بعد از خرید لوازم خانگی یکی از مهم ترین مواردی که می بایست در راستای افزایش طول عمر لوازم خانگی انجام داد،عیب یابی دوره ای و برطرف کردن مشکلات بوجود آمده است؛این امر سبب می شود که خیلی زود به عیوب دستگاه های خود پی برده و قبل از انکه آسیب جدی به دستگاه های شما وارد کند آن را رفع نمایید.

آن چیزی که در عیب یابی و بررسی ماشین های ظرفشویی اهمیت دارد این است که دستگاه بایستی توسط تکنسین های با تجربه آقای سرویس به صورت تخصصی بررسی شود؛در ادامه این مقاله ضمن معرفی شماره تعمیرکار برد ماشین ظرفشویی در اصفهان ،به نحوه دریافت سرویس ماشین ظرفشویی نیز خواهیم پرداخت.

سرویس ماشین ظرفشویی در اصفهان

آقای سرویس خدماتی مختلفی را به شما ارائه می دهد از جمله:

  • تعمیر ماشین ظرفشویی به صورت دوره ای در انواع مختلف برندها
  • سرویس و تعویض قطعات ماشین ظرفشویی برای برند های مختلف

تعویض بازوی آبپاش،تعویض المنت ظرفشویی،تعویض ترموستات ماشین ظرفشویی،سرویس مخزن نمک،تعمیر جت پمپ،تعمیر سوراخ کف ظرفشویی،تعمیر وتعویض سبد ماشین ظرفشوییو… از خدمات آقای سرویس می باشد.

در مجموعه آقای سرویس برند های مختلفی تعمیر می گردد و برای هر برند و دستگاهی تکنسین های متخصص در آن زمینه وجود دارد و بنابراین شما می توانید از تعمیرکاران حرفه ای خدمات خود را دریافت نمایید. اگر ظرفشویی شما برند پاکشوما پیشنهاد می کنیم مقاله تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در اصفهان را مطالعه نمایید.

تعمیر برد ماشین ظرفشویی در اصفهان

ماشین ظرفشویی همانند همه ی لوازم خانگی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که عملکرد صحیح و بدون نقص هرکدام از اهمیت خاص خود برخوردار است؛یکی از قطعات مهم ماشین ظرفشویی برد آن است.

برد الکترونیکی که در واقع نقش اساسی هدایت کننده را برعهده دارد و برعملکرد سایر قسمت های دستگاه تتاثیر مستقبم دارد؛ممکن است پس مدتی استفاده از ماشین ظرفشویی برد آن دچار اشکالاتی بشود که نیاز به عیب یابی و یا تعویض قطعه خواهد داشت.

از شناخته شده ترین قطعات برد الکترونیکی می توان به ترانزیستور،آی سی،دیود و… اشاره کرد که در صورت آسیب به هرکدام از این قطعات ممکن است عملکرد برد مختل شده و در نهایت عملکرد کلی دستگاه دچار اختلال شود،در هنگام خرابی هر یک از این قطعات بایستی نسبت به تعمیر و یا تعویض قطعات برد اقدام نمایید تا دچار آسیب کلی به دستگاه نشود؛در اکثر اوقات بیشترین عاملی که سبب خرابی برد می شودآسیب دیدگی خازن ها و فیوز های استفاده شده در ان یا نشت آب از دستگاه می باشد.اگر برد ماشین لباسشویی شما دچار اختلال شده است مقاله تعمیر برد ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان را مطالعه نمایید.

تکنسین های مجرب مجموعه ما در بحث تعمیرات برد به صورت تخصصی عمل کرده  و در کمترین زمان ممکن و با بهترین قطعات موجود در بازار کار تعمیر برد شما عزیزان را انجام می دهند.

هزینه تعمیر برد ماشین ظرفشویی در اصفهان

بدون تردید هنگام اقدام کردن برای تعمیر ماشین ظرفشویی خودیکی از نکات قابل توجه هزینه ی تعمیراتدستگاه می باشد؛تکنسین های آقای سرویس ضمن ارائه خدمات با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن سعی بر آن دارند که در جهت افزایش رضایت شما مشتریان عزیز قیمت های مقرون به صرفه تری را در نظر بگیرند؛در ادامه به عواملی که بر روی قیمت تعیین شده اثر میگذارد اشاره می کنیم.

  1. برند محصول:همانطور که مطلع عستید برند محصول بر روی قیمت دقطعات مورد استفاده در آن و نیز هزینه تعمیرات موثر می باشد؛اولین موردی که در تعیین قیمت محصول مورد توجه قرار می گیرد برند آن میباشد.
  2. تعداد قطعات آسیب دیده: هرچه تعداد قطعات آسیب دیده بیشتر باشد در نتبجه وقت و تعویض قطعات و به کار بردن قطعات جدید افزایش می یابد و سبب افزایش قیمت تعمیر خواهد شد.اگر تا به حال  دچار اختلال در ماشین ظرفشویی خود شده اید مقاله ای که در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی در اصفهان تهیه کرده ایم را مطالعه نمایید.
  3. تعمیر یا تعویض: در صورتی که قطعه خراب شده به هبچوجه قابل تعمبر نباشد بایستی آن را تعویض نمود که این امر مستلزم افزایش هزینه است.
  4. نوع و کیفیت قطعات: بسته به نوع قطعات به کار برده شده در هنگام تعویض هزینه ی آن تعیین می شود.
  5. هزینه ایاب و ذهاب: اگر شما خواستار تعمیر ماشین ظرفشویی خود یا تعمیر برد ماشین ظرفشویی خود در منزل می باشید هزینه ایاب ذهاب تکنسین های مجموعه بر کل هزینه های حاصل از تعمیرات افزوده خواهد شد.

شماره تعمیرکار برد ماشین ظرفشویی در اصفهان

شما مشتریان عزیز می توانید برای اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات با شماره تماس09138193848 تماس حاصل نمایید؛

پس از تماس شما عزیزان همکاران ما در اسرع وقت به درخواست های شما رسیدگی می کنند و شما را در جهت دریافت خدمات هر چه بهتر راهنمایی خواهند نمود.

مجموعه آقای سرویس با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر لوازم خانگی و داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه امیدوار است بتواند خدمت گذار خوبی برای شما عزیزان باشد؛از همراهی شما ممنونیم.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *