تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در اصفهان - آقای سرویس

ماشین های ظرفشویی که یکی از پرکاربردترین لوازم برای هر آشپرخانه است و در صورت نبود آن باید زحمت فراوانی را برای شستن ظروف کشید. امروزه مدل های بسیاری از ماشین ظرفشویی در جهان ساخته شده که یکی از بهترین برندهای این وسیله برند بوش است.

بوش که یک تولید کننده بسیار حرفه ای در زمینه تولید لوازم خانگی است، محصولات بی شماری را توانسته تولید کند. در این مقاله از وبسایت آقای سرویس با موضوع تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در اصفهان با شما سخن خواهیم گفت.

نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش اصفهان کجا است؟

اگر دارای یک ماشین ظرفشویی با مارک بوش هستید، و قصد دارید تا این وسیله را به تعمیرگاه حرفه ای ببرید، باید به دنبال معتبرترین و با کیفیت ترین نمایندگی این وسیله برقی باشید.

پیشنهاد مطالعه : تعمیر برد ماشین ظرفشویی ال جی در اصفهان

تعمیر وسایل برقی مخصوصا مدل های خارجی یک کار بسیار تخصصی است که هر کسی نمی تواند به راحتی این کار را انجام دهد. باتوجه به اینکه افراد بی شماری در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در اصفهان و یا سایر شهرهای ایران در حال فعالیت هستند.

اما تعمیر یک ماشین ظرفشویی شاید به دست خیلی از افراد امکان پذیر نباشد. با این وجود یکی از بهترین نمایندگی های تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در اصفهان مجموعه آقای سرویس است.

این مجموعه که با سابقه ای نزدیک به 15 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در شهر اصفهان که توانسته موفقیت بسیار خوبی در کارنامه خود به ثبت برساند.

البته جدای از بحث تعریف و تمجید از این مجموعه، ما توانسته ایم تا افراد بسیاری را در زمینه تعمیرات وسایل برقی خانگی آموزش دهیم. اگر شما هم دارای مهارت در این زمینه هستید، می توانید با ما همکاری نمایید.

شماره نمایندگی ماشین ظرفشویی بوش اصفهان چند است؟

برای تماس با یکی از بهترین تعمیرکننده ها و یا نمایندگی های بوش در اصفهان می توانید، با شماره 09138193848 تماس حاصل کنید.

در صورت تماس با این شماره کارشناسان مجموعه در اولین فرصت ممکن با شما مکالمه خواهند کرد و هرگونه خدماتی که در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در اصفهان نیاز داشته باشید، را به شما ارائه خواهند داد.

افتخار این را داریم که تمامی روزهای هفته و در 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به شما شهروندان اصفهانی باشیم. خدمت رسانی به شما مردم عزیز وظیفه شخصی ما است و این یکی از رسالت های ما می باشد.

تعمیر هرگونه وسیله برقی را به ما بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن این کار را برای شما عزیزان انجام دهیم. لوازم خانگی به دلیل پیچیدگی خاصی که در قطعات آن ها وجود دارد، نیاز به تعمیرکار متخصص برای تعمیر آن ها است.

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در اصفهان - آقای سرویس

پس نباید بدون آگاهی و داشتن اعتماد به هرکسی این وسایل را برای تعمیر و یا عیب یابی نزد آنها برد. تعمیر ماشین ظرفشویی بوش که به نسبت سایر ماشین ها تخصص و تبحر بالاتری نیاز دارد.

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در اصفهان با کمترین هزینه

اگر قصد دارید تا ماشین شما با کمترین هزینه تعمیر شود، این حق طبیعی شما است. چرا که تعمیر هر وسیله ای هزینه بالایی دارد و امروزه به دلیل شرایط اقتصادی افراد بسیاری به دنبال پرداخت هزینه کمتر برای تعمیر این وسایل هستند.

اما تعمیر با هزینه پایین همیشه هم از کیفیت بالایی برخودار نیست، چرا که اگر شخصی ادعا می کند که ماشین ظرفشویی شما را با کمترین هزینه تعمیر می کند، باید ضمانت نامه معتبری پس از تعمیر آن به شما ارائه کند.

در صورتی که تعمیرکار ماشین ظرفشویی بوش در اصفهان این وسیله را به نسبت سایر همکاران خود با هزینه کمتری تعمیر کند. اما حاضر به ارائه ضمانت نامه در صورت خرابی مجدد آن نیست، نباید به او اعتماد کرد.

هر تعمیرکاری وظیفه دارد تا در پس از تعمیر هر وسیله برقی به مدت 48 ساعت یا حتی 72 ساعت مهلت تست و یا خرابی به مشتری خود ارائه کند.

در بسیاری از کشورهای پیشرفته در صورت خرابی یک خودرو یا یک کالای برقی تولید کننده آن اگر خدمات پس از فروش خوبی به مشتری ارائه نکند. جریمه های سنگینی را متحمل خواهد شد.

به فرض مثال خودروسازی مانند شرکت تویوتا که تمامی خودروهای خود را با 5 سال ضمانت پس از خرید به مشتری به فروش می رساند. و در صورتی که زودتر از مهلت زمان گارانتی این خودرو دچار ایراد و یا عیب فنی گردد، در کمترین زمان ممکن این مسئله را برای مشتری خود حل خواهد کرد.

علت کار نکردن ماشین ظرفشویی بوش چیست؟

دلایل بسیاری برای روشن نشدن و یا کار نکردن ماشین ظرفشویی بوش وجود دارد که در زیر به بررسی 9 مورد از آن خواهیم پرداخت.

  1. قطعی جریان برق که یکی از دلایل اصلی این موضوع است.
  2. خرابی سلکتور و یا سوییچی الکترونیکی که بسیار شایع می باشد.
  3. خراب شدن رله استارت ماشین ظرفشویی که یکی از مهم ترین اجزای این وسیله است.
  4. باز بودن درب این وسیله که در بعضی از مواقع اتفاق می افتد.
  5. خرابی سنسورها و یا قفل کن درب ماشین ظرفشویی
  6. به وجود آمدن عیب و ایراد در برد الکترونیکی که به دلیل نوسانات جریان برق رخ خواهد داد.
  7. ایراد کلی در تایمر و یا کنترل کننده الکترونیکی
  8. سوختن فیوزهای حرارتی و از کار افتادن آن ها
  9. سوختگی در قسمت موتور و یا به وجود آمدن عیب و ایراد فنی
یخچال خانه ما مدتی بود که صدای وحشتناکی می داد و دیگه مجبور بودم قیدش را بزنم، تا اینکه با کمک خدمات وبسایت آقای سرویس تعمیر و عیب یابی شد
صادقی لطیفی
مشتری
یه یخچال خیلی قدیمی داشتیم که به دلیل اینکه موتورش سوخته بود می خواستیم، بفروشیمش. اما کارشناسان آقای سرویس موتور این یخچال را مانند روز اولش درست کردند و الان داره مثل فرفره کار می کنه
امین فرخ نژاد
مغازه دار
خدمات بسیار خوبی دارند و خیلی زود مسئله را متوجه میشن. مرسی از این پشتیبانی خوبی که دارین منکه بسیار راضی هستم
سوسن رحیمی
خانه دار

هزینه تعمیر یخچال در اصفهان توسط وبسایت اقای سرویس چه قدر است؟

هزینه تعمیر و عیب یابی یخچال بسته به میزان خرابی و مدل وسیله شما کاملا متفاوت است

ایا تمامی یخچال ها قابل تعمیر هستند؟

بله، اکثر یخچال ها با توجه به مدل و سال ساخت انها قابل تعمیر و عیب یابی هستند.

چه زمانی باید درخواست تعمیرکار یخچال دهیم؟

در تمامی روزهای هفته و در 24 ساعت شبانه روز می توانید برای تعمیریخچال و یا سایر لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *