ارور ماشین لباسشویی بوش - آقای سرویس

ارور ماشین لباسشویی بوش - آقای سرویس


اگر قصد خرید لوازم خانگی بوش یا ماشین لباسشویی بوش را دارید، بهتر است که کمی بیشتر در مورد این برند بدانید. نمایش کد خطا یا ارورماشین لباسشویی بوش یکی از قابلیت های کم نظیر  می باشد که به کمک ان می توان به راحتی ایراد ماشین لباسشویی بوش (BOSCH) را تشخیص داد ارور لباسشویی بوش زمانی نمایش داده می شود که یکی از قطعات دستگاه شما دچار نقص فنی شده باشد یا ایرادی در ماشین لباسشویی به وجود آمده باشد. برخی از کدهای خطا لباسشویی بوش را می‌توان به راحتی رفع کرد. با این وجود بسیاری دیگر از ارورها، باید توسط تکنسین متخصص مورد بررسی قرار بگیرد  در آقای سرویس به راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش و ارور های ماشین لباسشویی بوش و نحوه ی رفع انها  می‌پردازیم.

چرا ماشین های لباسشویی بوش؟

ماشین های لباسشویی بوش بدلیل مصرف انژی کم , ظرفیت بالا , تکنولوژی  varioperfect ( که به کاربر اجازه میدهد تا میان سرعت بالای شستشو و مصرف کمتر انرژی انتخاب کنند )و تکنولوژی EcoSilence Drive( که باعث کاهش صدای ماشین لباسشویی و افزایش عمر ان میشود )

کد های خطا ارورهای ماشین لباسشویی بوش

اگر ماشین لباسشویی بوش شما ارور میدهد باید سریعا برای رفع ان اقدام نمایید . در این مقاله ما لیستی از ارور های این  ماشین لباسشویی و دلایل احتمالی انها برای شما گرداوری کرده ایم . درصورت رفع نشدن مشکل میتوانید از تکنسین مربوطه کمک بگیرید.

راهنمای مطالعه: تعمیر ماشین لباسشویی بوش در اصفهان

  • ارور ماشین لباسشویی بوش - آقای سرویس
     

    ارور E16 یا F16 ماشین لباسشویی بوش:

درصورت باز بودن درب یا وجود مشکلی در درب ماشین لباس شویی این کد خطا نمایان میشود.درصورت مشاهده این ارور ابتدا از بسته شدن قطعی درب اطمینان حاصل کنید و اگر مشکل حل نشد به احتمال زیاد خراب شدن میکروسوئیچ یا قفل درب دلیل این ارور است که باید درب را تعویض کنید.

  • ارور F17 یا E17 ماشین لباسشویی بوش:

این ارور بدلیل وجود مشکل در سیستم آبرسانی ماشین لباسشویی شما میباشد .اگر مدت زمان آبگیری لباسشویی بیش از اندازه شود این ارور ها به شما نمایش داده میشوند. برای رفع این ارور ها ابتدا باید مطمین شوید که فشار آب ورودی به اندازه است و لوله ها دچار گرفتگی یا شکستگی نشده باشد . درصورت حل نشدن مشکل ممکن است مشکل از برد هیدروستات یا برد الکتریکی ماشین لباسشویی شما باشد که در این صورت پیشنهاد میکنیم با با مراکز تعمیر ماشین لباسشویی بوش تماس بگیرید.

  • کد خطا و ارور E18 و F18 ماشین لباسشویی بوش :

ین کدهای خطا که به دلیل عدم تخلیه آب در زمان تعیین شده نمایان میشوند که درصورت وجود باید لوله ی اب را بررسی کنید که ایا درست نصب شده است یا خیر . شما باید گرفتگی لوله تخلیه و  گرفتگی سطح فیلتر و پمپ تخلیه و سیم پیچی های آن  و  برد الکتریکی را بررسی کنید

  • کد خطا و ارور E19 و F19 ماشین لباسشویی بوش:

دیده شدن این کد های خطا در شرایطی بروز می کنندکه  کارکرد سیستم گرمایشی بیش از حد زمان ببرد مهم ترین دلایل ان معمولاً مشکل در مدار سیم پیچی و قطعات الکتریکی و برقی داخل ماشین لباسشویی  شما است.

  • کد خطا و ارور E20 و F20 ماشین لباسشویی بوش:

این کد های خطا نشان دهنده گرم نشدن آب داخل دستگاه است.که معمولاً به دلیل خرابی در مدار الکترونیکی مربوط به دریچه خروجی یا سیم پیچ‌های دریچه خروجی ایجاد می‌شود.

  • کد خطا و ارور E23 و F23 ماشین لباسشویی بوش:

کد های خطا به معنای نشتی آب می باشد . یعنی به هر دلیلی آب وارد کف دستگاه شما شده  و حال می تواند این آبریزش داخلی باشد یعنی برای مثال لاستیک و خرطومی و دیگ و … سوراخ باشد و هم می تواند علت خارجی از جمله ترکیدگی لوله اب منزل و شستشوی آشپزخانه و … باشد

  • کد خطا و ارور E25 یا F25 ماشین لباسشویی بوش :

این کد های خطا نمایان گر خراب شدن سنسور آکوا استاپ لباسشویی شما است که شما نیاز به تکنسین مربوطه و تعویض این قطعه دارید .

  • ارور E26 یا F26 ماشین لباسشویی بوش:

این ارور میتواند بدلیل وجود مشکل در هیدروستات یا برد الکریتکی لباسشویی شما باشد . هیدروستات سطح اب را اندازه گیری میکند. اگر سطح اب بیش از حد مجاز باشد عمل ابگیری قطع میشود .

  • کد خطا و ارور E27 و F27 ماشین لباسشویی بوش:

این کد های خطا نیز مانند دو مورد قبل نمایان گر خرابی در هیدروستات هستند. در صورت مشاهده این ارور شما نیاز به یک تکنسین دارید تا بررسی دقیقی بر این قطعه د اشته باشد.

می توانید برای درک مطالب بیشتر در مورد یخچال سامسونگ مقاله ای که در مورد تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان نوشته ایم را هم مطالعه ای داشته باشید.

  • ارور ماشین لباسشویی بوش - آقای سرویس
     

    کد خطا و ارور E28 و F28 ماشین لباسشویی بوش:

سنسور FLOW یک قطعه مهم در لباسشویی میباشد. و رفع کردن این ارور هم راهکار و روش خود را دارد که باید با روش خود این ارور را رفع نماییم تا بتوانیم موفق شویم.

خدمات آقای سرویس به مشتریان چیست؟

خدماتی که آثای سرویس می تواند در زمینه رفع ارور لباسشویی بوش به مشتریان بدهد این است که در این زمینه مشتریان قادر هستند بهترین خدمات را در اختیار داشته باشند تا از این خدمات نهایت استفاده ممکنه را ببرند و اکثرا در چنین مواقعی بیشتر انها از چنین کاری خوشحال و از اینکه توانستند این خدامت را دریافت کنند خرسند خواهند بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *