تعمیر یخچال هایسنس در اصفهان

تعمیر یخچال هایسنس در اصفهان


آقای سرویس در اصفهان مشغول به فعالیت است و با اراِئه ی به روزترین خدمات سعی بر جلب رضایت مشتریان خود دارد. در این مقاله ما به شرح نحوه ی عیب یابی و تعمیر یخچال هایسنس در اصفهان پرداخته ایم. با خواندن این مقاله می توانید با خدمات ما آشنا شوید.

نمایندگی یخچال هایسنس در اصفهان

خرابی یا معیوب بودن یخچال فریزر هایسنس باید در کمترین زمان شناسایی و تعمیر شود. شما باید برای عیب یابی یخچال هایسنس خود بهترین تعمیرکاران را انتخاب کنید. در این زمینه می توانید به آقای سرویس اعتماد کنید در این مجموعه تعمیر یخچال شما توسط تعمیرکاران مجرب و خبره به صورت ماهرانه انجام می شود.

تعمیر یخچال فریزر هایسنس

اگر در استفاده از یخچال هایسنس به مشکل برخورده اید  و محصول شما به درستی کار نمی کند. یک کد خطا برای یخچال شما ظاهر شده است و یا در صورتی که یخچال شما به طور کلی از کار افتاده است می توانید با مرکز مجاز تعمیرات یخچال هایسنس در اصفهان تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب ما در کمتر از یک ساعت در محل حاضر شوند و بعد از آن تشخیص مشکل محصول، آن را تعمیر کنید.

تعمیر برد یخچال هایسنس

تعمیر برد یخچال فریزر یکی از مهمترین موارد در تعمیر و نگهداری این لوازم برقی پرکاربرد می باشد. در واقع تعویض و تعمیر به موقع و تشخیص سریع علائم خرابی برد یخچال کمک زیادی به افزایش طول عمر این دستگاه خواهد کرد. با توجه به تنوع مدل های مختلف یخچال اعم از یخچال ساید بای ساید، یخچال دوقلو و … و همچنین به دلیل وجود برندهای مختلف در بازار، تعمیرات این قطعه نیاز به تخصص زیادی دارد.

قیمت برد یخچال هایسنس

باید بدانید که هزینه تعمیر یخچال به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله مشکل برد و تعداد قطعات خراب، هزینه خرید و تعویض قطعات جدید، برند یخچال و پیچیدگی برد بستگی به نوع برند مدل یخچال و اینکه برد مربوط به یخچال ساید بای ساید باشد یا دوقلو و غیره.لازم به ذکر است که تمامی قیمت های تعمیرات بر اساس نرخ اتحادیه می باشد پس دقت داشته باشید که قیمت خدمات مناسب است

تعمیر یخچال در منزل

برخی از افراد هنگام روبرو شدن با خرابی یخچال نگران مشکلات جابه جایی دستگاه هستند. در صورت انتخاب آقای سرویس می توانید از خدمات این مجموعه در خانه استفاده کرده و این نگرانی ها را از بین ببرید. تکنسین های ما به صورت کاملا مجهز در محل حضور یافته و مشکل شما را حل می کنند.

تعمیر یخچال هایسنس در اصفهان
تعمیر یخچال هایسنس در اصفهان

یخچال فریزر هایسنس ساخت کجاست؟

محصولات تولیدی برند هایسنس در چند سال اخیر با عنوان قیمت ارزان در برابر کیفیت مطلوب و قابل قبول در بازارهای لوازم خانگی در سراسر جهان به ویژه ایران مورد توجه قرار گرفته است. گروه هایسنس که متعلق به یک گروه تولیدی لوازم خانگی و برقی است، برای اولین بار در چین فعالیت خود را آغاز کرد و همچنان در آنجا به تولید ادامه می دهد.

یخچال روشن نمی شود. 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام روشن کردن یخچال به هیچ وجه یخچال روشن نمی شود. در این صورت ابتدا برق ورودی به یخچال را بررسی کنید و از سلامت سیم برق و دوشاخه یخچال اطمینان حاصل کنید. در صورت حل نشدن مشکل، احتمال آسیب دیدن برد یخچال بسیار زیاد است. این تشخیص به این دلیل است که اگر موتور یخچال مشکلی داشته باشد حداقل به مرحله Start می رود.

یخچال به صورت خودکار روشن و خاموش می شود. 

یکی از ایراداتی که مستقیماً نشان دهنده خرابی و نیاز به تعمیر برد یخچال است، روشن و خاموش شدن خود به خود یخچال در حین کار است. در این صورت نیاز به تعمیر برد یخچال فریزر به دلیل احتمال آسیب جدی به موتور یخچال بیش از سایر موارد احساس می شود.

چرا صفحه نمایش یخچال روشن نمی شود؟

روشن نشدن صفحه نمایش یخچال فریزر هایسنس ممکن است به دلایل زیر باشد که هر کدام باید بررسی شود:

قطع برق: دوشاخه یا کابل برق ممکن است به دلیل اتصال کوتاه یا خرابی نتواند ولتاژ مورد نظر را برای برد اصلی تامین کند. خرابی کابل ارتباطی: ممکن است در نحوه اتصال برد اصلی به نمایشگر (صفحه نمایش) خرابی وجود داشته باشد، باید از سالم بودن تمامی کابل های ارتباطی اطمینان حاصل کرد. 

خرابی برد اصلی: احتمال خرابی در برد اصلی وجود دارد، در صورت عدم ارسال فرمان و ولتاژ مناسب به صفحه نمایشگر روشن نمی شود. 

خرابی صفحه نمایش: ممکن است قطعات الکترونیکی یا هفت بخش از صفحه نمایش سوخته باشد. رفع تمامی موارد فوق باید توسط تعمیرکاران و متخصصین نمایندگی تعمیرات یخچال هایسنس انجام شود.

علت برفک زدن در یخچال فریزر هایسنس

بیش از 95 درصد مشکلات مربوط به یخ زدگی در یخچال های هایسنس به عملکرد ناقص یا نادرست سیستم یخ زدایی برمی گردد، سیستم یخ زدایی از قطعاتی مانند: سنسور یخ زدایی ترموفیوز المنت ترمودیسک در این تایمر یا برد الکترونیکی بله، هر یک از این قطعات نمی توانند کار خود را به درستی انجام دهند، کل سیستم یخ زدایی یا یخ زدایی یخچال از کار می افتد، این سیستم وظیفه ذوب یخ های حاصل از برودت در یخچال فریزر را بر عهده دارد. برای رفع ایرادات و تعمیر یخ زدا یخچال هایسنس با نمایندگی تعمیرات یخچال هایسنس در آقای سرویس تماس بگیرید.

علت سرد نکردن یخچال هایسنس

در صورت آسیب دیدن کمپرسور یا رله آن به هر دلیلی فرآیند خنک سازی یخچال فریزر هایسنس انجام نمی شود. همچنین در صورت خرابی رله کمپرسور یخچال، موتور یخچال راه اندازی نمی شود و در نتیجه با مشکل سرد نبودن یخچال هایسنس مواجه خواهید شد.

تعمیر یخچال هایسنس در اصفهان 

از مهم ترین عوامل در تعمیر یخچال و ساید بای ساید هایسنس دقت بالا، کیفیت بالا و سرعت عمل مناسب می باشد. به عبارت دیگر، اگر تعمیرات فقط با سرعت بالا انجام شود، ممکن است کیفیت و دقت لازم را نداشته باشد، بنابراین وجود هر سه اصل برای انجام کار مهم است.

تعمیر یخچال هایسنس در آقای سرویس

آقای سرویس با چندین سال تجربه در زمینه تعمیرات می تواند بهترین انتخاب برای تعمیر دستگاه شما باشد. در این مطلب به مشکلاتی که ممکن است برای یخچال فریزر شما به وجود آمده باشد پرداخته ایم همچنین خدماتی که ارائه میدهیم اشاره کردیم شما می توانید برای رفع مشکل خود می توانید با شماره ی 09138193848 تماس بگیرید. همکاران ما آماده پاسخگویی در جهت رفع مشکل شما هستند.

برند ها

بوش

بوش

ال جی

ال جی

سامسونگ

سامسونگ

اسنوا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *