تعمیر ماشین ظرفشویی کنمور در اصفهان

تعمیر ماشین ظرفشویی کنمور در اصفهان


ماشین ظرفشویی کنمور، یکی از ابزارهای حیاتی در خانه‌های امروزی است که به نظافت و بهداشت ظروف کمک می‌کند. این دستگاه‌ها با عبور زمان و استفاده مداوم ممکن است با مشکلات فنی مواجه شوند و شما نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی دراصفهان داشته باشید. در این مقاله، به بررسی راهنمای جامع تعمیر ماشین ظرفشویی کنمور در اصفهان طبق تجربه آقای سرویس می‌پردازیم.

فهرست مطالب

مشکلات متداول در ماشین ظرفشویی کنمور

سر و صدای ماشین ظرفشویی کنمور زیاد است

هنگامی که ماشین ظرفشویی کار می کند، به دلیل مشکلات مربوط به بازوهای اسپری یا یاتاقان ها، صدای زیادی تولید می کند.

آب توسط دستگاه تخلیه نمی شود.

اگر دستگاه آب را تخلیه نکند، ممکن است مشکلی در برد یا پمپ تخلیه دستگاه وجود داشته باشد.

بعد از شستن، ظروف همچنان تمیز نشده اند.

پس از شستشو، صفحات همچنان دارای لکه هایی هستند که به احتمال زیاد نتیجه استفاده از مواد شوینده مناسب یا عدم استفاده از محلول های جلادهنده کافی است.

بشقاب ها با ماشین ظرفشویی خشک نمی شوند.

وقتی ماشین ظرفشویی نمی تواند ظروف را خشک کند، ممکن است به این دلیل باشد که المنت یا بخاری به درستی کار نمی کند یا برد الکترونیک سیگنال را دریافت نمی کند. با چک کردن دستگاه‌های خشک‌کن و تعویض قطعات معیوب، مشکل را برطرف کنید.

ماشین ظرفشویی روشن نمی شود یا در حین استفاده خاموش می شود.

مورد یا اصلا روشن نمی شود یا در حین استفاده خاموش می شود. اگر روشن نمی شود، باید خرابی برد یا مشکل در برق ورودی باشد. اگر هنگام استفاده از آن خاموش شود، حتماً برد مشکل دارد.

عدم شستشو یا شستشو ناقص در ماشین ظرفشویی

اگر ماشین ظرفشویی به درستی شستشو نکند، ممکن است فیلترها یا پمپ شستشو خراب باشند. در این صورت، با تعویض فیلترها یا باز کردن و تعمیر پمپ، مشکل را حل کنید.

راه های پیشگیری از مشکلات آینده ماشین ظرفشویی کنمور

  • تمیز نگه‌داشتن دستگاه به‌صورت دوره‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. با استفاده از مواد تمیزکاری مخصوص و اجرای دوره‌های تمیزکاری، از تجمع رسوبات و آلودگی‌ها جلوگیری کنید.
  • استفاده از محصولات نرم‌کننده آب می‌تواند از کاهش تجمع سنگ‌های رسوبی در دستگاه جلوگیری کند. این محصولات باعث بهبود کارایی دستگاه و افزایش عمر مفید آن می‌شوند.
  • اضافه کردن مواد غیرمناسب مانند دستشویی یا مایعات غیرمناسب به دستگاه ممکن است باعث مشکلات عملکردی شود. از اینکه محصولات مورد استفاده مطابق با دستورالعمل تولید کننده باشند، اطمینان حاصل کنید.

کدهای خطا برای ماشین ظرفشویی Kenmore

خطاها یا چشمک می زند یا روی صفحه نمایش نوشته می شود. اگر مدل ماشین ظرفشویی شما مجهز به پنل نباشد، شمارش چراغ های چشمک زن به شما کمک می کند تا عیب را تشخیص دهید. به عنوان مثال، نور ابتدا پنج بار چشمک می زند، سپس در صورت وجود کد خطای 2-5، پس از چند ثانیه دو بار چشمک می زند. با شمارش تعداد دفعات روشن و خاموش شدن چراغ ها، می توانید ارور را تشخیص دهید.

البته باید توجه داشته باشید که هر یک از خطاها ممکن است بسته به مدل متفاوت باشد. علاوه بر این، فقط یک تعمیرکار ماهر مشکلات را شناسایی می کند.

کد خطای یک-یک (1-1)

رله هایی که در مدار برد الکترونیکی پنل قفل شده اند دلیل این مشکل ماشین ظرفشویی Kenmore هستند. به احتمال زیاد می توان با بررسی و تنظیم برد این مشکل را برطرف کرد.

کد خطای یک-دو (2-1)

تنظیمات نرم افزار ماشین ظرفشویی Kenmore ممکن است خراب شود و منجر به اختلال در عملکرد حافظه برد ماشین ظرفشویی شود. در این سناریو، برد باید تعویض یا سرویس شود.

کد خطای دو-یک (1-2)

خطاهای برد کنترل اولیه و پنل کنترل را نشان می دهد.

کد خطای دو-دو (2-2)

دلیل این مشکل ماشین ظرفشویی Kenmore این است که برد و پنل نیاز به تعمیر دارند زیرا اتصالی بین آنها آسیب دیده است.

کد خطای سه-یک (1-3)

ترمیستور یا سنسور دمای آب دچار مشکل شده است که باعث این مشکل ماشین ظرفشویی Kenmore شده است. خرابی ترمیستور و همچنین اتصال کوتاه و وصل مجدد سیم ها از دلایل احتمالی این مشکل است.

کد خطای سه-دو (2-3) یا سه-سه (3-3)

معنای این دو مشکل ماشین ظرفشویی Kenmore تقریباً یکسان است: هر دو به اتصالات کوتاه، خرابی ترمیستور و اشاره دارند.

کدهای خطای چهار-یک (1-4) یا چهار-دو (2-4)

این دو مشکل ماشین ظرفشویی Kenmore نشان می دهد که یا اتصال بین برد کنترل اصلی و پمپ قطع شده است یا دلیلی برای شک وجود دارد. در صورت وجود مشکل، برد و پمپ باید بازرسی، تعمیر یا تعویض شوند. اگر این خطا را مشاهده کردید حتما با آقای سرویس تماس بگیرید.

کد خطای پنج-یک یا پنج-دو 5-2 یا 1-5

وقتی ماشین ظرفشویی بسته نمی شود، با این دو مشکل ماشین ظرفشویی Kenmore مواجه می شوید. خرابی قفل درب و میکروسوئیچ که نیاز به تعویض و تعمیر دارد، ممکن است دلیل عدم توانایی در قفل و بسته شدن درب باشد.

کد خطای شش-یک (1-6)

وقتی آب یا نمی تواند به محفظه شستشو برسد یا اگر به دلیل خرابی برد قابل تشخیص نباشد، این خطای ماشین ظرفشویی Kenmore رخ می دهد. تعمیرکار متخصص نیاز به بررسی برد کنترل و لوله ورودی آب دارد.

کد خطای شش-دو (2-6)

هنگامی که مشکل الکتریکی یا الکتریکی در شیر برقی ورودی آب وجود دارد، این کد خطا نمایش داده می شود.

کد خطای شش-سه (3-6)

هنگامی که در ماشین لباسشویی یا پمپ هواشویی قرار می گیرد، ماشین ظرفشویی Kenmore دچار خطا می شود. می توانید با بازرسی دقیق تلگراف، شیر برقی و شیر ورودی تأیید کنید.

کد خطای شش-چهار (4-6)

این مشکل ماشین ظرفشویی Kenmore زمانی رخ می دهد که شناور باز بماند و آب از آن سرریز شود در نتیجه از کار افتادن شیر برقی و قطعات میکروسوئیچ. میکروسوئیچ در این مورد باید تغییر کند.

کد خطای شش-شش (6-6)

سطح پایین آب در ورودی باعث این مشکل ماشین ظرفشویی Kenmore می شود. این خطا ممکن است نتیجه یک ترمیستور، المنت حرارتی یا برد معیوب باشد که نیاز به بررسی حرفه ای دارد.

کد خطای شش-هفت (7-6)

خرابی یا قطع اتصال فلومتر به این خطا وصل می شود.

کد خطای شش-هشت (8-6)

هنگامی که شیر سختی آب باز است، این خطا رخ می دهد.

کد خطای هفت و یک (1-7)

این خطای ماشین ظرفشویی Kenmore نشان می دهد که المنت گرمایش دستگاه شکسته است و نمی تواند آب را گرم کند. این قسمت در صورت آسیب دیدن باید تعویض شود.

کد خطای هفت-دو (2-7)

المنت حرارتی در ماشین ظرفشویی Kenmore زمانی که کار نمی کند و به کار خود ادامه می دهد دچار مشکل می شود. برای اطمینان باید برد کنترل اولیه و المنت را بررسی کرد.

کد خطای هشت-یک (1-8)

این خطای ماشین ظرفشویی Kenmore نشان می دهد که آب به طور مداوم در حال تخلیه است. بررسی خرابی پمپ تخلیه ضروری است.

کد خطای هشت-دو (2-8)

پمپ تخلیه مشکل الکتریکی و الکتریکی دارد. تعمیرکار جهت انجام بازرسی و تعمیرات نیازمند است.

کد خطای نه-یک (1-9)

این مشکل ماشین ظرفشویی Kenmore نشان می دهد که برد کنترل اصلی دیورتر را تشخیص نمی دهد. این احتمال وجود دارد که برد و دیورتر نیاز به تعویض یا تعمیر داشته باشند.

کد خطای نه-دو (2-9)

این بخش مسدود یا مسدود شده است زیرا دیسک و دیورتر به درستی کار نمی کنند.

کد خطای ده-یک (1-10)

این مشکل ماشین ظرفشویی Kenmore نشان می دهد که قطعه الکتریکی تلگراف به درستی کار نمی کند. تعویض محلول مواد شوینده ضروری است.

کد خطای ده-دو (2-10)

هنگامی که موتور تهویه با مشکل مواجه شود، خطای ماشین ظرفشویی Kenmore بر روی صفحه نمایش پنل دیجیتال نمایش داده می شود. برای رفع این مشکل می توان موتور VAX را سرویس و تعویض کرد.

کد خطای ده-سه (3-10)

در صورت بروز مشکل در فن خشک کن ماشین ظرفشویی که نیاز به تعمیر فن خشک کن دارد، این خطا نیز نمایان می شود.

نکات کلیدی برای حفظ عملکرد بهینه در ماشین ظرفشویی کنمور

استفاده از قطعات اصلی، انجام تعمیرات پیشگیرانه، و مراقبت منظم از دستگاه، از نکات کلیدی برای حفظ عملکرد بهینه ماشین ظرفشویی کنمور است. با رعایت این نکات، می‌توانید از دستگاه خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. آقای سرویس این اطمینان را به شما میدهد که در تعمیر ماشین ظرفشویی کنمور از قطعات اصلی استفاده میکند.

تعمیر ماشین ظرفشویی کنمور در اصفهان

در صورتی که مشکلات مشکلات ماشین لباسشویی شما حل نشد، می توانید با خدمات مشتری کنمور آقای سرویس در اصفهان تماس بگیرید. کارشناسان متخصص این شرکت می‌توانند به شما راهنمایی کاملی ارائه دهند.

در صورتی که با تعمیرات پیشرفته یا مشکلات پیچیده مواجه شده‌اید، بهتر است با تعمیرکاران متخصص آقای سرویس تماس بگیرید. این افراد با تجربه می‌توانند به شما کمک کنند تا مشکلات پیچیده دستگاه را حل کنید.

تعمیر و سرویس ماشین ظرفشویی Kenmore در محل

تعمیر و نگهداری منظم ماشین ظرفشویی ضروری است. قطعات این دستگاه در حین انجام سرویس به طور کامل بررسی می شوند. در نتیجه ماشین ظرفشویی شما هیچ مشکل اساسی نخواهد داشت. در نتیجه استفاده از سرویس دوره ای ارجحیت دارد. برای هر گونه نصب، سرویس و تعمیر می توانید با نمایندگی آقای سرویس در تماس باشید.

آیا ما نمایندگی رسمی تعمیر ماشین ظرفشویی کنمور هستیم؟

اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی مجوز رسمی فعالیت به عنوان یکی از معتبرترین و معتبرترین مراکز تعمیر لوازم خانگی را به شرکت آقای سرویس اعطا کرده است. مجموعه ما به عنوان تعمیرگاه تمامی برندهای لوازم خانگی از جمله کنمور آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در اصفهان می باشد. لطفاً توجه داشته باشید که ما نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی کنمور نیستیم و به طور قانونی و رسمی خدمات خود را در حالی که تحت نظارت انجمن تعمیرات لوازم خانگی هستیم ارائه می دهیم. برای تماس با نمایندگی اصلی تعمیر ماشین ظرفشویی کنمور، از شماره کارت گارانتی موجود در دستگاه استفاده کنید تا با این مکان ها تماس بگیرید.

برند های تحت پوشش آقای سرویس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *