تعمیر یخچال در منزل - آقای سرویس

یخچال که یکی از مهم ترین وسایل خانگی برای نگه داری غذا و همچنین خنک کردن مواد غذایی و مایعات مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه این وسیله در بیشتر خانه ها و یا حتی فروشگاه های مواد غذایی وجود دارد.

از یخچال برای نگه داری تجهیزات پزشکی و همچنین داروخانه ای هم استفاده می گردد. یخچال ها دارای تکونولوژی بسیار پیچیده ای هستند که در صورتی که دچار کوچکترین عیب و ایرادی گردند.

باید توسط یک نیروی متخصص لوازم برقی این وسایل را تعمیر کنیم. در این مقاله از وبسایت آقای سرویس با موضوع تعمیر یخچال در منزل توضیحات مختصری به شما خواهیم داد.

شماره تعمیرکار یخچال قدیمی اصفهان چند است؟

در صورتی که شما قصد دارید یخچال و یا فریز خودتان را تعمیر کنید، باید به دنبال یک نیروی فنی کار و یا متخصص در این زمینه بگردید. یخچال دارای اجزا و قطعات بسیار پیچیده ای است که مهم ترین قسمت آن موتور آن می باشد.

اگر یخچالی دارید که دچار مشکل و یا عیب وایراد خاصی شده است، با مراجعه به وبسایت آقای سرویس می توانید می توانید درخواست نیروی تعمیرکار یخچال بدهید.

همینطور می توانید با شماره گیری 09138193848 با کارشناسان داخلی مجموعه ما مکالمه کنید. در 7 روز هفته آماده خدمت رسانی به شما مردم عزیز اصفهان هستیم.

تعمیرکاران و متخصصان ما دارای تجربه درخشانی در زمینه تعمیر یخچال در منزل و همچنین سایر لوازم برقی و خانگی هستند. هدف ما از ایجاد این مجموعه ارائه خدمات هر چه بهتر و حرفه ای تر به افرادی است که به دنبال نیروی تعمیرکار می باشند.

پیشنهاد مطالعه : شماره تعمیر کار ماشین ظرفشویی سامسونگ در اصفهان

لوازم برقی به دلیل پیچیدگی خاصی که دارند، مهارت بسیار بالایی را برای تعمیر کردن و یا عیب یابی ان ها نیاز است. به همین جهت توصیه می کنیم که در حفظ و نگه داری این وسایل کوشا باشید.

تعمیر شبانه روزی یخچال اصفهان + سرویس کامل

سرویس کامل یک یخچال شامل کارهایی از جمله تعویض موتور و یا سایر قطعات داخل آن است. هر وسیله برقی بعد از مدتی نیاز به تعمیر و یا عیب یابی کامل دارد.

البته در صورتی که عیب و یا ایراد خاصی در آن مشاهده شود و نتواند مانند روزهای اول از آن استفاده کرد. یخچال های خانگی باید در محیط هایی نصب و نگه داری شوند، که محل عبور و مرور هوا و همچنین بروز نوسانات برقی در آنجا مناسب باشد.

به فرض مثال یک یخچال گران قیمت را نباید در محیطی قرار داد که در فصل گرم تابستان فشار بسیار زیادی به او وارد گردد. در بیشتر شهرهای جنوبی ایران که میزان گرما از حد معمولی خود فراتر می رود، باید یخچال را در محیطی از خانه قرار داد که دمای مناسب تری در آنجا وجود داشته باشد.

تعمیر یخچال در منزل - آقای سرویس

توصیه می کنیم که برای اینکه فشار کمتری به موتور یخچال وارد گردد و طول عمر آن بالاتر رود. حتما یک پنکه دستی و یا ایستاده را در فاصله 30 سانتی متری آن قرار دهید.

با انجام این کار هم فشار کمتری به یخچال وارد شده و هم در ساعت اوج مصرف انرژی برق، نیازی به دائم کار کردن موتور آن نیست.

بسیاری از افرادی که به جهت تعمیر یخچال در منزل شما می آیند، باید نحوه قرار دادن صحیح یخچال در خانه را به شما آموزش دهند. یک تعمیرکار دلسوز و البته با مهارت همیشه به فکر رضایت مشتری و ارائه خدمات هر چه بهتر به او می باشد.

تعمیرات یخچال اصفهان با کمترین هزینه ممکن

تعمیرکردن موتور یک یخچال ممکن است که هزینه بسیار بالایی برای دارنده آن در پی داشته باشد. حتی در مواردی لازم است تا موتور یخچال را مجددا خریداری کنید.

زیرا موتور بعضی از یخچال های خانگی ارزش تعمیر کردن ندارد و در صورت تعمیر انها ممکن است که مجددا دچار خرابی گردند. میانگین عمر متوسط موتور یک یخچال از 5 تا 15 سال است.

البته در بعضی از برندهای با کیفیت مانند بوش و یا ارج این طول عمر به 30 سال هم خواهد رسید. اما در صورتی که کوچترین صدا و یا ایرادی را در یخچال خود مشاهده کردید، حتما با یک فردی که تخصص خوبی در زمینه تعمیر یخچال در منزل دارد، مذاکره کنید.

توصیه ما این است که به هیچ عنوان یخچال خانگی خود را برای تعمیر کردن به بیرون از خانه نبرید و تا حد امکان سعی کنید که تعمیرکا را به خانه بیاورید.

در صورتی که یخچال خراب را برای تعمیر به یک نزد یک تعمیرکار حرفه ای یخچال در اصفهان ببرید، ممکن است که در زمان جابه جایی ایرادات بیشتری در آن به وجود آید.

پس این توصیه را حتما جدی بگیرید و در صورتی که تعمیرکار عذر و بهانه خاصی برای تعمیر کردن آن برای شما آورد، به هیچ عنوان به او اعتماد نکنید.

تعمیر یخچال صنعتی اصفهان به همراه عیب یابی

این مدل از یخچال ها که برای موارد خاصی مانند: فروشگاه های مواد غذایی، نگه داری لبنیات، فرآورده های دامی، داروخانه و… مورد استفاده قرار می گیرند.

یخچال های صنعتی هم مانند یخچال های خانگی دارای درجه دمای قابل تنظیمی هستند که نیاز است در زمان نصب آن توسط نصاب یخچال در اصفهان و یا شهر محل سکونت شما، درجه دمای آن به درستی تنظیم شود.

یک یخچال صنعتی باید به صورت دائم روشن باشد و به هیچ عنوان نباید آن را در طول یک ماه بیشتر از 3 باز خاموش و روشن کنید. تنها در مواقعی که قصد دارید آن ها را تمیز کنید و یا جابه جا نمایید، باید پریز آن را از برق بکشید.

در صورتی که قصد دارید یخچال را جابه جا کنید، به شدت توصیه می کنیم که از مدت زمان خاموشی آن 1 ساعت گذشته باشد. در غیر اینصورت آسیب بسیار جدی به موتور و بدنه آن خواهید زد.

تعمیر این مدل از یخچال ها هم مانند یخچال های خانگی است . نباید توسط یک فرد تازه کار و ناوارد تعمیر گردند. اگر به دنبال نیروی تعمیر یخچال در منزل و یا محل کار هستید، وبسایت آقای سرویس یکی از نزدیک ترین راههای ارتباطی برای انجام این کار است.

تعمیرات یخچال فریزر به صورت شبانه روزی

یک تعمیرکار حرفه ای یخچال باید به صورت شبانه روزی در حال خدمات دهی به مشتریان خود باشد. تنها دلیل اینکه باید این افراد به صورت شبانه روزی و یا حداقل تمام وقت در دسترس عموم مردم باشند.

این است که یخچال یک خانه و یا مغازه محل نگه داری مواد خوراکی و یا دامی هستند. به فرض مثال اگر یخچال یک فروشگاه مواد دامی و یا گوشتی مانند قصابی و یا مرغ فروشی دچار خرابی گردد.

ضرر بسیار زیادی به صاحب کسب وکار وارد خواهد شد. گوشت و یا سایر مواد خوراکی مانند لبنیات و یا دارو اگر تنها به مدت 30 دقیقه در محیطی خارج از یک سردخانه و یا یخچال نگه داری شوند، بدون شک فاسد و خراب خواهند شد.

به همین جهت یک در صورتی که نتوانستید نیروی تعمیر یخچال در منزل یا محل کار را پیدا کنید. حتما سری به موتورهای جستجوگری مانند گوگل بزنید.

ما مراجعه به این موتورها شما شانس بسیار بالاتری در پیدا کردن یک نیروی متخصص تعمیرات یخچال خواهید داشت. توصیه می کنیم که اگر صاحب کسب و کاری هستید که داشتن یخچال نقش بسیار بزرگی در نگه داری لوازم و یا کالاهای شما دارد، حتما شماره تلفن تعمیرکار یخچال در اصفهان و یا سایر شهرستان های ایران را در گوشی خود ذخیره کنید.

از اینکه وقت خود را صرف مطالعه مطلبی دیگر از سایت آقای سرویس کردید، بسیار سپاسگذاریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *