یخچال یک ابزار بسیار مهم و مفید در هر خانه است که به شما امکان می‌دهد مواد غذایی را به طور ایمن و بهداشتی نگهداری کنید. استفاده آسان، اجزای کارآمد و مزایای متعددی که ارائه می‌دهد، یخچال را در همه خانه‌ها بسیار بی‌نیاز و ضروری می‌کند.  در تعمیر برد یخچال  ال جی در اصفهان شما میتوانید خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

اصولا سرویس دهی و تعمیر برد یخچال ال جی در اصفهان به چه صورت است؟

حل مشکل سرد نکردن یخچال یا فریزر

درک صدای غیر عادی از یخچال

چک و شارژ گاز یخچال

عوض کردن کمپرسور یخچال

تعمیر برد یخچال ال جی در اصفهان

حل مشکل حذف کپک

رفع آلام مرتبط و عوض کردن سنسور

عوض کردن فیلتر اب

سرویس دهی دوره ای

در حین جابجایی باز و بسته شدن در های یخچال و فریزر

راهنمای نصب یخچال های ال جی

برای نصب یخچال ال جی دستگاه را به محل نصب منتقل کرده و هماهنگی های لازم را با نماینده شرکت باند جهت حضور تکنسین شرکت انجام دهید. برای نصب یخچال باید حداقل 4 ساعت از جابجایی یخچال گذشته باشد. تکنسین نصب یخچال ال جی ظاهر یخچال ال جی، سیستم ارت یخچال و هنجارهای موقعیت نصب یخچال را بررسی کرده و یخچال را در محل قرار می دهد.

همچنین با تطبیق پایه ها، آن را تراز می کند و فواصل جانبی یخچال را رعایت می کند و پس از نصب لجن آب، یخچال را روشن می کند و دستورالعمل استفاده از یخچال ال جی را به مشتری می دهد. در صورت نصب به موقع تعمیر برد یخچال ال جی در اصفهان مشکل خاصی از نظر فرم یخچال ال جی نخواهید داشت.

دلیل خاموشی یخچال ال جی چیست؟

مطمئن شوید که در فریزر برق وجود دارد. مطمئن شوید که محافظ یخچال کامل است. به احتمال زیاد تخته سه راهی خراب است.

دلیل یخ زدن اقلام غذایی در یخچال ال جی چه می باشد؟

خرابی ردیاب دمای یخچال یا خرابی خاموشی بین فریزر و یخچال و یا گیرکردن قطع صدا در یخ از علل شایع این مشکل است.

فروش قطعات یخچال ال جی در اصفهان

ترمودیسک

سنسور

فن

کمپرسور

یخ ساز

فیلتر اب

ریست شدن یخچال ال جی :

لحظه ای با پیشرفت تکنولوژی و نصب دتکتورهای هوشمند بر روی یخچال و فریزرهای فوق مدرن، شاهد نمایان شدن یک سری کانن خطا بر روی نمایشگر و یا چشمک زدن LED های دستگاه هستیم که باید مورد توجه ما قرار گیرد. گاهی اوقات غذای ما در یخچال به دمای پیش بینی شده نمی رسد. این مشکل زمانی رخ می دهد که صفحه نمایش دمای معمولی و متعادل را نشان می دهد. در موارد مشابه، ما باید یخچال را ریست کنیم. برای ریست کردن یخچال ال جی ابتدا دکمه رانر را پیدا کرده و آن را به مدت 5 ثانیه فشار دهید.

دکمه hygiene fresh :

به منظور ایجاد شرایط مساعد برای دفع باکتری ها و جلوگیری از بوی نامطلوب یخچال، یک سیستم تصفیه هوای پیشرفته به نام Hygiene Fresh در یخچال های ال جی تعبیه شده است. لجن 4- زیر کاست موجود در این سیستم به طور موثر گرد و غبار، قارچ ها و انواع باکتری های بیماری زا را که برای سلامتی شما خطرناک هستند از بین می برد. فرم یخچال ال جی اصفهان خدمات منحصر به فرد شرکت پشتیبان سرویس است که به صورت کاملا حرفه ای انجام خواهد شد.

به طور کلی عمر مفید این لجن 1 تا 2 برابر است، البته بسته به نحوه استفاده شما و زمینی که یخچال شما در آن نصب شده است، مدت زمان لجن متفاوت خواهد بود. توضیحاتی در مورد چگونگی کارگاه لجن تازه بهداشتی وجود دارد که داروی یخچال های ال جی باید از آن نگران باشد. این لجن در حالت های AUTO و POWER برای دفع باکتری ها فعال می شود. تا زمانی که لجن فعال باشد حالت AUTO به طور معمول و کمی کار می کند. حالت AUTO برای مدت کوتاهی فعال می شود و با قدرت بیشتر کار می کند و در نهایت به حالت AUTO باز می گردد. برای اطلاع از فعال بودن لجن، LED اطراف لجن با باز شدن درب یخچال روشن می شود. روشن کردن REPLACE به این معنی است که زمان تعویض لجن تازه بهداشتی فرا رسیده است. برای تعویض لجن تازه بهداشتی از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

دکمه express freeze :

هنگامی که اخیراً مواد غذایی را در یخچال و فریزر جابه‌جا کرده‌اید، از عملکرد Express Snap استفاده می‌شود. عملکرد اکسپرس اسنپ با اولویت بندی مواد غذایی در یخچال، دمای غذا را به حالت مورد نیاز کاهش می دهد و همچنین با چسباندن روی مواد غذایی در فریزر، آن را به دمای مورد نیاز می رساند.

تعمیر برد یخچال ال جی در اصفهان به صورت کاملا حرفه ای و با ارایه خدمات بسیار زیاد و بالا مشکل شما را حل خواهیم  کرد.

عملکرد Express Snap برای فریزر با سرعت بیشتری انجام می شود تا فرآیند انجماد سریع انجام شود. این عملکرد فقط برای 24 ساعت فعال است. پس از 24 ساعت، به طور خودکار متوقف می شود. با این حال، ممکن است داروسازان یخچال ال‌جی با فشار دادن دکمه توقف، قبل از اتمام زمان تنظیم شده، عملکرد سریع اسنپ را متوقف کنند. برند ال‌جی با تولید یخچال‌هایی با قابلیت اکسپرس تازه، پاسخگوی نیازها و شرکت‌های میهمانان این محصول بوده و در نهایت موفق به ایجاد بستری عالی برای رفاه حال مصرف‌کنندگان شده است. یخچال های هوشمند ال جی به عنوان یک دوست در آشپزخانه در کنار شما هستند و به شما کمک می کنند تا مواد غذایی را بهتر و سالم تر نگهداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *