال فریزر متصل را تولید می کنند که اکثر آنها دارای پنل در جلو هستند.

با توجه به اینکه تعمیر یخچال ساید بای ساید سخت تر و پیچیده تر از تعمیر یخچال استاندارد است، توصیه می کنیم تنظیماتی را انجام دهید تا عمر دستگاه را به میزان قابل توجهی افزایش دهید؛دستورالعمل صفحه کلید یخچال در دفترچه راهنما گنجانده شده است، اما اگر دفترچه راهنمای خود را اشتباه قرار داده اید یا هنوز در درک گزینه های دستگاه و نحوه استفاده از دکمه های تنظیمات مشکل دارید، بهتر است موارد زیر را با دقت بخوانید:

تعمیر یخچال در اصفهان

تنظیم دما یخچال:

شاید تعجب کنید که چرا یخچال اینقدر زود روشن می شود. این مشکل ممکن است به دلیل تنظیم نشدن دمای یخچال شما باشد. تنظیم دمای یخچال یکی از مهمترین کارهایی است که کاربران هنگام برخورد با پنل کناری یخچال انجام می دهند. اگر غذای شما خیلی سریع یخ می زند، دمای یخچال را پایین بیاورید. اما اگر سرعت فاسد شدن میوه ها و سایر غذاها سریع است، باید دمای یخچال را بالا ببرید.برای تغییر دمای یخچال خود کافی است دکمه یخچال را فشار دهید تا دمای یخچال در حد دلخواه شما تنظیم شود. لازم به ذکر است که دمای 3 درجه سانتیگراد برای یخچال های ساید بای ساید و دوقلو مناسب است.

نحوه کار با پنل یخچال ساید-آقای سرویس

تنظیم دما یخچال فریزر:

توصیه می شود غذاهای فاسد شدنی مانند گوشت حیوانات را منجمد کنید تا ماندگاری آنها افزایش یابد. به طور طبیعی، انجماد این مواد در دمای بسیار بالا می تواند ویتامین ها و پروتئین های آنها را از بین ببرد. در نتیجه، توصیه می شود برای بهترین نتیجه، فریزر خود را همیشه در دمای منفی 18 درجه سانتیگراد نگه دارید. به سادگی دکمه فریزر را فشار دهید و دما را در سطح مناسب تنظیم کنید.

فیلتر هوای تازه چگونه انجام می شود؟

در واقع، این فیلتر از رشد قارچ ها و باکتری ها جلوگیری می کند و ماندگاری میوه ها و سبزیجاتی را که درون آن قرار می دهید افزایش می دهد و آنها را برای مدت زیادی سالم نگاه می دارد. نکته این است که می توانید این فیلتر را از طریق پنل فعال کنید. ابتدا باید دکمه فیلتر هوای تازه را فشار دهید. دو گزینه پیش روی شما خواهد بود: گزینه پاور و دکمه خودکار که می توانید بسته به خواسته خود از آنها استفاده کنید.

هنگامی که دکمه خودکار را فشار دهید، فیلتر هوا به مدت 10 دقیقه روشن و سپس به مدت 110 دقیقه خاموش می شود. اما اگر دکمه پاور را فشار دهید، فیلتر هوا به مدت 4 ساعت و 10 دقیقه فعال می ماند. سپس به مدت 5 دقیقه قبل از بازگشت به حالت خودکار خاموش می شود. اگر مطمئن نیستید که کدام یک را انتخاب کنید، موارد زیر را در نظر بگیرید: اگر متوجه شدید که یخچال بوی بد یا نامطبوعی ندارد، بهتر است آن را در همان حالت خودکار یعنی خودکار بگذارید، اما اگر بوی نامطبوعی متوجه نشدید. از یخچال، همان گزینه قدرت را انتخاب کنید.

نعویض فیلتر هوا:

دانستن نحوه تعویض فیلتر هوا هنگام کار با پنل جانبی یخچال بسیار مهم است. گزینه ای به نام جایگزین فیلتر وجود دارد که به شما امکان تعویض فیلتر هوا را می دهد. در واقع این گزینه به مشتری اطلاع می دهد که در صورت روشن شدن این چراغ باید با نمایندگی های خدمات پس از فروش یخچال ساید بای ساید تماس گرفته و از آنها بخواهید که لوازم جانبی دستگاه و کارهای مورد نیاز خود را روی پنل تغییر دهند. این همان چیزی می باشد که قبلا در مورد آن صحبت کرده ایم.

تولید یخ پنل یخچال ساید:

نحوه کار با پنل یخچال ساید-آقای سرویس

نکته دیگری که باید در مورد کار با پنل جانبی یخچال بدانید این است که چگونه یخ اضافی درست کنید. حتی اگر بهترین یخچال ساید بای ساید ایرانی را خریداری کرده باشید، مواقعی وجود دارد که به یخ بیشتری نیاز دارید و یخ تولید شده توسط یخچال ناکافی است. برای مثال، اگر در یک مهمانی بزرگ شرکت کرده‌اید و بیشتر از حد معمول یخ می‌خواهید، باید گزینه‌ای را از پانل با برچسب اضافی یخ یا یخ پلاس انتخاب کنید. اگر این کار را به مدت 24 ساعت انجام دهید، یخچال شما یخ بیشتری تولید می کند.نکته ای که باید به خاطر بسپارید این است که پس از 24 ساعت این گزینه غیرفعال می شود و در صورت نیاز به تولید یخ بیشتر، باید آن را برای مدتی دوباره فعال کنید، اما مطمئن شوید که این گزینه را به طور مداوم و دائمی فعال کنید. آن را در حال اجرا نگه ندارید زیرا باعث ایجاد مشکلات زیادی می شود. یکی از مسائل این است که در خنک شدن موتور یخچال اختلال ایجاد می کند. بنابراین، هر زمان که احساس کردید در این ۲۴ ساعت به یخ بیشتری نیاز ندارید، می‌توانید این گزینه را غیرفعال کنید و همان دکمه ice plus را فشار دهید تا غیرفعال شود و از بروز مشکلاتی مانند گرفتگی لوله ناودان جلوگیری کنید. از یخچال باید اجتناب شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *