تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک در اصفهان

تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک در اصفهان


اگر از ماشین لباسشویی جنرال الکتریک استفاده می کنید و دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان دارید و به دنبال تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک در اصفهان هستید. ما اطلاعاتی را که برای رفع مشکل و نحوه رفع آن باید بدانید در اختیار شما قرار خواهیم داد.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

هر ماشین لباسشویی از سیستم های مکانیکی، الکترونیکی و الکترومکانیکی تشکیل شده است. یعنی اصطکاک و فرسودگی این قطعات پس از گذشت زمان امری طبیعی و اجتناب ناپذیر است. شما دو راه دارید:

  1. سرویس به موقع و جلوگیری از خرابی دستگاه
  2. چندین بار خرابی دستگاه.

در هر دو صورت نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در اصفهان می تواند به شما کمک کند. در حال حاضر تمامی ماشین لباسشویی ها دارای مشکلات مشابهی هستند که مشتریان می توانند با تماس با آقای سرویس تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک خود در اصفهان را به ما بسپارید. در این قسمت به چند نمونه از مشکلات رایج در تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک اشاره کرده ایم که ممکن است با آنها مواجه شوید.

  • ماشین لباسشویی جنرال الکتریک کار نمی کند.
  • دستگاه خاموش است؛ هیچ علامتی روی صفحه نمایش داده نمی شود.
  • مشکل ورود آب به دستگاه؛ پس از انتخاب برنامه شستشو، آب وارد دستگاه نمی شود.
  • ماشین لباسشویی در چرخه خشک کن صدای زیادی تولید می کند.
  • واشر جنرال الکتریک در چرخه خشک کن می لرزد.
  • مشکل تخلیه آبی که بعد از شستشو در داخل دستگاه باقی می ماند.
  • خاموش شدن ماشین لباسشویی در حین کار.
  • آب از زیر دستگاه خارج می شود و دارای دستگاه زهکشی می باشد.
  • لباس ها بعد از شستن بو می دهند.

چرا ماشین لباسشویی به خوبی لباسها را تمیز نمی کنید؟

اگر ماشین شما در عملکرد شستشو مشکل دارد، برای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک موارد زیر را بررسی کنید:

عمل تخلیه ماشین لباسشویی جنرال الکتریک به خوبی انجام نمی شود. باید فشار آب ورودی و شیرها را بررسی کنید تا ببینید آیا آب کافی وارد وان لباسشویی می شود یا خیر.

تمیز نبودن لاستیک ماشین لباسشویی که باعث تجمع آب در داخل لاستیک شده و منجر به کپک زدن لاستیک می شود. لاستیک کثیف اطراف درب ماشین لباسشویی می تواند باعث تمیز نشدن لباس ها بعد از فرآیند شستشو شود.

برای جلوگیری از این اتفاق، لاستیک را با یک پارچه نرم تمیز کنید و در صورت نیاز از مواد شوینده برای لباسشویی استفاده کنید.

چرا ماشین لباسشویی روشن نمی شود؟

در صورت روشن نشدن دستگاه شما برای عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک موارد زیر را بررسی کنید:

  • عدم اتصال صحیح دو شاخه ماشین لباسشویی به پریز که باعث قطع برق ماشین لباسشویی می شود.
  • بسته نشدن درب ماشین لباسشویی به درستی یکی دیگر از دلایل رایج شروع به کار نکردن ماشین لباسشویی است.
  • اگر برد ماشین لباسشویی آسیب دیده باشد از روشن شدن ماشین لباسشویی جلوگیری می کند.
  • عملکرد نادرست کلید درب به دلیل گیرکردن با مواد شوینده ماشین لباسشویی یکی دیگر از عوامل مهمی است که باید بررسی شود.
  • اگر ماشین لباسشویی را اضافه بار کرده باشید، محافظ اضافه بار ماشین لباسشویی فعال می شود و از روشن شدن ماشین جلوگیری می کند. در این صورت باید حجم لباس های داخل لباسشویی را کاهش دهید.
  • اگر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک روشن می شود اما شروع به شستشو نمی کند، شیر ورودی آب و شیر تخلیه ماشین لباسشویی باید به دقت بررسی شود.

چرا آب در ماشین لباسشویی پر نمی شود؟

اگر دستگاه شما مشکل پر نشدن آب دارد، برای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک موارد زیر را بررسی کنید:

شیرهای آب سرد و گرم ماشین لباسشویی کاملا باز نیست سوراخ یا نشتی روی شلنگ پرکننده ماشین لباسشویی انسداد شیلنگ پرکننده که مانع از جریان آب شده است. شیر ورودی آب ناسالم

چرا کلیدهای ماشین لباسشویی کار نمی کنند؟

اگر کلیدهای ماشین لباسشویی شما به درستی کار نمی کنند. ممکن است نیاز به تعمیر برد و تایمر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک داشته باشید.

چرا درب ماشین لباسشویی بسته نمی شود؟

خرابی قفل یا میکرو سوئیچ ماشین لباسشویی جنرال الکتریک باعث می شود درب ماشین لباسشویی به درستی بسته نشود.

چرا اطراف درب ماشین لباسشویی نشتی دارد؟

اگر درب ماشین لباسشویی به مرور زمان پوسیده یا پاره شود، شاهد نشت آب از اطراف درب خواهید بود. در این صورت باید واشر را تعویض کنید. شیلنگ های ورودی و خروجی را از نظر پیچ خوردگی، پارگی یا گرفتگی بررسی کنید. سیستم پخش کننده مواد شوینده ماشین لباسشویی را از نظر رسوباتی که می توانند باعث انسداد شوند بررسی کنید.

چرا ماشین لباسشویی بیش از حد می لرزد؟

اگر دستگاه شما مشکل لرزش بیش از حد دارد، برای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک موارد زیر را بررسی کنید:

  • ابتدا بررسی کنید که آیا ماشین لباسشویی روی سطح صافی قرار دارد یا خیر. در صورت لزوم، ماشین لباسشویی را با استفاده از پایه ها تراز کنید.
  • کمک فنرها ممکن است خراب شده باشند. برای بررسی فنی کمک فنرها از کارشناسان تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک کمک بگیرید.
  • از سالم بودن بلبرینگ ها اطمینان حاصل کنید.
تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک در اصفهان
تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک در اصفهان

ارور(خطا)های ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

خطای 7E:

مشکل در تامین آب ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

خطای E:

مشکل در پمپ تخلیه آب ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

خطای DE:

خطا در بسته شدن درب ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

خطا UE:

تراز نبودن لباس ها در لباسشویی جنرال الکتریک

خطای OE :

مشکل سرریز آب در ماشین لباسشویی

خطای E22:

پر از آب شدن لباسشویی کند است یا اصلا انجام نمی شود.

خطای E23:

مقدار آب زیادی وارد ماشین لباسشویی شما می شود.

ارور E30 :

تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی

خطای E31:

زمان تخلیه به پایان رسیده است.

ارور E38:

ایجاد ایراد در قسمت دیسپنسر ماشین لباسشویی

باید بدانید که در صورت بروز ایراداتی که در بالا برای دستگاه جنرال الکتریک گفته شد، باید آن را برطرف و تعمیر کنید تا در آینده هزینه های بسیار بالا تحمیل نشود. کارشناسان ماهر آقای سرویس پس از ثبت درخواست شما در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در اصفهان به محل شما اعزام شده و دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر خواهند کرد.

تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک در اصفهان

متخصصین مرکز آقای سرویس در اصفهان بهترین و سریعترین خدمات تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک را ارائه می دهند. برای هماهنگی تعمیرکار با یکی از شماره های ذکر شده در بالا تماس بگیرید. توانایی ما در تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک با کمترین هزینه ممکن ما را از سایر مراکز تعمیر مجاز متمایز می کند. این یک مزیت رقابتی دیگر است. این واقعیت که این امر رضایت مشتری را از خدمات افزایش می دهد، غیر قابل انکار است.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

برای اطمینان شما، عیب یابی و عیب یابی ماشین لباسشویی جنرال الکتریک مهمترین قدم در تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک می باشد. به همین دلیل این مرحله باید به صورت حضوری توسط متخصص ماهر و با تجربه انجام شود. سپس آن را تعمیر کنید. حال اگر ماشین لباسشویی شما مشکلی دارد برای تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در اصفهان با مستر سرویس تماس بگیرید تا بلافاصله کارشناس را برای شما بفرستد. این شرکت معتبر می تواند با کمک کارشناسان متخصص تعمیرکار مجرب را برای شما بفرستد. مشتریان می توانند با اطمینان از تخصص کارشناسان ما از تمامی خدمات بهره مند شوند. یعنی در صورت تعویض قطعات، قطعه اصلی جنرال الکتریک با قطعه معیوب تعویض می شود.

سرویس ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در منزل

باید توجه داشته باشید که تعمیر و نگهداری می تواند به جلوگیری از آسیب طولانی مدت به ماشین لباسشویی جنرال الکتریک شما کمک کند. تا 90٪ از خرابی ها گاهی اوقات می تواند توسط تعمیر و نگهداری دستگاه به تعویق بیفتد و از نیاز به تعمیرات ضروری ماشین لباسشویی جنرال الکتریک جلوگیری شود. در نتیجه، شما باید از اهمیت استفاده از خدمات سرویس در صورت نیاز آگاه باشید. جالب است بدانید که اکثر مشتریان پنجره 6 تا 10 ماهه را به عنوان زمان ایده آل برای سرویس ماشین لباسشویی نادیده می گیرند. این مهم است زیرا هزینه سرویس بسیار پایین است و در دراز مدت می تواند از تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در شرایط بحرانی و حساس جلوگیری کند. تقریبا نیم ساعت طول می کشد تا تکنسین ماشین لباسشویی جنرال الکتریک بتواند تمامی قطعات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک را تست کند. مهمترین خدمات شامل: جرمگیری ماشین لباسشویی بررسی پمپ تخلیه و تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک تمیز کردن شیر برقی و تعویض فیلتر آب ماشین لباسشویی جنرال الکتریک چک موتور و زغال ماشین لباسشویی بررسی تسمه و …

هزینه تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک چقدر است؟

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک بسته به نوع خرابی دستگاه متفاوت است. پس از ثبت درخواست کارشناس با شما تماس می گیرد و می تواند عیب دستگاه را به شما اطلاع دهد و هزینه تقریبی را به شما بگوید.

برندهای دیگر تحت پوشش آقای سرویس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *